Gezocht een 32 GB memorycard voor de PSVita
Topic: [GEZ] PS Vita 32 GB memorycard
29 december 2013om 23:06
Gezocht een 32 GB memorycard voor de PSVita
[quote]Gezocht een 32 GB memorycard voor de PSVita[/quote]
[url]https://www.4launch.nl/shop/product/125040/-memory-card-32gb–voor-ps-vita/budgetgaming[/url] Uitverkocht
Maar ik denk dat je goedkoper zoekt ?
Maar op Ebay staan ze nog genoeg [url]http://www.ebay.nl/itm/SONY-PSVITA-PLAYSTATION-PS-VITA-PSV-OFFICIAL-32GB-32-G-32G-GB-MEMORY-CARD-/251319527802?pt=US_Video_Game_Memory&hash=item3a83cfa97a&_uhb=1[/url]
[quote][url]https://www.4launch.nl/shop/product/125040/-memory-card-32gb–voor-ps-vita/budgetgaming[/url] Uitverkocht
Maar ik denk dat je goedkoper zoekt ?
Maar op Ebay staan ze nog genoeg [url]http://www.ebay.nl/itm/SONY-PSVITA-PLAYSTATION-PS-VITA-PSV-OFFICIAL-32GB-32-G-32G-GB-MEMORY-CARD-/251319527802?pt=US_Video_Game_Memory&hash=item3a83cfa97a&_uhb=1[/url][/quote]
Bedankt ik kan deze dingen nergens in Nederland krijgen of ik moet helemaal onder Rotterdam gaan shoppen maar dan ben ik 20 euro aan benzine en parkeergeld kwijt. 🙁
[quote]Bedankt ik kan deze dingen nergens in Nederland krijgen of ik moet helemaal onder Rotterdam gaan shoppen maar dan ben ik 20 euro aan benzine en parkeergeld kwijt. :([/quote]
Waar kun je het onder Rotterdam krijgen? Ik ben namelijk geen 20 euro aan benzine kwijt
[url]http://www.budgetgaming.nl/game-profile/sony+playstation+vita+memory+card+32+gb_PSVita.html[/url]
staan 5 adressen waar je ze kunt scooren
[quote]Waar kun je het onder Rotterdam krijgen? Ik ben namelijk geen 20 euro aan benzine kwijt[/quote] Bij de gamemania moet je even bellen voor welk filiaal ben het even kwijt.
voor 72eu kan je 64GB halen met tracking nummer en verzekerd. 8-10 dagen van uit japan.
[url]http://www.nippon-yasan.com/lang-en/playstation-vita-japan/5889-sony-playstation-vita-memory-card-64gb.html[/url]
[quote]Bij de gamemania moet je even bellen voor welk filiaal ben het even kwijt.[/quote]
Ok, nou …. Ik kijk wel als ik jarig ben in mei. Bedankt in ieder geval. Ik heb er nu een 4gb kaartje inzitten, maar dat is echt kansloos 🙂
[quote]voor 72eu kan je 64GB halen met tracking nummer en verzekerd. 8-10 dagen van uit japan.
[url]http://www.nippon-yasan.com/lang-en/playstation-vita-japan/5889-sony-playstation-vita-memory-card-64gb.html[/url][/quote]
Heb je ervaring met die gasten? 64 gb klinkt echt goed
Hoe zit het trouwens in belgie? Dezelfde prijs als in nederland en dezelfde schaarste?
[quote]voor 72eu kan je 64GB halen met tracking nummer en verzekerd. 8-10 dagen van uit japan.
[url]http://www.nippon-yasan.com/lang-en/playstation-vita-japan/5889-sony-playstation-vita-memory-card-64gb.html[/url][/quote]
Veel kans op omzetbelasting voor de import?
Moet je even op marktplaats kijken, heb er laatst ook 1tje voor 52 euro overkocht van iemand via marktplaats.
Ik heb em net besteld via nippon-yassan, de 64GB versie. Kwam uiteindelijk uit op precies €82. Heb gekozen voor levering binnen 3-4 dagen met track n trace. Ik zal jullie hier op de hoogte houden over eventuele extra kosten.
edit: haha ik zie nu pas bovenin dat je de taal en koers kan aanpassen -_- Heb heel moeilijk lopen doen met Chrome auto-translations en koersen berekenen haha
Heb de 64gb memcard vandaag binnen gekregen. In totaal dus precies een week. Heb €82 betaald in totaal inclusief verzendkosten. Ik vroeg bij de bestelling erbij om het als gift te sturen met een waarde onder €20. En dat deden ze, ze schreven €5 en geen invoerrechten en btw 😀
aanrader!
[quote]Heb de 64gb memcard vandaag binnen gekregen. In totaal dus precies een week. Heb €82 betaald in totaal inclusief verzendkosten. Ik vroeg bij de bestelling erbij om het als gift te sturen met een waarde onder €20. En dat deden ze, ze schreven €5 en geen invoerrechten en btw 😀
aanrader![/quote]
Beste,
Welke verzendingsmethode heb je gebruikt op de site nippon-yasan?
Mvg,
Nick
Hallo,
Ik heb voor deze gekozen:
http://dl.dropbox.com/u/6773600/Screen%20Shot%202014-03-30%20at%2014.27.44.png