Topic: Ps3 games ps plus

29 december 2013om 23:30

Hallo.
Ik heb een vraag over plus ik wil graag een jaarabbonement plus kopen maar ik heb geen ps4 en ga er dit jaar nog geen kopen.
Weet iemand of er dit jaar nog gewoon 2/3 ps 3 games in de instant gam collection komen in plaats van ps 4 games

6 reacties

1. User  avatar
    83 XP

[quote]Hallo.
    Ik heb een vraag over plus ik wil graag een jaarabbonement plus kopen maar ik heb geen ps4 en ga er dit jaar nog geen kopen.
    Weet iemand of er dit jaar nog gewoon 2/3 ps 3 games in de instant gam collection komen in plaats van ps 4 games[/quote]
    Ja je krijgt gewoon op de ps3 2/3 games per maand in de instant game collection erbij

0
  2. User  avatar
    1053 XP

Waarschijnlijk volgend jaar nog maar 1 ps4 game per maand en 2/3 voor ps3

0
  3. User  avatar
    95 XP

[quote]Waarschijnlijk volgend jaar nog maar 1 ps4 game per maand en 2/3 voor ps3[/quote]

Bedoel je niet andersom?

0
  4. User  avatar
    4682 XP

Eerst volgende game voor de PS4 is Don’t Starve ‘dus nog geen games zoals Killzone enz’ veder krijgen we ook nog een keer games als OUTLAST gratis bij PS+

0
  5. User  avatar
    95 XP

[quote]Eerst volgende game voor de PS4 is Don’t Starve ‘dus nog geen games zoals Killzone enz’ veder krijgen we ook nog een keer games als OUTLAST gratis bij PS+[/quote]

Dat was me vraag niet

0
  6. User  avatar
    358 XP

Even een tip:

Als je PS Plus hebt en nog geen PS4, kan je alvast wel [url=https://store.sonyentertainmentnetwork.com/]HIER[/url] de PS4 games op je Plus account zetten, dan heb je ze alvast voor volgend jaar 😉

0