Forum

Topic: moderators

Anoniem's avatar

ik ben benieuwd. hoe werkt het eigenlijks. is er 1 baas van psx-sense of beheren jullie gewoon met een grote groep? is dit jullie fulltime baan en zoeken jullie zo de hele dag gamenieuws uit. en hoe verdien je hiermee?

alvast bedankt

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

19 reacties

  1. 636 XP
    klapper's avatar

    http://diarmaid01.files.wordpress.com/2010/10/southpark-wow-2.jpg

    Ow die zitten hele dagen thuis te slapen te gamen en te vreten 😉

  2. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Ik geloof dat een groot deel dit op vrijwillige basis doet.

  3. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Volgens mij verdient hier niemand wat aan. Alles wat binnen komt gaat naar de kosten voor de site lijkt mij. Maar een vergoeding zoals spellen krijgen zou wel mogelijk zijn.

  4. 90 XP
    deoudegarde's avatar

    oke ik weet niet hoe hij heet maar in die filmpjes dat ze met zijn tween zitten te praten die linkerman dat is toch de baas

  5. 2417 XP
    Sensu's avatar

    oke ik weet niet hoe hij heet maar in die filmpjes dat ze met zijn tween zitten te praten die linkerman dat is toch de baas

    De linkerman ís wel een baas. 😀

  6. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Roy is de eigenaar.

  7. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Roy en Lennard doen het fulltime en verdienen er gewoon aan

  8. 1199 XP
    chris65's avatar

    Tip: video item, kijkje achter de schermen bij psx sense. Lijkt mij wel leuk in ieder geval om de gezichten van psx sense te zien, anders dan een foto en een korte tekst.

  9. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Tip: video item, kijkje achter de schermen bij psx sense. Lijkt mij wel leuk in ieder geval om de gezichten van psx sense te zien, anders dan een foto en een korte tekst.

    Mij ook wel!

  10. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Dan houden jullie de site blijkbaar niet goed in de gaten. Want staan regelmatig filmpjes op met de gezichten van psx sense. Vaak items waar een mening van ze te zien is. Nu staat er ook weer een op over DLC content.

  11. 1199 XP
    chris65's avatar

    Dan houden jullie de site blijkbaar niet goed in de gaten. Want staan regelmatig filmpjes op met de gezichten van psx sense. Vaak items waar een mening van ze te zien is. Nu staat er ook weer een op over DLC content.

    Ik denk dat je me niet begrijpt. Ik bedoel meer, dat je ziet hoe het achter de schermen er aan toe gaat. Dus ook wat ieders rol en taak is. Zoals ook ergens op de site staat (een soort wie zijn wij). Dat is wat anders als iemand in een filmpje zien zoals bijv in een game review. Die heb ik ook heus wel gezien.

  12. Mechromancer's avatar

    Meeste koppen die ik zie zijn van PSFocus crew…

  13. Management - 1314 XP
  14. 1199 XP
    chris65's avatar

    http://www.psx-sense.nl/colofon/

    Die infomatie bedoelde ik, maar het zou (om psx sense termen te blijven) geinig 🙂 zijn als je een keer een video item maakt van psx sense achter de schermen. Hopelijk is het nu duidelijk wat ik bedoel?

  15. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Huh wat bedoel je? xD

  16. 1199 XP
    chris65's avatar

    Huh wat bedoel je? xD

    Nice 🙂

  17. 357 XP
    Mausie's avatar

    Nice 🙂

    Ze willen je gewoon niet snappen, =(

  18. Redacteur - 634 XP
    Assasination-G's avatar

    Yup de moderatoren doen het voor zover ik weet allemaal vrijwillig 🙂

  19. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    En veilig hoop ik.
    Anders heb je er zo een groep mini mods er bij.