Topic: Battlefield 4 Friends Teamplay spelers gezocht

27 december 2013om 18:36

Ik heb net Battlefield 4 gehaald en vind het een prima game alleen leunt het enorm op teamplay.

Nu de vraag of er mensen zijn die zin hebben om een potje te spelen met headset en als team.

Voeg me toe Denders-NL

21 reacties

  1. User  avatar
    1042 XP

    ik zou wel willen, alleen heb ik nog geen ps4 systeem!
    Zodra ik er een heb zou ik graag met je willen spelen!

    0
  2. User  avatar
    338 XP

    [quote]ik zou wel willen, alleen heb ik nog geen ps4 systeem!
    Zodra ik er een heb zou ik graag met je willen spelen![/quote]

    Ja laat maar weten wanneer je er een hebt

    0
  3. User  avatar
    1469 XP

    ik zou wel willen add me maar lilrobbie22

    0
  4. User  avatar
    351 XP

    Misschien vanmiddag even battlefield ophalen, maar nog geen headset =/

    0
  5. User  avatar
    5395 XP

    [quote]Misschien vanmiddag even battlefield ophalen, maar nog geen headset =/[/quote]

    Headset zit bij de PS4, haha.

    Ik zit zelf in een Battlefield clan, DMF. Misschien heb je interesse om te joinen? Er zijn alleen wel wat vereisten, die kan je vinden op onze site: [url]http://dmf.iclanwebsites.com/page/aanmeldvereisten[/url] evenals meer info over de clan.

    🙂

    0
  6. User  avatar
    1042 XP

    [quote]

    Ik zit zelf in een Battlefield clan, DMF. Misschien heb je interesse om te joinen? Er zijn alleen wel wat vereisten, die kan je vinden op onze site: [url]http://dmf.iclanwebsites.com/page/aanmeldvereisten[/url] evenals meer info over de clan.

    :)[/quote]

    Ziet er prima uit jullie clansite!
    Het is altijd vet om in clanverband te spelen op BF.
    en als het mag wil ik ook graag joinen!
    Het enige nadeel is dat ik nog geen ps4 heb dusja.
    Zodra ik die heb ga ik eens eventjes vragen of ik mag joinen!

    0
  7. User  avatar
    1100 XP

    Jammer dat er geen partysysteem in bf4 zit,of zie ik het verkeerd.In bf3 zat die er gewoon in,hoe kunnen ze dat uitlaten wtf dice.

    0
  8. User  avatar
    5395 XP

    [quote]Ziet er prima uit jullie clansite!
    Het is altijd vet om in clanverband te spelen op BF.
    en als het mag wil ik ook graag joinen!
    Het enige nadeel is dat ik nog geen ps4 heb dusja.
    Zodra ik die heb ga ik eens eventjes vragen of ik mag joinen![/quote]

    Ja is idd erg vet. Gister Clan Training gedaan, alleen maar goede potjes. Check m’n Battle Feed maar: [url]http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/Patmakz/[/url] 😛

    Maar als je een PS4 hebt zou ik gewoon proberen te joinen. Het grootste gedeelte van de clan krijgt toch pas de PS4 rond januari-februari. De vereisten kan je dus zien op de site, maar hier kunnen ook uitzonderingen op worden gemaakt. 🙂

    0
  9. User  avatar
    1042 XP

    [quote]Ja is idd erg vet. Gister Clan Training gedaan, alleen maar goede potjes. Check m’n Battle Feed maar: [url]http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/Patmakz/[/url] 😛

    Maar als je een PS4 hebt zou ik gewoon proberen te joinen. Het grootste gedeelte van de clan krijgt toch pas de PS4 rond januari-februari. De vereisten kan je dus zien op de site, maar hier kunnen ook uitzonderingen op worden gemaakt. :)[/quote]

    Je battlelog ziet er prima uit!
    Maar heeft klopt het dat het partysysteem eruit is, ofniet?
    Verder krijg ik nu echt steeds meer zin om te gamen!

