Forum

Topic: Voor IEDEREEN WIE EEN PS4 heeft en de game assassin’s creed black flag

Anoniem's avatar

Voeg me aub toe in jullie vriendenlijst …

Hoe meer spelers hoe meer kans op de zogenaamde social events. Ubisoft heeft ze extreem zeldzaam gemaakt sinds de ps4 launch. Ze zijn nog aan het beslissen om het makkelijker te maken maar tot nu toe mag je er nog niet veel op hopen.

Dus ik roep zoveel mogelijk assassin’s creed spelers op voor de trophy hunt: sharing is caring.

Wat zijn sociale events?
Sociale events zijn evenementen die in de game afspelen, continue. Ze hebben een plaatselijke spawn en ook een tijdlimiet. Eens de limiet overschreden is zal de spawn ergens anders plaatsvinden… AND so on.

WHITE WHALE: dit is een blauw icoontje van een walvis op de map. Hier moet je uiteraard op zoek gaan in de oceaan en niet in de steden….

SOCIAL CHEST: is een gewone schatkist maar dan een in een online event..

ROYAL CONVOY: een koninklijk schip: zojuist nog een gevonden op locatie! 675 315!!!

….
HOE KAN JE MEEDOEN? Geen vereisten enkel de uplay PASS en een ps plus abonnement omdat dit online features zijn..
….
Eens iemand een vind gaat deze ontdekking automatisch naar alle vrienden uit jouw vriendenlijst! LET OP: de tijd loopt natuurljk wel nog…

Ik hoop hiermee voldoende uitleg mee te hebben gegeven. Nu rest mij nog een ding: en dat is mijn psn te melden 😛

Vlieg123(subject: assassin’s creed !)
….
Als er nog psx ers zijn die tips hebben of locaties hebben gevonden: MELD HET HIER!!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

17 reacties

  1. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    En wat levert het op? Zo’n social event? Nieuwe uitrusting ofo?

  2. 1061 XP
    megafire777's avatar

    En wat levert het op? Zo’n social event? Nieuwe uitrusting ofo?

    Een trophy. Heb m al;)

  3. 292 XP
    donselaar's avatar

    je kan mij wle toevoegen… heb de trophy al tho…

  4. 83 XP
    gertraaf's avatar

    Kan mij ook toevoegen:gertraaf

  5. 1870 XP
    R*forever's avatar

    je kan mij wle toevoegen… heb de trophy al tho…

    Echt wel raar tis de laatste dat ik nodig heb voor platina 🙁

  6. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    Ik voeg je zo dadelijk ook toe.

  7. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Ik heb diegenen die hun naam hier genoemd hebben toegevoegd. Wie mij wil toevoegen: chrisboers

  8. 440 XP
    Scholtenbrau's avatar

    Enigste singleplayer-trophy die ik nog niet heb van AC:IV.

    Voeg mij maar toe: nikko14.

  9. 169 XP
    dennydenhaag's avatar

    Voeg mij ook even toe the_goodfellah

  10. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Voeg mij ook even toe the_goodfellah

    Sebiet voeg ik al de rest toe 🙂
    @timutz you sneaky bastard , deze HULP bedoelde ik 🙂

  11. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Oké ik vindt dus echt geen!

    Die locaties op ps3 trophies krijg ik ook maar niet 🙁
    Kan iemand mij die zogenaamde sp/mp trick uitleggen?

  12. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Vandaar dat bij mij de witte-potvis van mijn kaart is verdwenen ‘en ik heb er nog wel 2 nodig’.

  13. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Vandaar dat bij mij de witte-potvis van mijn kaart is verdwenen ‘en ik heb er nog wel 2 nodig’.

    Update: ALS je een convoy hebt gevonden bovenaan in de map.

    Deze convoy is geglitched vandaar dat al jouw events stoppen. Zie mijn foto als je me toe voegt op psn natuurlijk 🙂
    Normaal gezien verdwijnen ze weer van je map maar blijkbaar is de mijne geglitched. Hij staat er al dagen op….’

    Ubisoft weet van de gebroken events. Maar dit is uiterest minimaal hoewel ik toch hoop op een patch. Ben maar met nfs begonnen….

  14. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Update: ALS je een convoy hebt gevonden bovenaan in de map.

    Deze convoy is geglitched vandaar dat al jouw events stoppen. Zie mijn foto als je me toe voegt op psn natuurlijk 🙂
    Normaal gezien verdwijnen ze weer van je map maar blijkbaar is de mijne geglitched. Hij staat er al dagen op….’

    Ubisoft weet van de gebroken events. Maar dit is uiterest minimaal hoewel ik toch hoop op een patch. Ben maar met nfs begonnen….

    De gevechten met de schepen verdwijnen bij mijn niet van de kaart 🙂 maar die pot-vis wel.

  15. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Oké uit de site leid ik:

    DAT DIT DE BESTE METHODE IS: ga naar Kingston en zoek naar een social chest. Als dit niet het geval is..

    Start de game opnieuw op zodat je in een andere server zit. Max 100 keren!!!!
    Eens je de kist vindt, hebt je een grote kans dat alle events op deze server zitten!!!!

    Vanavond maar eens proberen, maar nu op naar school 😀

    http://i.imgur.com/OYaQ9Hc.jpg

  16. 1870 XP
    R*forever's avatar

    IK KRIJG HET ER DUS VAN: why the fuck zijn er zoveel spelers die het lukken deze trofee te bemachtigen zonder moeite. Terwijl ik al een week deze FUCKING trofee probeer te krijgen?

    INCLUSIEF 2 dagen SP-MP trick ! Alle coördinaties van de afgelopen dagen op het net. IK WIL DEZE FUCKING PIECE OF SHIT CREED NIET MEER SPELEN MAAR DEZE FUCKING TROFFEE HOUDT ME TEGEN. Ik heb echt niet voor niks alle trofeeën afgemaakt …. Een platina verdien ik maar altegoed. IK WIL HEM GODVERDOMME VERKOPEN maar dan krijg ik weer frustraties dat mijn Platina daar niet staat! ZELFDE MET MAX PAYNE 3…. Die bug op 10 seconden van mijn platina ga ik nooit vergeten ….