Dat het forum schoon moet blijven snap ik, maar soms worden er slotjes op topics gezet waar best nog wel eens een bericht in zou kunnen worden geplaatst.
Dit topic van Robo-Company bijvoorbeeld: [url=”http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?14718-Keuze-PS4-games”]http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?14718-Keuze-PS4-games[/url]
Of deze, ook van Robo-Company: [url=”http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?14721-AC-Black-Flag”]http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?14721-AC-Black-Flag[/url]
Deze van mijzelf: [url=”http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?14719-Ps4-hdcp”]http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?14719-Ps4-hdcp[/url]

Viel me inderdaad ook al op. Er worden zeker topics gesloten waar dat terecht is. Maar de voorbeelden die hierboven genoemd worden ben ik het mee eens, apart om die topics te sluiten.
Mee eensch
[quote]Dit topic van Robo-Company bijvoorbeeld: [url=http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?14718-Keuze-PS4-games]http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?14718-Keuze-PS4-games[/url]
Of deze, ook van Robo-Company: [url]http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?14721-AC-Black-Flag[/url]
Deze van mijzelf: [url]http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?14719-Ps4-hdcp[/url][/quote]
Slotje op deze thread, de bovenstaande heropend.