Forum

Topic: Commentatoren fifa 14 ps4

Anoniem's avatar

Ik heb een hekel aan de Nederlandse commentatoren en zet het commentaar daarom ook altijd op Engels. Alleen als ik dat nu doe en daarna een potje ga spelen hoor ik nog steeds Nederlands en als ik het dan weer op Engels zet gaat hij weer naar Nederlands. Met fifa 14 op de ps3 had ik dat probleem niet. Weet iemand hoe ik hem op Engels zet en zo hou?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 150 XP
    Hotaru's avatar

    Ik heb een hekel aan de Nederlandse commentatoren en zet het commentaar daarom ook altijd op Engels. Alleen als ik dat nu doe en daarna een potje ga spelen hoor ik nog steeds Nederlands en als ik het dan weer op Engels zet gaat hij weer naar Nederlands. Met fifa 14 op de ps3 had ik dat probleem niet. Weet iemand hoe ik hem op Engels zet en zo hou?

    Staat je systeemtaal ook op Engels(Taal > Systeemtaal)?

  2. 382 XP
    e-man's avatar

    Gek, ik heb dat niet. Mijn ps4 staat op nederlands. Je moet gedwoon na het opstarten meteen naar de instellingen gaan en het niet vóór een wedstrijd veranderen, dan schiet die terug!

  3. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Ik heb een hekel aan de Nederlandse commentatoren en zet het commentaar daarom ook altijd op Engels. Alleen als ik dat nu doe en daarna een potje ga spelen hoor ik nog steeds Nederlands en als ik het dan weer op Engels zet gaat hij weer naar Nederlands. Met fifa 14 op de ps3 had ik dat probleem niet. Weet iemand hoe ik hem op Engels zet en zo hou?

    In het begin veranderen of bij instellingen kloten,
    Als je het tijdens een match doet, schiet die ook terug volgens dacht ik.
    (Dit was zo bij fifa13 op de ps3 in ieder geval.)

  4. 340 XP
    Michie's avatar

    Bij mij schiet hij ook altijd terug naar nederlands.

  5. 249 XP
    Timon's avatar

    Na opstarten van het spel Engels selecteren, wanneer je dit vaak genoeg doet blijft hij standaard op Engels staan.

  6. 367 XP
    The Hunter's avatar

    Bij mij gebeurd dat dus ook, gelukkig dat het dus niet aan mij ligt..

    Na opstarten van het spel Engels selecteren, wanneer je dit vaak genoeg doet blijft hij standaard op Engels staan.

    Het nadeel is dan dat je het menu dan niet nederlands hebt..

  7. 382 XP
    e-man's avatar

    ik prijs me ineens gelukkig. Ik kan de schermtaal gewoon nederlands zetten en ik heb in de opties 1x het commentaar op engels gezet. Nooit gezeik mee

  8. 262 XP
    dnmw2705's avatar

    Ik heb ook niet echt last van switchende taal… Ik heb hem altijd op Engels staan, spreek taal dan.. Mijn schermtaal is gewoon Nederlands

  9. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Ik heb het spel op Nederlands staan en ik wilde commentator ook op engels maar springt bij mij ook steeds terug.