Topic: [PS4] FIFA 14 Profclub: Trophy Pumas

03 januari 2014om 17:51
[b]Trophy Pumas[/b] [img]http://www.pumascampeon.com/plugins/multimedia/albums/userpics/10001/wallpaper101011.jpg[/img]

Goedendag,

Ik heb zojuist een Profclub gemaakt voor de PS4-versie van FIFA 14. Het is voornamelijk bedoeld om de trophies voor profclubs te boosten, maar mocht het bevallen kunnen we ermee door gaan. Als aanvoerder van de club heb ik de spits positie gekozen.

[url=”http://www.easports.com/nl/fifa/football-club/apps/proclubs/PS4/Trophy%20Pumas”]Klik hier om naar de club pagina te gaan![/url]

Hier het huidige team (4-3-3):

[img]http://www.footballuser.com/formations/2014/01/910731_Club_de_Futbol_Universidad.jpg[/img]

We zoeken nog verdedigers zo als je kan zien om de lege plaatsen op te vullen, maar mocht je op een andere positie willen joinen als reserve ben je ook welkom 😉
Vermeld duidelijk je PSN naam om te joinen zodat ik je toe kan voegen!

131 reacties

  1. User  avatar
    19 XP

    [quote][b]Trophy Pumas[/b]
    [b]Link[/b]

    Goedendag,

    Ik heb zojuist een Profclub gemaakt voor de PS4-versie van FIFA 14. Het is voornamelijk bedoeld om de trophies voor profclubs te boosten, maar mocht het bevallen kunnen we ermee door gaan. Als aanvoerder van de club heb ik de spits positie gekozen.

    [url=http://www.easports.com/nl/fifa/football-club/apps/proclubs/PS4/Trophy%20Pumas]Klik hier om naar de club pagina te gaan![/url]

    Er hebben zich nog verder geen leden toegevoegd, dus er is nog genoeg plaats (4-3-3):

    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9. Ceessie – LA
    10. TheHunterAmin – SP
    11.

    Zet je PSN en positie hier neer om te joinen ;)[/quote]

    Hoi lijkt me leuk om daar aan mee te werken heb het echter nog nooit gespeeld zo maar werk graag mee

    0
  2. User  avatar
    12 XP

    Psn: Punkkie
    Positie:LB of eventuel SP

    0
  3. User  avatar
    358 XP

    Ok cool al twee aanmeldingen 😉

    Ik voeg jullie gelijk toe.

    0
  4. User  avatar
    1783 XP

    Voeg mij ook maar toe XD middenveld of aanval

    0
  5. User  avatar
    475 XP

    moet mn ps4 nog binnen krijgen, maar heb fifa 14 al wel liggen. zet me maar neer op rechtsbuiten

    0
  6. User  avatar
    358 XP

    Kunnen jullie je PSN naam nog opgeven? Dan kan ik je toevoegen op PSN en in de beginpost..

    En wanneer krijg je je PS4 binnen Robo-Company? Anders zet ik je op de reservelijst als het lang gaat duren 😉

    0
  7. User  avatar
    475 XP

    [quote]Kunnen jullie je PSN naam nog opgeven? Dan kan ik je toevoegen op PSN en in de beginpost..

    En wanneer krijg je je PS4 binnen Robo-Company? Anders zet ik je op de reservelijst als het lang gaat duren ;)[/quote]

    voor 16 januari.

    0
  8. User  avatar
    12 XP

    Kan je mij nog van positie veranderen, het was niet de bedoeling om rechter verdediger te worden maar juist rechter aanvaller?

    0
  9. User  avatar
    358 XP

    Done 😉

    PS: loopt nog niet zo hard he 🙁

    0
  10. User  avatar
    1042 XP

    zou wel willen, maar heb nog geen ps4 😀
    Zodra er nog plek is en ik mijn ps4 heb wil ik joinen!

