Topic: Keuze PS4 games?

03 januari 2014om 20:15

hallo,
wie raad mij nog een spel aan, ik ga morgen naar de mediamarkt om te profiteren van de 3 halen 2 betalen actie, ik ga zoiezo AC Black Flag en NBA 2K14 halen, moet dus nog een game. zelf heb ik fifa 14 al thuis liggen, en blijf ik bf4 lekker spelen op de pc en heb de ps3 versie van cod ghosts al in de eerste week verkocht.
dus het gaat nog tussen: Knack, KZ shadow fall, injustice, nfs Rivals en Marvel super heroes.
wie helpt mij met deze beslissing?

20 reacties

  1. User  avatar
    41 XP

    Heb zelf marvel heroes en need for speed gehaald met skylanders van die deal. Need for speed nog niet gespeeld maar lijkt op burnout Paradise (een van de weinige race games die ik tof vind).

    Marvel heroes is echt heel vermakelijk zeker als je iets met comics hebt veel leuke inside Jokes en zo. Knack is hit or mis. Ik vind hem wel tof maar ik heb ook een zwak voor jare 90 platformers waar hij veel op lijkt.

    KZ zat bij mijn pakket vond wel oké shooter zou hem niet snel los kopen zeker niet als je al veel shooters speelt.

    Industrie vond ik op de ps3 heel vet en de dlc die bij de ps4 versie standaard zit is wel heel tof.

    0
  2. User  avatar
    475 XP

    [quote]Heb zelf marvel heroes en need for speed gehaald met skylanders van die deal. Need for speed nog niet gespeeld maar lijkt op burnout Paradise (een van de weinige race games die ik tof vind).

    Marvel heroes is echt heel vermakelijk zeker als je iets met comics hebt veel leuke inside Jokes en zo. Knack is hit or mis. Ik vind hem wel tof maar ik heb ook een zwak voor jare 90 platformers waar hij veel op lijkt.

    KZ zat bij mijn pakket vond wel oké shooter zou hem niet snel los kopen zeker niet als je al veel shooters speelt.

    Industrie vond ik op de ps3 heel vet en de dlc die bij de ps4 versie standaard zit is wel heel tof.[/quote]

    dus need for speed rivals is een aanrader, vooral als ik hem gratis kan krijgen?

    0
  3. User  avatar
    351 XP

    Knack is leuk spel, teminste vind ik,

    0
  4. User  avatar
    1042 XP

    Als ik tussen die spellen zou moeten kiezen:

    Kz:shadowfall
    NFS Rivals
    Knack

    0
  5. User  avatar
    150 XP

    [quote]hallo,
    wie raad mij nog een spel aan, ik ga morgen naar de mediamarkt om te profiteren van de 3 halen 2 betalen actie, ik ga zoiezo AC Black Flag en NBA 2K14 halen, moet dus nog een game. zelf heb ik fifa 14 al thuis liggen, en blijf ik bf4 lekker spelen op de pc en heb de ps3 versie van cod ghosts al in de eerste week verkocht.
    dus het gaat nog tussen: Knack, KZ shadow fall, injustice, nfs Rivals en Marvel super heroes.
    wie helpt mij met deze beslissing?[/quote]

    [url=http://www.psx-sense.nl/152886/review-killzone-shadow-fall]Killzone Shadow Fall[/url]
    [url=http://www.psx-sense.nl/119201/review-injustice-gods-among-us]Injustice[/url]
    [url=http://www.psx-sense.nl/153090/review-need-for-speed-rivals]Need for Speed Rivals[/url]
    [url=http://www.psx-sense.nl/153487/review-lego-marvel-super-heroes]Lego Marvel Super Heroes[/url]

    0
  6. User  avatar
    475 XP

    [quote]Als ik tussen die spellen zou moeten kiezen:

    Kz:shadowfall
    NFS Rivals
    Knack[/quote]

    ik hoef nog 1 spel te kiezen, aangezien ik al besloten heb dat ik ac black flag en nba 2k14 zoiezo ga kopen

    0
  7. User  avatar
    1042 XP

    [quote]ik hoef nog 1 spel te kiezen, aangezien ik al besloten heb dat ik ac black flag en nba 2k14 zoiezo ga kopen[/quote]

    Oo sorry verkeerd gelezen!

