Een vriend en ik gaan streamen als je wilt kijken : www.twitch.tv/mdg_pikamizer
Topic: Livestream Killzone : Shadow Fall
28 december 2013om 19:30
Een vriend en ik gaan streamen als je wilt kijken : www.twitch.tv/mdg_pikamizer
[quote]Een vriend en ik gaan streamen als je wilt kijken : http://www.twitch.tv/mdg_pikamizer%5B/quote%5D
Nope srry zelf spelen is veel leuker:)
[quote]Nope srry zelf spelen is veel leuker:)[/quote]
Hehe,vind het geen zak aan om streams te bekijken van andere.
Soms wel leuk. Ik ben geen uitmuntende gamer, dus soms doe ik er wat tips en truc van op
Een stream bekijken moet maar
Ik had voor dit weekend de multiplayer gedownload, omdat je die gratis kon spreken met plus
Maar steeds als ik een match wil starten kreeg ik een fout melding helaas
[quote]Een stream bekijken moet maar
Ik had voor dit weekend de multiplayer gedownload, omdat je die gratis kon spreken met plus
Maar steeds als ik een match wil starten kreeg ik een fout melding helaas[/quote]
Je kan pas vanaf de 28ste de multiplayer spelen 😉 staat er ook bij voordat je de demo download.