Topic: Livestream Killzone : Shadow Fall

28 december 2013om 19:30

Een vriend en ik gaan streamen als je wilt kijken : www.twitch.tv/mdg_pikamizer

5 reacties

  1. User  avatar
    1053 XP

    [quote]Een vriend en ik gaan streamen als je wilt kijken : http://www.twitch.tv/mdg_pikamizer%5B/quote%5D

    Nope srry zelf spelen is veel leuker:)

    0
  2. User  avatar
    1100 XP

    [quote]Nope srry zelf spelen is veel leuker:)[/quote]
    Hehe,vind het geen zak aan om streams te bekijken van andere.

    0
  3. User  avatar
    1157 XP

    Soms wel leuk. Ik ben geen uitmuntende gamer, dus soms doe ik er wat tips en truc van op

    0
  4. User  avatar
    9970 XP

    Een stream bekijken moet maar

    Ik had voor dit weekend de multiplayer gedownload, omdat je die gratis kon spreken met plus
    Maar steeds als ik een match wil starten kreeg ik een fout melding helaas

    0
  5. User  avatar
    4682 XP

    [quote]Een stream bekijken moet maar

    Ik had voor dit weekend de multiplayer gedownload, omdat je die gratis kon spreken met plus
    Maar steeds als ik een match wil starten kreeg ik een fout melding helaas[/quote]
    Je kan pas vanaf de 28ste de multiplayer spelen 😉 staat er ook bij voordat je de demo download.

    0