Forum

Topic: Battlefield 4 Friends Teamplay spelers gezocht

Anoniem's avatar

Ik heb net Battlefield 4 gehaald en vind het een prima game alleen leunt het enorm op teamplay.

Nu de vraag of er mensen zijn die zin hebben om een potje te spelen met headset en als team.

Voeg me toe Denders-NL

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

21 reacties

  1. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    ik zou wel willen, alleen heb ik nog geen ps4 systeem!
    Zodra ik er een heb zou ik graag met je willen spelen!

  2. 361 XP
    Denders's avatar

    ik zou wel willen, alleen heb ik nog geen ps4 systeem!
    Zodra ik er een heb zou ik graag met je willen spelen!

    Ja laat maar weten wanneer je er een hebt

  3. 1489 XP
    lilrobbie22's avatar

    ik zou wel willen add me maar lilrobbie22

  4. 357 XP
    Mausie's avatar

    Misschien vanmiddag even battlefield ophalen, maar nog geen headset =/

  5. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Misschien vanmiddag even battlefield ophalen, maar nog geen headset =/

    Headset zit bij de PS4, haha.

    Ik zit zelf in een Battlefield clan, DMF. Misschien heb je interesse om te joinen? Er zijn alleen wel wat vereisten, die kan je vinden op onze site: http://dmf.iclanwebsites.com/page/aanmeldvereisten evenals meer info over de clan.

    🙂

  6. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Ik zit zelf in een Battlefield clan, DMF. Misschien heb je interesse om te joinen? Er zijn alleen wel wat vereisten, die kan je vinden op onze site: http://dmf.iclanwebsites.com/page/aanmeldvereisten evenals meer info over de clan.

    🙂

    Ziet er prima uit jullie clansite!
    Het is altijd vet om in clanverband te spelen op BF.
    en als het mag wil ik ook graag joinen!
    Het enige nadeel is dat ik nog geen ps4 heb dusja.
    Zodra ik die heb ga ik eens eventjes vragen of ik mag joinen!

  7. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Jammer dat er geen partysysteem in bf4 zit,of zie ik het verkeerd.In bf3 zat die er gewoon in,hoe kunnen ze dat uitlaten wtf dice.

  8. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ziet er prima uit jullie clansite!
    Het is altijd vet om in clanverband te spelen op BF.
    en als het mag wil ik ook graag joinen!
    Het enige nadeel is dat ik nog geen ps4 heb dusja.
    Zodra ik die heb ga ik eens eventjes vragen of ik mag joinen!

    Ja is idd erg vet. Gister Clan Training gedaan, alleen maar goede potjes. Check m’n Battle Feed maar: http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/Patmakz/ 😛

    Maar als je een PS4 hebt zou ik gewoon proberen te joinen. Het grootste gedeelte van de clan krijgt toch pas de PS4 rond januari-februari. De vereisten kan je dus zien op de site, maar hier kunnen ook uitzonderingen op worden gemaakt. 🙂

  9. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Ja is idd erg vet. Gister Clan Training gedaan, alleen maar goede potjes. Check m’n Battle Feed maar: http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/Patmakz/ 😛

    Maar als je een PS4 hebt zou ik gewoon proberen te joinen. Het grootste gedeelte van de clan krijgt toch pas de PS4 rond januari-februari. De vereisten kan je dus zien op de site, maar hier kunnen ook uitzonderingen op worden gemaakt. 🙂

    Je battlelog ziet er prima uit!
    Maar heeft klopt het dat het partysysteem eruit is, ofniet?
    Verder krijg ik nu echt steeds meer zin om te gamen!

  10. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Je battlelog ziet er prima uit!
    Maar heeft klopt het dat het partysysteem eruit is, ofniet?
    Verder krijg ik nu echt steeds meer zin om te gamen!

    Party systeem is er helaas uit idd. Begrijp ook niet waarom maar goed. Het is nu wel zo dat als je een match joint en daar zit een vriend in dan word je automatisch bij hem in de squad gezet. 😛

  11. 357 XP
    Mausie's avatar

    Headset zit bij de PS4, haha.

    Ik zit zelf in een Battlefield clan, DMF. Misschien heb je interesse om te joinen? Er zijn alleen wel wat vereisten, die kan je vinden op onze site: http://dmf.iclanwebsites.com/page/aanmeldvereisten evenals meer info over de clan.

    🙂

    Joah dat klopt haha, maar vind ut waardeloos dingetje

  12. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Ja is idd erg vet. Gister Clan Training gedaan, alleen maar goede potjes. Check m’n Battle Feed maar: http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/Patmakz/ 😛

    Maar als je een PS4 hebt zou ik gewoon proberen te joinen. Het grootste gedeelte van de clan krijgt toch pas de PS4 rond januari-februari. De vereisten kan je dus zien op de site, maar hier kunnen ook uitzonderingen op worden gemaakt. 🙂

    Is ook niet gek,check jullie aantal gespeelde uren pff 🙂 veel vrije tijd.

  13. 361 XP
    Denders's avatar

    Gisteravond samen gespeeld en het wordt er meteen een stuk gezelliger van en je kan acties plannen. Hoogtepunt van de avond was wel de ninja actie waarbij 3 snipers op een hoog gebouw werden geknifed nadat we stealthy met de helikopter ernatoe vlogen.

    Wel kwamen we erachter dat je eigenlijk nog meer teammates nodig hebt. Kan je met zn alle in een gunboat en het healen + spawnen is relaxter. Dus wie heeft er zin om vanavond mee te spelen? Als je in een squad zit wordt de game leuker en gerichter.

  14. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Ik.heb je een vriendschapsverzoek gestuurd op PSN!

  15. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Is ook leuker met squad,dan win je ook veel vaker.

  16. 357 XP
    Mausie's avatar

    Gisteravond samen gespeeld en het wordt er meteen een stuk gezelliger van en je kan acties plannen. Hoogtepunt van de avond was wel de ninja actie waarbij 3 snipers op een hoog gebouw werden geknifed nadat we stealthy met de helikopter ernatoe vlogen.

    Wel kwamen we erachter dat je eigenlijk nog meer teammates nodig hebt. Kan je met zn alle in een gunboat en het healen + spawnen is relaxter. Dus wie heeft er zin om vanavond mee te spelen? Als je in een squad zit wordt de game leuker en gerichter.

    Zou wel willen maar heb geen headset , heb wel oortjes in dus hoor alles wel,

    PSN – M4uSzi

  17. 361 XP
    Denders's avatar

    Zou wel willen maar heb geen headset , heb wel oortjes in dus hoor alles wel,

    PSN – M4uSzi

    Je kan die standaard oortjes toch gebruiken?

  18. 340 XP
    Michie's avatar

    Ik zal je ook wel even toevoegen!

  19. 2 XP
    MarbelB's avatar

    Voeg me toe voor Battlefield 4 online!

    PSN – MarbelB_

  20. 1 XP
    QuintenNL's avatar

    Voeg me toe psn: QuintenNL

  21. 141 XP
    seth156's avatar

    Ok zou dat ook leuk vinden om wat team play tedoen voeg me maar toe PSN:setheke