Topic: Sniper Elite III

29 december 2013om 13:59

Ik vind er nog niet zo veel over, er zijn pas twee trailers van [spoiler]”http://www.gamespot.com/sniper-elite-iii”[/spoiler] en de enige plek waar je deze game kunt bestellen is tot nu toe [spoiler]”http://www.bol.com/nl/p/sniper-elite-iii/9200000021225895/” [/spoiler]

Deze komt toch al over twee dagen uit, waarom horen wij er nog niets over???

Is dit een game die je MOET kopen of absoluut NIET moet kopen????

1 reactie

  1. User  avatar
    5920 XP

    Er staat 31-12-2014….. En bovendien is dat alleen maar de manier van bol.com om te zeggen dat de game in 2014 uitkomt.

    0