Topic: Slotjes

04 januari 2014om 19:18

Dat het forum schoon moet blijven snap ik, maar soms worden er slotjes op topics gezet waar best nog wel eens een bericht in zou kunnen worden geplaatst.

Dit topic van Robo-Company bijvoorbeeld: [url=”http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?14718-Keuze-PS4-games”]http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?14718-Keuze-PS4-games[/url]

Of deze, ook van Robo-Company: [url=”http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?14721-AC-Black-Flag”]http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?14721-AC-Black-Flag[/url]

Deze van mijzelf: [url=”http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?14719-Ps4-hdcp”]http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?14719-Ps4-hdcp[/url]

3 reacties

  1. User  avatar
    5920 XP

    Viel me inderdaad ook al op. Er worden zeker topics gesloten waar dat terecht is. Maar de voorbeelden die hierboven genoemd worden ben ik het mee eens, apart om die topics te sluiten.

    0
  2. User  avatar
    1783 XP

    Mee eensch

    0
  3. User  avatar
    150 XP

    [quote]Dit topic van Robo-Company bijvoorbeeld: [url=http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?14718-Keuze-PS4-games]http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?14718-Keuze-PS4-games[/url]
    Of deze, ook van Robo-Company: [url]http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?14721-AC-Black-Flag[/url]
    Deze van mijzelf: [url]http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?14719-Ps4-hdcp[/url][/quote]

    Slotje op deze thread, de bovenstaande heropend.

    0