    Dan zou ik NFS Rivals nemen.

    0
  8. User  avatar
    475 XP

    laat ik het even zo doen.
    wie stemt er voor NFS Rivals?
    en wie stemt er voor Killzone Shadow Fall?

    0
  9. User  avatar
    5920 XP

    [quote]laat ik het even zo doen.
    wie stemt er voor NFS Rivals?
    en wie stemt er voor Killzone Shadow Fall?[/quote]
    Pfoe, tussen deze twee kiezen is een lastige! Ik heb beide games niet, maar ik zou persoonlijk voor NFS kiezen. Killzone is ongetwijfeld een prima shooter, maar imo niet veel meer dan dat. Het komt op mij allemaal een beetje standaard en.gewoontjes over. NFS daarentegen ziet er echt geweldig uit! Het is ook een van de eerstvolgende games die ik ga halen.

    0
  10. User  avatar
    234 XP

    nfs rivals

    0
  11. User  avatar
    1783 XP

    Robo, jij ook hier?! Ik zou dan ook voor NFS: Rivals gaan. Echt een geweldige racer met goede muziek

    0
  12. User  avatar
    475 XP

    [quote]Robo, jij ook hier?! Ik zou dan ook voor NFS: Rivals gaan. Echt een geweldige racer met goede muziek[/quote]

    ja tijd niet gesproken, hoe is het eigenlijk met de psvita site?

    aan gezien er 8 mensen stemmen voor NFS, 1 voor knack :p, en 0 voor killzone.
    ga ik natuurlijk voor NFS.
    ik moet mn ps4 nog krijgen maar laat op t forum wel weten wat mn psn is zodat de gene met NFS me toe kunnen voegen.

    0
  13. User  avatar
    1783 XP

    [quote]ja tijd niet gesproken, hoe is het eigenlijk met de psvita site?

    aan gezien er 8 mensen stemmen voor NFS, 1 voor knack :p, en 0 voor killzone.
    ga ik natuurlijk voor NFS.
    ik moet mn ps4 nog krijgen maar laat op t forum wel weten wat mn psn is zodat de gene met NFS me toe kunnen voegen.[/quote]

    Site doet het nog wel, maar ik zit er nooit meer op. Toen er een andere eigenaar kwam, nam ie de rechten van iedereen af 🙁

    0
  14. Mechromancer's avatar

    NFS: Rivals zeker

    0
  15. User  avatar
    475 XP

    en dan kom je bij de mediamarkt, zijn er maar 3 ps4 spellen

    0
  16. User  avatar
    734 XP

    [quote]en dan kom je bij de mediamarkt, zijn er maar 3 ps4 spellen[/quote]
    Dat is lullig zeg…

    Het word eens tijd voor nieuwe games.
    Schiet niet op zo…

    0
  17. User  avatar
    973 XP

    Gold die actie toen nog steeds?

    0
  18. User  avatar
    475 XP

    Tot vandaag geld die actie,
    En bij de mediamarkt lagen er maar 3 spellen.
    Bij saturn is de actie net afgelopen en daar lagen er meer.
    Volgens mij leggen ze alleen de duren en de meest gewilde spellen neer.
    De games die er lagen waren cod ghosts, knack en fifa

    0
  19. User  avatar
    5920 XP

    Je kan ze ook online bestellen. Voer in het bestelproces de code ‘3is2’ in en je hebt de goedkoopste gratis.

    0
  20. User  avatar
    475 XP

    [quote]Je kan ze ook online bestellen. Voer in het bestelproces de code ‘3is2’ in en je hebt de goedkoopste gratis.[/quote]

    ja maar niet alle spellen zijn op voorraad, en in de winkel zou je dat toch wel verwachten.
    er lagen echt 10 exeplaren van die 3 spellen maar geen enkel ander spel

    0