    0
  11. User  avatar
    475 XP

    oh, naja nu is de positie weg waar ik wou, ik moet nog steeds mijn ps4 krijgen, maar je kan me wel alvast met de naam, Robo-Company, op de positie CAM neerzetten, ik zou het erg op prijs stellen 😉

    0
  12. User  avatar
    19 XP

    [quote]Kunnen jullie je PSN naam nog opgeven? Dan kan ik je toevoegen op PSN en in de beginpost..

    En wanneer krijg je je PS4 binnen Robo-Company? Anders zet ik je op de reservelijst als het lang gaat duren ;)[/quote]

    Waar blijven al die FIFA games kom op jongen en meiden

    0
  13. User  avatar
    4 XP

    PSN: PimLaden
    Positie: Aanval of CAM

    Lijkt me leuk om met een vast groepje clubs te spelen.

    0
  14. User  avatar
    1042 XP

    Zet mij zolang maar op de RM/LM!!
    Als ik mijn ps4 heb doe ik wel mee!

    0
  15. User  avatar
    475 XP

    [quote]Waar blijven al die FIFA games kom op jongen en meiden[/quote]

    fifa 14 voor ps4 heb ik al, alleen mn ps4 niet xd

    0
  16. User  avatar
    1042 XP

    [quote]fifa 14 voor ps4 heb ik al, alleen mn ps4 niet xd[/quote]

    Zelfde verhaal hahaha.

    0
  17. User  avatar
    358 XP

    Ben ik weer. Ik zet jullie erop. Maar ik ga dan ook een reservelijst toevoegen. Mochten alle 11 posities bezet zijn en er zijn nog personen die hun PS4 moeten krijgen kunnen we alvast beginnen met de mensen die wel een PS4 hebben.

    Maak je geen zorgen iedereen zal aan spelen toe komen! 😉

    [quote]PSN: PimLaden
    Positie: Aanval of CAM

    Lijkt me leuk om met een vast groepje clubs te spelen.[/quote]

    Is RM ook goed? Aanval was al bezet en Robo-Company reageerde eerder dan jouw. Anders zet ik je op reserve CAM!

    0
  18. User  avatar
    4 XP

    [quote] Is RM ook goed? Aanval was al bezet en Robo-Company reageerde eerder dan jouw. Anders zet ik je op reserve CAM![/quote]

    Prima, de kans dat we altijd met 11 tegelijk clubs doen is toch niet zo groot denk ik. We moeten gewoon beetje kijken waar ieder zijn kwaliteiten liggen en wie er online zijn ;).

    0
  19. User  avatar
    247 XP

    Doe graag met jullie mee! Kan op alle posities prima uit de voeten al zeg ik zelf :’). Ben nog aan het wachten op m’n PS4, maar mijn PSN mogen jullie natuurlijk weten: TIMONSL

    Hopelijk tot snel!

    0
  20. User  avatar
    358 XP

    [quote]Doe graag met jullie mee! Kan op alle posities prima uit de voeten al zeg ik zelf :’). Ben nog aan het wachten op m’n PS4, maar mijn PSN mogen jullie natuurlijk weten: TIMONSL

    Hopelijk tot snel![/quote]

    Kan ik je op DM zetten? Dat is de lastigste om te krijgen en je zegt dat je op alle posities uit de voeten kan 😉

    PS: straks voeg ik even de nieuwe mensen toe en stuur ik je alvast een clubuitnodiging.

    0
  21. User  avatar
    475 XP

    [quote]Zelfde verhaal hahaha.[/quote]

    ik leef met je mee! 😛

    bedankt trouwens voor de positie waar ik nu sta

    0
  22. User  avatar
    247 XP

    [quote]Kan ik je op DM zetten? Dat is de lastigste om te krijgen en je zegt dat je op alle posities uit de voeten kan 😉

    PS: straks voeg ik even de nieuwe mensen toe en stuur ik je alvast een clubuitnodiging.[/quote]

    Haha is goed! Zal even wennen zijn maar niet geschoten is altijd mis. Iedereen speelt toch wel met headset he? Word lachen!