    0
  10. User  avatar
    5395 XP

    [quote]Je battlelog ziet er prima uit!
    Maar heeft klopt het dat het partysysteem eruit is, ofniet?
    Verder krijg ik nu echt steeds meer zin om te gamen![/quote]

    Party systeem is er helaas uit idd. Begrijp ook niet waarom maar goed. Het is nu wel zo dat als je een match joint en daar zit een vriend in dan word je automatisch bij hem in de squad gezet. 😛

    0
  11. User  avatar
    351 XP

    [quote]Headset zit bij de PS4, haha.

    Ik zit zelf in een Battlefield clan, DMF. Misschien heb je interesse om te joinen? Er zijn alleen wel wat vereisten, die kan je vinden op onze site: [url]http://dmf.iclanwebsites.com/page/aanmeldvereisten[/url] evenals meer info over de clan.

    :)[/quote]Joah dat klopt haha, maar vind ut waardeloos dingetje

    0
  12. User  avatar
    1100 XP

    [quote]Ja is idd erg vet. Gister Clan Training gedaan, alleen maar goede potjes. Check m’n Battle Feed maar: [url]http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/Patmakz/[/url] 😛

    Maar als je een PS4 hebt zou ik gewoon proberen te joinen. Het grootste gedeelte van de clan krijgt toch pas de PS4 rond januari-februari. De vereisten kan je dus zien op de site, maar hier kunnen ook uitzonderingen op worden gemaakt. :)[/quote]
    Is ook niet gek,check jullie aantal gespeelde uren pff 🙂 veel vrije tijd.

    0
  13. User  avatar
    338 XP

    Gisteravond samen gespeeld en het wordt er meteen een stuk gezelliger van en je kan acties plannen. Hoogtepunt van de avond was wel de ninja actie waarbij 3 snipers op een hoog gebouw werden geknifed nadat we stealthy met de helikopter ernatoe vlogen.

    Wel kwamen we erachter dat je eigenlijk nog meer teammates nodig hebt. Kan je met zn alle in een gunboat en het healen + spawnen is relaxter. Dus wie heeft er zin om vanavond mee te spelen? Als je in een squad zit wordt de game leuker en gerichter.

    0
  14. User  avatar
    5920 XP

    Ik.heb je een vriendschapsverzoek gestuurd op PSN!

    0
  15. User  avatar
    1100 XP

    Is ook leuker met squad,dan win je ook veel vaker.

    0
  16. User  avatar
    351 XP

    [quote]Gisteravond samen gespeeld en het wordt er meteen een stuk gezelliger van en je kan acties plannen. Hoogtepunt van de avond was wel de ninja actie waarbij 3 snipers op een hoog gebouw werden geknifed nadat we stealthy met de helikopter ernatoe vlogen.

    Wel kwamen we erachter dat je eigenlijk nog meer teammates nodig hebt. Kan je met zn alle in een gunboat en het healen + spawnen is relaxter. Dus wie heeft er zin om vanavond mee te spelen? Als je in een squad zit wordt de game leuker en gerichter.[/quote]Zou wel willen maar heb geen headset , heb wel oortjes in dus hoor alles wel,

    PSN – M4uSzi

    0
  17. User  avatar
    338 XP

    [quote]Zou wel willen maar heb geen headset , heb wel oortjes in dus hoor alles wel,

    PSN – M4uSzi[/quote]

    Je kan die standaard oortjes toch gebruiken?

    0
  18. User  avatar
    324 XP

    Ik zal je ook wel even toevoegen!

    0
  19. User  avatar
    2 XP

    Voeg me toe voor Battlefield 4 online!

    PSN – MarbelB_

    0
  20. User  avatar
    1 XP

    Voeg me toe psn: QuintenNL

    0
  21. User  avatar
    121 XP

    Ok zou dat ook leuk vinden om wat team play tedoen voeg me maar toe PSN:setheke

    0