Goedendag,
Ik heb zojuist een Profclub gemaakt voor de PS4-versie van FIFA 14. Het is voornamelijk bedoeld om de trophies voor profclubs te boosten, maar mocht het bevallen kunnen we ermee door gaan. Als aanvoerder van de club heb ik de spits positie gekozen.
[url=”http://www.easports.com/nl/fifa/football-club/apps/proclubs/PS4/Trophy%20Pumas”]Klik hier om naar de club pagina te gaan![/url]Hier het huidige team (4-3-3):
[img]http://www.footballuser.com/formations/2014/01/910731_Club_de_Futbol_Universidad.jpg[/img]We zoeken nog verdedigers zo als je kan zien om de lege plaatsen op te vullen, maar mocht je op een andere positie willen joinen als reserve ben je ook welkom 😉
Vermeld duidelijk je PSN naam om te joinen zodat ik je toe kan voegen!

[quote]ik ben ook online vanavond na de training[/quote]
Haha is goed zie je vanavond !
wordt er vandaag nog gespeeld? Zal in de avond wel weer moeten trainen! Ben heel de dag beschikbaar behalve tussen 19.45 en 22.00 uur.
Vanavond rond 9e thuis van werk x dan online
Hee guys, PSN doet vreselijk raar je kan je online vrienden niet eens zien enzo
Ik ben in de profclub lobby
is er nog plaats
Ja iedereen is welkom denk ik 🙂 the hunter moet de nieuwe mensen even toevoegen en dan kan je meedoen 🙂
Iemand vandaag overdag of vanavond?
[quote]iemand vandaag overdag of vanavond?[/quote]
ikkeeee
Sorry, was weer druk met werk deze week..
Zullen we morgen vanaf 12:00 uur meeten?
kunnen we snel weer ff samen komen.
want wil fifa 14 platinum trophy halen.
moet nog 8 trophys waarvan 1 is dat je met je profclub een seizoen wedstrijd moet winnen.
ook moet ik nog 15% van mn verdiensten halen in profclubs
Ik ben vanavond on met mensen van profclub ! Dus kom allemaal!
Even iets anders kan iemand mij vertellen hoe je een één tweetje doet?
Ik kon dat nergens terugvinden..
[quote]Even iets anders kan iemand mij vertellen hoe je een één tweetje doet?
Ik kon dat nergens terugvinden..[/quote]
Een één tweetje is nu via de L1 knop. Als je die indrukt tijdens het passen dan rent de speler die de bal passt automatisch naar voren.
Ik ben on vanavond. Ik weet niet wie er allemaal komen?
Ik ook x tot zo xxx
[quote]Een één tweetje is nu via de L1 knop. Als je die indrukt tijdens het passen dan rent de speler die de bal passt automatisch naar voren.
Ik ben on vanavond. Ik weet niet wie er allemaal komen?[/quote]
Ah zo. oké dan snap ik het. Mijn laatste FIFA was 2009 op de ps3, dus moet even wennen! 🙂
[quote]Ik ook x tot zo xxx[/quote]
Dan zeg je dat je komt en dan was je er de hele avond niet xD
tijd?
[b]06-02-14[/b]
[quote]tijd?[/quote]
Dat ging over gister Robo, ik had vandaag radiowerk te doen dus was niet online
—
Iemand die voor 4 uur nog prof wilt doen ?
Ik ben er al, meer mensen?
Vanavond aanwezig ! Wie is er
is er toevallig iemand die vanavond nog een wedstrijd kan spelen, want moet nog 1 trophy op fifa en dat is dat ik een seizoen wedstrijd moet winnen?
Ik ben vanaf nu tot vanavond laat beschikbaar voor clubs! Wie joint me voor een paar potjes?
ik ben per ongeluk uit de club gegaan kan iemand me weer ff uitnodigen :S
dat moet de manager van de club doen!
[quote]dat moet de manager van de club doen![/quote]
Nogmaals sorry jongens voor mijn inactiviteit! Ik heb het weer erg druk gehad, heb onlangs voor een nieuwe tweede handse auto gekeken enzo.
Is er iemand die zich wil opofferen om co-leider te worden? Die mensen kan uitnodigen enzo? Ik zie dat er ook aanmeldingen zijn geweest om de club te joinen..
ik wil best wel co-leider worden!
Zou iemand me kunnen uitnodigen? Heb weinig mensen op psn en fut wordt saai.
Psn: jager1996
Vanavond aanwezig
Voeg mij maar toe, wil ook de laatste trophy’s ☺
PSN: DNNY-88
is hier no animo voor ? ik beschik ook over ps4 + FIFA en gaarne update van de lijst.
Voeg me maar toe op PSN ( DutchMage) vraag maar niet waarom deze naam -.-
Als iemand in een profclub wilt stuur mij dan even een bericht via PSN. De meeste mensen van deze club zijn bij mij aangesloten. Ik hoor het van jullie
PSN: B1lleb0y