    0
  23. User  avatar
    53 XP

    Hoi, zet mij maar verdediging het liefst LB, dat speel in het echt ook

    PSN: b1lleb0y

    0
  24. User  avatar
    358 XP

    Heb iedereen nu een PSN uitnodiging gestuurd of gehad, iedereen die al een PS4 heeft heb ik nu ook een clubuitnodiging gestuurd. De rest volgt zodra ik ze zie in me vriendenlijst in FIFA 14 😉

    Nog 3 posities over en wellicht nog een reservelijst.

    @Wesley_PS: deed jij nou ook nog mee? Ik zie nu je PSN in je profiel 🙂

    0
  25. User  avatar
    1042 XP

    [quote]Heb iedereen nu een PSN uitnodiging gestuurd of gehad, iedereen die al een PS4 heeft heb ik nu ook een clubuitnodiging gestuurd. De rest volgt zodra ik ze zie in me vriendenlijst in FIFA 14 😉

    Nog 3 posities over en wellicht nog een reservelijst.

    @Wesley_PS: deed jij nou ook nog mee? Ik zie nu je PSN in je profiel :)[/quote]

    Heb er zin in, altijd mooi om met gasten van de community te spelen!
    Nu die ps4 nog, ben benieuwd hoeveel tijd er nog in die leveringen gaat zitten totdat mijn order behandeld word.

    0
  26. User  avatar
    316 XP

    [quote]Ben ik weer. Ik zet jullie erop. Maar ik ga dan ook een reservelijst toevoegen. Mochten alle 11 posities bezet zijn en er zijn nog personen die hun PS4 moeten krijgen kunnen we alvast beginnen met de mensen die wel een PS4 hebben.

    Maak je geen zorgen iedereen zal aan spelen toe komen! 😉

    Is RM ook goed? Aanval was al bezet en Robo-Company reageerde eerder dan jouw. Anders zet ik je op reserve CAM![/quote]

    Nog plek vrij voeg mij anders even toe op psn
    xChrisCookz

    p.s hoe train je je spelers in career ?

    0
  27. User  avatar
    358 XP

    Ja zeker voor de verdediging! Misschien in een soort Van der Wiel rol op RB? 😉

    Ik voeg je toe man!

    0
  28. User  avatar
    657 XP

    Ik zou graag ook mee willen doen, ik koop binnenkort mijn ps4 dus als ik m heb laat ik het nog wel weten, dan vul ik wel de positie in die nog mist aangezien ik nog nooit profclubs heb gespeeld

    0
  29. User  avatar
    53 XP

    Haha wanneer gaan we is een potje uitproberen met de club 🙂 eens kijken hoe iedereen speelt. Heb er al veel zin in!

    0
  30. User  avatar
    247 XP

    Heb dit weekend waarschijnlijk mijn PS4, dus dat wordt gelijk een paar potjes oefenen als keeper haha :’)

    0
  31. User  avatar
    53 XP

    Haha mooizo, ik ben vanmiddag online en ga me prof maar is proberen te verbeteren 🙂

    0
  32. User  avatar
    1042 XP

    Ik ben er lekker nog lang niet! want ik zit in de wachtrij van bol.com.
    maar denk dat het nog maximaal een maandje gaat duren!

    0
  33. User  avatar
    358 XP

    [quote]Haha wanneer gaan we is een potje uitproberen met de club 🙂 eens kijken hoe iedereen speelt. Heb er al veel zin in![/quote]

    Bij dezen wil ik dan aankomende zondag alvast een paar proefwedstrijden spelen! 14:00 een goede tijd?

    Ik vind wel dat we dan met minimaal 5 online moeten zijn (we hebben nu 6 man in de club). Dan heb je in ieder geval sterke bezetting in alle linies.

