Forum

Topic: War Thunder

Anoniem's avatar

Zijn er mensen die War Thunder spelen? Zoek een paar mensen om mee same te spelen

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 1199 XP
    chris65's avatar

    Het loopt nog niet echt storm

  2. 22 XP
    Slosse's avatar

    Blijkbaar niet , vind het zelf 1 van de betere spellen op de ps4 atm :s
    Eerste potjes is natuurlijk wennen aan de besturing en je crew heeft level 1 daardoor dus ook moeilijker vliegen maar eenmaal je crew een paar punten heeft vliegt het heel soepel

  3. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Als verzamelaar wacht ik tot er trophy support is toegevoegd 🙂

  4. 362 XP
    Coelers's avatar

    Blijkbaar niet , vind het zelf 1 van de betere spellen op de ps4 atm :s
    Eerste potjes is natuurlijk wennen aan de besturing en je crew heeft level 1 daardoor dus ook moeilijker vliegen maar eenmaal je crew een paar punten heeft vliegt het heel soepel

    Hoe zit het met micro transacties? In hoeverre is dit nodig?

  5. 22 XP
    Slosse's avatar

    Heb er nog geen cent aan uitgegeven , is juist als je premium neemt voor rapper te levellen

  6. 1199 XP
    chris65's avatar

    als gevolg van deze post heb ik warthunder weer eens opgestart. Dit keer via remote play, want ik heb ervaren dat sommige spellen op de ps4 niet echt heel tof zijn, maar via remote play super zijn …. resogun is hier een voorbeeld van.
    Ook warthunder is zo’n spel. Ik moet alleen even uitzoeken hoe ik gas moest geven, want de tutorial was ik al weer vergeten 🙂 Ik was neergestort dus …. binnenkort weer een keer proberen.

  7. 22 XP
    Slosse's avatar

    Fijn om te horen , hoop dat je er nog plezier aan beleeft. Ik blijf er maar op doorgaan.
    Heb hier KZ , FIFA , AC BL , BF4 en CoD liggen ook maar daar speel ik zelf niet meer op de laatste dagen. Hoop ergens dat er nog trophys voor deze game gaat komen , misschien dat ik eens voor de eerste maal voor de platinum ga dan.