Topic: Manager FIFA 14

30 december 2013om 23:51

Hallo ik heb een vraag over FIFA 14. Ik heb nu als manager gesolliciteerd naar de functie bij een andere club. Dan krijg ik in de mail een reactie dat ze me graag willen hebben en dat ze wachten tot ik reageer. Punt alleen is dat ik niet weet hoe je moet reageren. Dus kan iemand mij helpen. Hoe accepteer je de functie van manager bij een nieuwe club.
Dank alvast.

1 reactie

  1. User  avatar
    247 XP

    Volgens mij met de options button… Anders moet je ff kijken in de ‘kantoor’

    0