    Mocht het lekker lopen kunnen we alvast een gooi maken naar divisie 9 😉

    0
  34. User  avatar
    247 XP

    [quote]Bij dezen wil ik dan aankomende zondag alvast een paar proefwedstrijden spelen! 14:00 een goede tijd?

    Ik vind wel dat we dan met minimaal 5 online moeten zijn (we hebben nu 6 man in de club). Dan heb je in ieder geval sterke bezetting in alle linies.

    Mocht het lekker lopen kunnen we alvast een gooi maken naar divisie 9 ;)[/quote]

    Als ik morgen mijn PS4 kan ophalen, wat waarschijnlijk het geval is, ben ik er zondag bij!

    0
  35. User  avatar
    19 XP

    [quote]Bij dezen wil ik dan aankomende zondag alvast een paar proefwedstrijden spelen! 14:00 een goede tijd?

    Ik vind wel dat we dan met minimaal 5 online moeten zijn (we hebben nu 6 man in de club). Dan heb je in ieder geval sterke bezetting in alle linies.

    Mocht het lekker lopen kunnen we alvast een gooi maken naar divisie 9 ;)[/quote]
    Ik ben waarschijnlijk wel online zondag middag mooi even oefenen

    0
  36. User  avatar
    358 XP

    Mooi mannen!

    Ik heb de OP wat aangepast. Opstelling is nu gelikter! 😉

    0
  37. User  avatar
    247 XP

    Ziet er goed uit hoor!

    0
  38. User  avatar
    53 XP

    Is top zondag 14 uur 🙂

    0
  39. User  avatar
    1042 XP

    Ik ben er niet, geen ps4 :D.

    0
  40. User  avatar
    475 XP

    mijn ps4 is al binnen bij mediamarkt, alleen kan hem niet ophalen vanwegen geen vervoer, dus heb hem morgen, maar kan zondag niet want moet dan werken :\

    0
  41. User  avatar
    358 XP

    [quote]mijn ps4 is al binnen bij mediamarkt, alleen kan hem niet ophalen vanwegen geen vervoer, dus heb hem morgen, maar kan zondag niet want moet dan werken :\[/quote]

    Ok jammer, werk je altijd in het weekend? Wel beter dat die binnen is, kan ik je misschien morgen een club uitnodiging sturen 😉

    Mensen die er zondag zijn:
    – Timon (heb je je PS4 vandaag opgehaald?)
    – Ceesie
    – Billeboy
    – TheHunterAmin
    – Punkkie

    PimLaden en xChrisCookz kunnen jullie ook?

    0
  42. User  avatar
    12 XP

    Als het goed is wel ja.

    0
  43. User  avatar
    358 XP

    Mooi, ik zet je erbij 😉
    Wordt lachen.

    0
  44. User  avatar
    475 XP

    ik heb hem nu, en ja ik moet helaas elke zondag van 1 tot 6 werken :\

    0
  45. User  avatar
    247 XP

    Heb mijn PS4 en heb je vanmiddag geaccepteerd! Moet nog wel even wennen aan FIFA 14 moet ik toegeven, is toch een best grote verandering van FIFA 13 naar 14 😉

    0
  46. User  avatar
    475 XP

    heb iedereen in dit topic toegevoegd op psn.

    0
  47. User  avatar
    53 XP

    Nog een half uurtje 🙂

    0
  48. User  avatar
    1042 XP

    Hee jongens, ik heb komende donderdag/vrijdag mijn ps4.
    Is het een idee om zaterdag (18januari) te spelen met elkaar?

    0
  49. User  avatar
    316 XP

    ik ben er maar waar is iedereen ??

    [b]Hoppa Gangnamstlyeee..
    Woouw wat was dat net een paas op bieber xD[/b]

    0
  50. User  avatar
    358 XP

    Sorry silence, ik zag je berichten niet meer. Waarschijnlijk te druk met beginnen xD Wat was er met je headset?

