ik was effen kinderachtig bezig op het chat van tweakters omdat ik me kapot verveelde en iedereen door elkaar heen ging.. daarna werd ik geband met een vervelend berichtje (zie afbeelding) wie is die moderator van daar iemand enig idee hoe ik met hem in contact kom? want ben al dagen mailtjes aan het versturen maar krijg allemaal negatieve reacties terug. Kan helemaal geen gebruik meer maken van het site. 1xtje off-topic gereageerd per ongeluk, meteen gebanned :([img]http://i41.tinypic.com/or1qw7.png[/img]
Topic: Wie is Muer van Tweakers
02 januari 2014om 02:21

Ga je moeder pesten!:)
haha heb jij enig idee>?
Wat je kan proberen is een E-mail schrijven naar:
[SPOILER] [email][email protected][/email][/SPOILER]
[b]Lock[/b].