Topic: [PS4] FIFA 14 Profclub: Trophy Pumas

03 januari 2014om 17:51
[b]Trophy Pumas[/b] [img]http://www.pumascampeon.com/plugins/multimedia/albums/userpics/10001/wallpaper101011.jpg[/img]

Goedendag,

Ik heb zojuist een Profclub gemaakt voor de PS4-versie van FIFA 14. Het is voornamelijk bedoeld om de trophies voor profclubs te boosten, maar mocht het bevallen kunnen we ermee door gaan. Als aanvoerder van de club heb ik de spits positie gekozen.

[url=”http://www.easports.com/nl/fifa/football-club/apps/proclubs/PS4/Trophy%20Pumas”]Klik hier om naar de club pagina te gaan![/url]

Hier het huidige team (4-3-3):

[img]http://www.footballuser.com/formations/2014/01/910731_Club_de_Futbol_Universidad.jpg[/img]

We zoeken nog verdedigers zo als je kan zien om de lege plaatsen op te vullen, maar mocht je op een andere positie willen joinen als reserve ben je ook welkom 😉
Vermeld duidelijk je PSN naam om te joinen zodat ik je toe kan voegen!

131 reacties

  1. User  avatar
    53 XP

    [quote]ik ben ook online vanavond na de training[/quote]

    Haha is goed zie je vanavond !

    0
  2. User  avatar
    46 XP

    wordt er vandaag nog gespeeld? Zal in de avond wel weer moeten trainen! Ben heel de dag beschikbaar behalve tussen 19.45 en 22.00 uur.

    0
  3. User  avatar
    316 XP

    Vanavond rond 9e thuis van werk x dan online

    0
  4. User  avatar
    53 XP

    Hee guys, PSN doet vreselijk raar je kan je online vrienden niet eens zien enzo

    Ik ben in de profclub lobby

    0
  5. User  avatar
    20 XP

    is er nog plaats

    0
  6. User  avatar
    53 XP

    Ja iedereen is welkom denk ik 🙂 the hunter moet de nieuwe mensen even toevoegen en dan kan je meedoen 🙂

    0
  7. User  avatar
    46 XP

    Iemand vandaag overdag of vanavond?

    0
  8. User  avatar
    53 XP

    [quote]iemand vandaag overdag of vanavond?[/quote]

    ikkeeee

    0
  9. User  avatar
    358 XP

    Sorry, was weer druk met werk deze week..

    Zullen we morgen vanaf 12:00 uur meeten?

    0
  10. User  avatar
    475 XP

    kunnen we snel weer ff samen komen.
    want wil fifa 14 platinum trophy halen.
    moet nog 8 trophys waarvan 1 is dat je met je profclub een seizoen wedstrijd moet winnen.
    ook moet ik nog 15% van mn verdiensten halen in profclubs

    0
  11. User  avatar
    53 XP

    Ik ben vanavond on met mensen van profclub ! Dus kom allemaal!

    0
  12. User  avatar
    88 XP

    Even iets anders kan iemand mij vertellen hoe je een één tweetje doet?
    Ik kon dat nergens terugvinden..

    0
  13. User  avatar
    53 XP

    [quote]Even iets anders kan iemand mij vertellen hoe je een één tweetje doet?
    Ik kon dat nergens terugvinden..[/quote]

    Een één tweetje is nu via de L1 knop. Als je die indrukt tijdens het passen dan rent de speler die de bal passt automatisch naar voren.

    Ik ben on vanavond. Ik weet niet wie er allemaal komen?

    0
  14. User  avatar
    316 XP

    Ik ook x tot zo xxx

    0
  15. User  avatar
    88 XP

    [quote]Een één tweetje is nu via de L1 knop. Als je die indrukt tijdens het passen dan rent de speler die de bal passt automatisch naar voren.

    Ik ben on vanavond. Ik weet niet wie er allemaal komen?[/quote]

    Ah zo. oké dan snap ik het. Mijn laatste FIFA was 2009 op de ps3, dus moet even wennen! 🙂

    0
  16. User  avatar
    53 XP

    [quote]Ik ook x tot zo xxx[/quote]

    Dan zeg je dat je komt en dan was je er de hele avond niet xD

    0
  17. User  avatar
    475 XP

    tijd?

    0
  18. User  avatar
    53 XP

    [b]06-02-14[/b]
    [quote]tijd?[/quote]

    Dat ging over gister Robo, ik had vandaag radiowerk te doen dus was niet online

    Iemand die voor 4 uur nog prof wilt doen ?

    0
  19. User  avatar
    46 XP

    Ik ben er al, meer mensen?

    0
  20. User  avatar
    316 XP

    Vanavond aanwezig ! Wie is er

    0
  21. User  avatar
    475 XP

    is er toevallig iemand die vanavond nog een wedstrijd kan spelen, want moet nog 1 trophy op fifa en dat is dat ik een seizoen wedstrijd moet winnen?

    0
  22. User  avatar
    46 XP

    Ik ben vanaf nu tot vanavond laat beschikbaar voor clubs! Wie joint me voor een paar potjes?

    0
  23. User  avatar
    475 XP

    ik ben per ongeluk uit de club gegaan kan iemand me weer ff uitnodigen :S

    0
  24. User  avatar
    46 XP

    dat moet de manager van de club doen!

    0
  25. User  avatar
    358 XP

    [quote]dat moet de manager van de club doen![/quote]

    Nogmaals sorry jongens voor mijn inactiviteit! Ik heb het weer erg druk gehad, heb onlangs voor een nieuwe tweede handse auto gekeken enzo.
    Is er iemand die zich wil opofferen om co-leider te worden? Die mensen kan uitnodigen enzo? Ik zie dat er ook aanmeldingen zijn geweest om de club te joinen..

    0
  26. User  avatar
    46 XP

    ik wil best wel co-leider worden!

    0
  27. User  avatar
    12 XP

    Zou iemand me kunnen uitnodigen? Heb weinig mensen op psn en fut wordt saai.
    Psn: jager1996

    0
  28. User  avatar
    316 XP

    Vanavond aanwezig

    0
  29. User  avatar
    8 XP

    Voeg mij maar toe, wil ook de laatste trophy’s ☺
    PSN: DNNY-88

    0
  30. User  avatar
    333 XP

    is hier no animo voor ? ik beschik ook over ps4 + FIFA en gaarne update van de lijst.

    Voeg me maar toe op PSN ( DutchMage) vraag maar niet waarom deze naam -.-

    0
  31. User  avatar
    53 XP

    Als iemand in een profclub wilt stuur mij dan even een bericht via PSN. De meeste mensen van deze club zijn bij mij aangesloten. Ik hoor het van jullie

    PSN: B1lleb0y

    0