    Nou begin potjes gingen lekker, daarna ging het klote!

    Is het een idee om woensdagavond om 20u weer te meeten?

    0
  51. User  avatar
    316 XP

    [quote]Sorry silence, ik zag je berichten niet meer. Waarschijnlijk te druk met beginnen xD Wat was er met je headset?

    Nou begin potjes gingen lekker, daarna ging het klote!

    Is het een idee om woensdagavond om 20u weer te meeten?[/quote]

    werk tot 10

    0
  52. User  avatar
    53 XP

    [quote]ik ben er maar waar is iedereen ??

    [b]Hoppa Gangnamstlyeee..
    Woouw wat was dat net een paas op bieber xD[/b][/quote]

    zomaar mijn uitspraken op het forum zetten ;o

    [quote]Sorry silence, ik zag je berichten niet meer. Waarschijnlijk te druk met beginnen xD Wat was er met je headset?

    Nou begin potjes gingen lekker, daarna ging het klote!

    Is het een idee om woensdagavond om 20u weer te meeten?[/quote]

    Ik heb mega veel huiswerk dus ik ben de komende week nauwelijks online

    0
  53. User  avatar
    247 XP

    Eerste paar potjes waren zeker leuk! Volgende keer nog meer man erbij? Ben volgende week bijna heel de week beschikbaar 😉

    0
  54. User  avatar
    475 XP

    [quote]Hee jongens, ik heb komende donderdag/vrijdag mijn ps4.
    Is het een idee om zaterdag (18januari) te spelen met elkaar?[/quote]

    ik stem voor, ff een laatste potje fifa voordat ik om bivak ga! 😀

    ik kan in de week alleen op zondag niet, voor de rest kan ik doordeweeks behalve als ik op bivak ben

    0
  55. User  avatar
    358 XP

    Goed, iemand die de RM positie wil overnemen? PimLaden heeft de club namelijk verlaten gisteravond. :/

    0
  56. User  avatar
    53 XP

    daar gaat m’n pass-mattie..

    0
  57. User  avatar
    46 XP

    Heey, Ik heb vorrig jaar op mijn Xb0x 360 clubs gespeeld met mijn vriendengroep. Nu ben ik overgestapt naar de PS4.
    k stond daar altijd LW in het 4-2-3-1 systeem. Ik zou graag met jullie team meedoen!
    Mijn PSN is TwanDetti

    0
  58. User  avatar
    316 XP

    Zou zeggen welkom bij de club , ben alleen geen leider maar zal je wel toevoegen op ps4 😀

    Btw goeie keus gemaakt voor ps4

    0
  59. User  avatar
    358 XP

    Tuurlijk ben je welkom in de club, hoe meer zielen hoe meer vreugd ;D

    Is RM een optie voor jouw TwanDetti? Als het goed is sta je al in me vriendenlijst vanaf release 😉

    0
  60. User  avatar
    46 XP

    jup rm is goed, heb mijn speler al aangemaakt en heb net wat invalwedstrijden ermee gespeeld.

    0
  61. User  avatar
    475 XP

    invite mij ook nog ff tot je club want zit er nog niet in, volgens mij

    0
  62. User  avatar
    358 XP

    [quote]jup rm is goed, heb mijn speler al aangemaakt en heb net wat invalwedstrijden ermee gespeeld.[/quote]
    Invite geaccepteerd, welkom bij Trophy Pumas 😉

    [quote]invite mij ook nog ff tot je club want zit er nog niet in, volgens mij[/quote]
    Ik had je geinvited, is niet aangekomen dan.. Nieuwe inmiddels verzonden 😉

    Daarnaast hebben we Bigbjorn1 nieuw erbij als CV! Hij reageert wel denk ik binnenkort!

