Topic: War Thunder

29 december 2013om 11:41

Zijn er mensen die War Thunder spelen? Zoek een paar mensen om mee same te spelen

7 reacties

  1. User  avatar
    1157 XP

    Het loopt nog niet echt storm

    0
  2. User  avatar
    20 XP

    Blijkbaar niet , vind het zelf 1 van de betere spellen op de ps4 atm :s
    Eerste potjes is natuurlijk wennen aan de besturing en je crew heeft level 1 daardoor dus ook moeilijker vliegen maar eenmaal je crew een paar punten heeft vliegt het heel soepel

    0
  3. User  avatar
    543 XP

    Als verzamelaar wacht ik tot er trophy support is toegevoegd 🙂

    0
  4. User  avatar
    352 XP

    [quote]Blijkbaar niet , vind het zelf 1 van de betere spellen op de ps4 atm :s
    Eerste potjes is natuurlijk wennen aan de besturing en je crew heeft level 1 daardoor dus ook moeilijker vliegen maar eenmaal je crew een paar punten heeft vliegt het heel soepel[/quote]

    Hoe zit het met micro transacties? In hoeverre is dit nodig?

    0
  5. User  avatar
    20 XP

    Heb er nog geen cent aan uitgegeven , is juist als je premium neemt voor rapper te levellen

    0
  6. User  avatar
    1157 XP

    als gevolg van deze post heb ik warthunder weer eens opgestart. Dit keer via remote play, want ik heb ervaren dat sommige spellen op de ps4 niet echt heel tof zijn, maar via remote play super zijn …. resogun is hier een voorbeeld van.
    Ook warthunder is zo’n spel. Ik moet alleen even uitzoeken hoe ik gas moest geven, want de tutorial was ik al weer vergeten 🙂 Ik was neergestort dus …. binnenkort weer een keer proberen.

    0
  7. User  avatar
    20 XP

    Fijn om te horen , hoop dat je er nog plezier aan beleeft. Ik blijf er maar op doorgaan.
    Heb hier KZ , FIFA , AC BL , BF4 en CoD liggen ook maar daar speel ik zelf niet meer op de laatste dagen. Hoop ergens dat er nog trophys voor deze game gaat komen , misschien dat ik eens voor de eerste maal voor de platinum ga dan.

    0