Topic: [GEZ] PS Vita 32 GB memorycard

29 december 2013om 23:06

Gezocht een 32 GB memorycard voor de PSVita

13 reacties

  1. User  avatar
    1043 XP

    [quote]Gezocht een 32 GB memorycard voor de PSVita[/quote]

    [url]https://www.4launch.nl/shop/product/125040/-memory-card-32gb–voor-ps-vita/budgetgaming[/url] Uitverkocht

    Maar ik denk dat je goedkoper zoekt ?

    Maar op Ebay staan ze nog genoeg [url]http://www.ebay.nl/itm/SONY-PSVITA-PLAYSTATION-PS-VITA-PSV-OFFICIAL-32GB-32-G-32G-GB-MEMORY-CARD-/251319527802?pt=US_Video_Game_Memory&hash=item3a83cfa97a&_uhb=1[/url]

    0
  2. User  avatar
    9074 XP

    [quote][url]https://www.4launch.nl/shop/product/125040/-memory-card-32gb–voor-ps-vita/budgetgaming[/url] Uitverkocht

    Maar ik denk dat je goedkoper zoekt ?

    Maar op Ebay staan ze nog genoeg [url]http://www.ebay.nl/itm/SONY-PSVITA-PLAYSTATION-PS-VITA-PSV-OFFICIAL-32GB-32-G-32G-GB-MEMORY-CARD-/251319527802?pt=US_Video_Game_Memory&hash=item3a83cfa97a&_uhb=1[/url][/quote]

    Bedankt ik kan deze dingen nergens in Nederland krijgen of ik moet helemaal onder Rotterdam gaan shoppen maar dan ben ik 20 euro aan benzine en parkeergeld kwijt. 🙁

    0
  3. User  avatar
    1157 XP

    [quote]Bedankt ik kan deze dingen nergens in Nederland krijgen of ik moet helemaal onder Rotterdam gaan shoppen maar dan ben ik 20 euro aan benzine en parkeergeld kwijt. :([/quote]

    Waar kun je het onder Rotterdam krijgen? Ik ben namelijk geen 20 euro aan benzine kwijt

    0
  4. User  avatar
    625 XP

    [url]http://www.budgetgaming.nl/game-profile/sony+playstation+vita+memory+card+32+gb_PSVita.html[/url]

    staan 5 adressen waar je ze kunt scooren

    0
  5. User  avatar
    9074 XP

    [quote]Waar kun je het onder Rotterdam krijgen? Ik ben namelijk geen 20 euro aan benzine kwijt[/quote] Bij de gamemania moet je even bellen voor welk filiaal ben het even kwijt.

    0
  6. User  avatar
    491 XP

    voor 72eu kan je 64GB halen met tracking nummer en verzekerd. 8-10 dagen van uit japan.

    [url]http://www.nippon-yasan.com/lang-en/playstation-vita-japan/5889-sony-playstation-vita-memory-card-64gb.html[/url]

    0
  7. User  avatar
    1157 XP

    [quote]Bij de gamemania moet je even bellen voor welk filiaal ben het even kwijt.[/quote]

    Ok, nou …. Ik kijk wel als ik jarig ben in mei. Bedankt in ieder geval. Ik heb er nu een 4gb kaartje inzitten, maar dat is echt kansloos 🙂

    [quote]voor 72eu kan je 64GB halen met tracking nummer en verzekerd. 8-10 dagen van uit japan.

    [url]http://www.nippon-yasan.com/lang-en/playstation-vita-japan/5889-sony-playstation-vita-memory-card-64gb.html[/url][/quote]

    Heb je ervaring met die gasten? 64 gb klinkt echt goed

    Hoe zit het trouwens in belgie? Dezelfde prijs als in nederland en dezelfde schaarste?

    0
  8. User  avatar
    9074 XP

    [quote]voor 72eu kan je 64GB halen met tracking nummer en verzekerd. 8-10 dagen van uit japan.

    [url]http://www.nippon-yasan.com/lang-en/playstation-vita-japan/5889-sony-playstation-vita-memory-card-64gb.html[/url][/quote]

    Veel kans op omzetbelasting voor de import?

    0
  9. User  avatar
    1753 XP

    Moet je even op marktplaats kijken, heb er laatst ook 1tje voor 52 euro overkocht van iemand via marktplaats.

    0
  10. User  avatar
    544 XP

    Ik heb em net besteld via nippon-yassan, de 64GB versie. Kwam uiteindelijk uit op precies €82. Heb gekozen voor levering binnen 3-4 dagen met track n trace. Ik zal jullie hier op de hoogte houden over eventuele extra kosten.

    edit: haha ik zie nu pas bovenin dat je de taal en koers kan aanpassen -_- Heb heel moeilijk lopen doen met Chrome auto-translations en koersen berekenen haha

    0
  11. User  avatar
    544 XP

    Heb de 64gb memcard vandaag binnen gekregen. In totaal dus precies een week. Heb €82 betaald in totaal inclusief verzendkosten. Ik vroeg bij de bestelling erbij om het als gift te sturen met een waarde onder €20. En dat deden ze, ze schreven €5 en geen invoerrechten en btw 😀

    aanrader!

    0
  12. User  avatar
    5 XP

    [quote]Heb de 64gb memcard vandaag binnen gekregen. In totaal dus precies een week. Heb €82 betaald in totaal inclusief verzendkosten. Ik vroeg bij de bestelling erbij om het als gift te sturen met een waarde onder €20. En dat deden ze, ze schreven €5 en geen invoerrechten en btw 😀

    aanrader![/quote]

    Beste,

    Welke verzendingsmethode heb je gebruikt op de site nippon-yasan?

    Mvg,
    Nick

    0
  13. User  avatar
    544 XP
    0