    0
  63. User  avatar
    324 XP

    Heb me aangemeld bij de club als het goed is, voor op het middenveld als daar nog plaats is en anders speel ik wel back.

    0
  64. User  avatar
    316 XP

    ik ben sws die links middenveld =D

    0
  65. User  avatar
    475 XP

    en ik centraal middenveld!

    0
  66. User  avatar
    247 XP

    Ik ben natuurlijk de gekste keeper.

    0
  67. User  avatar
    19 XP

    Als iemand liever links buiten speelt wil ik wel wisselen of een verdedigings positie woensdag avond na 22:00 kan ik nog wel

    0
  68. User  avatar
    324 XP

    Wat is je psn ik kan morgen na 22:00 ook.

    0
  69. User  avatar
    46 XP

    Wordt en nu nog gespeeld? Anders ben ik woensdag online voor potje clubs.

    0
  70. User  avatar
    358 XP

    Welkom Michie, tuurlijk kan je joinen. LB is nog plek 😉

    Ok 4 aanmeldingen voor vanavond incl. ik.

    Meer mensen?

    -Michie
    -Ceessie
    -Twandetti
    -TheHunterAmin
    -Timon

    0
  71. User  avatar
    247 XP

    Rond 11 uur kan ik vanavond ook wel, blijf alleen niet tot in de late uurtjes.

    0
  72. User  avatar
    324 XP

    [quote]Welkom Michie, tuurlijk kan je joinen. LB is nog plek 😉

    Ok 4 aanmeldingen voor vanavond incl. ik.

    Meer mensen?

    -Michie
    -Ceessie
    -Twandetti
    -TheHunterAmin[/quote]

    Dus dan moeten we vanavond eventjes winnen haha.:P
    Ik zal je nog wel even toevoegen.

    0
  73. User  avatar
    358 XP

    Accept 😉

    Opstelling is ook aangepast. Ceessie wou je echt verdediger? Zodat er weer een aanval positie vacant is?

    Oh en we beginnen 11 uur vanavond. De meeste kunnen die tijd zo te zien 😉
    Ik moet ook wat afhandelen met iemand van marktplaats om 10u vandaar..

    0
  74. User  avatar
    46 XP

    er is er maar 1 voor na 11, dat is timon. we kunnen toch al eerder beginnen?

    0
  75. User  avatar
    324 XP

    [quote]Accept 😉

    Opstelling is ook aangepast. Ceessie wou je echt verdediger? Zodat er weer een aanval positie vacant is?

    Oh en we beginnen 11 uur vanavond. De meeste kunnen die tijd zo te zien 😉
    Ik moet ook wat afhandelen met iemand van marktplaats om 10u vandaar..[/quote]

    Kan ik dan voorin?

    0
  76. User  avatar
    46 XP

    Wordt er vanavond nog gespeeld?

    0
  77. User  avatar
    19 XP

    [quote]Accept 😉

    Opstelling is ook aangepast. Ceessie wou je echt verdediger? Zodat er weer een aanval positie vacant is?

    Oh en we beginnen 11 uur vanavond. De meeste kunnen die tijd zo te zien 😉
    Ik moet ook wat afhandelen met iemand van marktplaats om 10u vandaar..[/quote]

    Ja the hunter

    Dat is prima ik heb hem persoonlijk ook veranderd in verdediger. Kijken of ik daar beter wordt.

    [quote]Accept 😉

    Opstelling is ook aangepast. Ceessie wou je echt verdediger? Zodat er weer een aanval positie vacant is?

    Oh en we beginnen 11 uur vanavond. De meeste kunnen die tijd zo te zien 😉
    Ik moet ook wat afhandelen met iemand van marktplaats om 10u vandaar..[/quote]

    Ja the hunter

    Dat is prima ik heb hem persoonlijk ook veranderd in verdediger. Kijken of ik daar beter wordt.

    Ik had gisteren links centraal gespeeld kijk maar welke positie vrij is anders reserve denk ik.

