Forum

Topic: Keuze PS4 games?

Anoniem's avatar

hallo,
wie raad mij nog een spel aan, ik ga morgen naar de mediamarkt om te profiteren van de 3 halen 2 betalen actie, ik ga zoiezo AC Black Flag en NBA 2K14 halen, moet dus nog een game. zelf heb ik fifa 14 al thuis liggen, en blijf ik bf4 lekker spelen op de pc en heb de ps3 versie van cod ghosts al in de eerste week verkocht.
dus het gaat nog tussen: Knack, KZ shadow fall, injustice, nfs Rivals en Marvel super heroes.
wie helpt mij met deze beslissing?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

20 reacties

  1. 41 XP
    Seriousgnome's avatar

    Heb zelf marvel heroes en need for speed gehaald met skylanders van die deal. Need for speed nog niet gespeeld maar lijkt op burnout Paradise (een van de weinige race games die ik tof vind).

    Marvel heroes is echt heel vermakelijk zeker als je iets met comics hebt veel leuke inside Jokes en zo. Knack is hit or mis. Ik vind hem wel tof maar ik heb ook een zwak voor jare 90 platformers waar hij veel op lijkt.

    KZ zat bij mijn pakket vond wel oké shooter zou hem niet snel los kopen zeker niet als je al veel shooters speelt.

    Industrie vond ik op de ps3 heel vet en de dlc die bij de ps4 versie standaard zit is wel heel tof.

  2. 485 XP
    Robo-Company's avatar

    Heb zelf marvel heroes en need for speed gehaald met skylanders van die deal. Need for speed nog niet gespeeld maar lijkt op burnout Paradise (een van de weinige race games die ik tof vind).

    Marvel heroes is echt heel vermakelijk zeker als je iets met comics hebt veel leuke inside Jokes en zo. Knack is hit or mis. Ik vind hem wel tof maar ik heb ook een zwak voor jare 90 platformers waar hij veel op lijkt.

    KZ zat bij mijn pakket vond wel oké shooter zou hem niet snel los kopen zeker niet als je al veel shooters speelt.

    Industrie vond ik op de ps3 heel vet en de dlc die bij de ps4 versie standaard zit is wel heel tof.

    dus need for speed rivals is een aanrader, vooral als ik hem gratis kan krijgen?

  3. 357 XP
    Mausie's avatar

    Knack is leuk spel, teminste vind ik,

  4. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Als ik tussen die spellen zou moeten kiezen:

    Kz:shadowfall
    NFS Rivals
    Knack

  5. 150 XP
    Hotaru's avatar

    hallo,
    wie raad mij nog een spel aan, ik ga morgen naar de mediamarkt om te profiteren van de 3 halen 2 betalen actie, ik ga zoiezo AC Black Flag en NBA 2K14 halen, moet dus nog een game. zelf heb ik fifa 14 al thuis liggen, en blijf ik bf4 lekker spelen op de pc en heb de ps3 versie van cod ghosts al in de eerste week verkocht.
    dus het gaat nog tussen: Knack, KZ shadow fall, injustice, nfs Rivals en Marvel super heroes.
    wie helpt mij met deze beslissing?

    Killzone Shadow Fall
    Injustice
    Need for Speed Rivals
    Lego Marvel Super Heroes

  6. 485 XP
    Robo-Company's avatar

    Als ik tussen die spellen zou moeten kiezen:

    Kz:shadowfall
    NFS Rivals
    Knack

    ik hoef nog 1 spel te kiezen, aangezien ik al besloten heb dat ik ac black flag en nba 2k14 zoiezo ga kopen

  7. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    ik hoef nog 1 spel te kiezen, aangezien ik al besloten heb dat ik ac black flag en nba 2k14 zoiezo ga kopen

    Oo sorry verkeerd gelezen!

    Dan zou ik NFS Rivals nemen.

  8. 485 XP
    Robo-Company's avatar

    laat ik het even zo doen.
    wie stemt er voor NFS Rivals?
    en wie stemt er voor Killzone Shadow Fall?

  9. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    laat ik het even zo doen.
    wie stemt er voor NFS Rivals?
    en wie stemt er voor Killzone Shadow Fall?

    Pfoe, tussen deze twee kiezen is een lastige! Ik heb beide games niet, maar ik zou persoonlijk voor NFS kiezen. Killzone is ongetwijfeld een prima shooter, maar imo niet veel meer dan dat. Het komt op mij allemaal een beetje standaard en.gewoontjes over. NFS daarentegen ziet er echt geweldig uit! Het is ook een van de eerstvolgende games die ik ga halen.

  10. 247 XP
    robinho123's avatar

    nfs rivals

  11. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Robo, jij ook hier?! Ik zou dan ook voor NFS: Rivals gaan. Echt een geweldige racer met goede muziek

  12. 485 XP
    Robo-Company's avatar

    Robo, jij ook hier?! Ik zou dan ook voor NFS: Rivals gaan. Echt een geweldige racer met goede muziek

    ja tijd niet gesproken, hoe is het eigenlijk met de psvita site?

    aan gezien er 8 mensen stemmen voor NFS, 1 voor knack :p, en 0 voor killzone.
    ga ik natuurlijk voor NFS.
    ik moet mn ps4 nog krijgen maar laat op t forum wel weten wat mn psn is zodat de gene met NFS me toe kunnen voegen.

  13. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    ja tijd niet gesproken, hoe is het eigenlijk met de psvita site?

    aan gezien er 8 mensen stemmen voor NFS, 1 voor knack :p, en 0 voor killzone.
    ga ik natuurlijk voor NFS.
    ik moet mn ps4 nog krijgen maar laat op t forum wel weten wat mn psn is zodat de gene met NFS me toe kunnen voegen.

    Site doet het nog wel, maar ik zit er nooit meer op. Toen er een andere eigenaar kwam, nam ie de rechten van iedereen af 🙁

  14. Mechromancer's avatar

    NFS: Rivals zeker

  15. 485 XP
    Robo-Company's avatar

    en dan kom je bij de mediamarkt, zijn er maar 3 ps4 spellen

  16. 748 XP
    TheProphecy's avatar

    en dan kom je bij de mediamarkt, zijn er maar 3 ps4 spellen

    Dat is lullig zeg…

    Het word eens tijd voor nieuwe games.
    Schiet niet op zo…

  17. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Gold die actie toen nog steeds?

  18. 485 XP
    Robo-Company's avatar

    Tot vandaag geld die actie,
    En bij de mediamarkt lagen er maar 3 spellen.
    Bij saturn is de actie net afgelopen en daar lagen er meer.
    Volgens mij leggen ze alleen de duren en de meest gewilde spellen neer.
    De games die er lagen waren cod ghosts, knack en fifa

  19. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Je kan ze ook online bestellen. Voer in het bestelproces de code ‘3is2’ in en je hebt de goedkoopste gratis.

  20. 485 XP
    Robo-Company's avatar

    Je kan ze ook online bestellen. Voer in het bestelproces de code ‘3is2’ in en je hebt de goedkoopste gratis.

    ja maar niet alle spellen zijn op voorraad, en in de winkel zou je dat toch wel verwachten.
    er lagen echt 10 exeplaren van die 3 spellen maar geen enkel ander spel