    0
  78. User  avatar
    358 XP

    [quote]Wordt er vanavond nog gespeeld?[/quote]

    Nee, dat is een beetje kortaf. De volgende staat weer voor aankomende zaterdag vanaf 14u..

    De mensen die al aangaven te kunnen zijn:
    -SkySuprise
    -Robo-Company
    -TheHunterAmin
    -?

    @Ceessie

    Je zei het gister idd al in de chat. Michel gaat jouw positie overnemen en dan kan je wisselen met chris! 😉

    0
  79. User  avatar
    46 XP

    dan zal ik niet aanwezig zijn, ben dan zelf aan het voetballen!
    Staat er voor na zaterdag al een avond gepland?

    0
  80. User  avatar
    247 XP

    Zaterdag moet ik jammergenoeg heel de dag werken!

    0
  81. User  avatar
    53 XP

    Zaterdag ben ik aanwezig dus zie jullie 14uur !!

    0
  82. User  avatar
    475 XP

    ik ben er vandaag ook!

    0
  83. User  avatar
    316 XP

    Ben aanwezig maak ff een party chat weer aan

    0
  84. User  avatar
    12 XP

    ik ben er ook wel

    0
  85. User  avatar
    53 XP

    [quote]Ben aanwezig maak ff een party chat weer aan[/quote]
    Dat doe we 2 uur wel 🙂

    We zijn begonnen !

    0
  86. User  avatar
    316 XP

    Volgende meeting ??

    0
  87. User  avatar
    53 XP

    Ik ben online vanavond ?

    0
  88. User  avatar
    247 XP

    Heb dit weekend alle tijd 🙂

    0
  89. User  avatar
    46 XP

    [quote]Ik ben online vanavond ?[/quote]

    Ik kan vanavond ook

    0
  90. User  avatar
    358 XP

    Hai,

    Sorry voor de paar dagen afwezigheid. Ik wil voorstellen om zondag half 5 weer te meeten. Zaterdag gaat me niet lukken en zondag half 3 speelt Ajax. Dus dan kan het na Ajax 😉

    0
  91. User  avatar
    53 XP

    Haha zondag na ajax is een strak plan 🙂

    0
  92. User  avatar
    1042 XP

    Ik en Timon zijn uit het tteam gestapt, omdat wij met onze ‘echte’ vriendengroep een team hebben. Verder nog n vraagje: kun je ook stats naar beneden gaan?

    0
  93. User  avatar
    358 XP

    Ok, jammer. Maar begrijpelijk als jullie elkaar in het echt kennen 😉
    Succes en bedankt voor jullie inzet!

    0
  94. User  avatar
    53 XP

    [quote]Ik en Timon zijn uit het tteam gestapt, omdat wij met onze ‘echte’ vriendengroep een team hebben. Verder nog n vraagje: kun je ook stats naar beneden gaan?[/quote]

    Alleen als je van positie veranderd kan dat het geval zijn, maar verder kunnen je stats niet naar beneden gaan

    [b]26-01-14[/b]
    Btw ik wil de positie van SkySurprise best overnemen 🙂

    0
  95. User  avatar
    46 XP

    wordt er nog gespeeld straks?

    0
  96. User  avatar
    358 XP

    Ja, ik ben online nu.. tot half 7

    0
  97. User  avatar
    46 XP

    wanneer is de volgende sessie?

    0
  98. User  avatar
    8 XP

    Voeg mij ook maar toe: DNNY-88 🙂

    0
  99. User  avatar
    53 XP

    Ik ben vanavond online als het onderhoud van PSN me niet dwars zit

    Dus wie wilt ?

    [quote]Voeg mij ook maar toe: DNNY-88 :)[/quote]

    Ik voeg je over een uurtje toe 🙂

    0
  100. User  avatar
    46 XP

    ik ben ook online vanavond na de training

    0