Forum

Topic: BF4 chat??

Anoniem's avatar

Hallo gamers,

Nou ik ben al sinds de mw1 op de ps3 uit kwam bij cod gebleven, helaas voel ghost gewoon belachelijk zielig tegen dat ik heb besloten na vele reviews te hebben gelezen. Toch maar eens bf4 te kopen.
Nou wereld van verschil echt een geweldige game!
Wat mij nu wel heel erg opvalt, bij de cod had je al die 12+ kinderen en andere mensen die in de lobby tegen elkaar zaten te schreeuwen etc.

Bij BF4 is dit dus niet het geval, nee het is muisstil?

de vraag: Kan je nota bene wel met andere mensen in de lobby “kletsen” of heeft dat er nooit ingezeten??

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 593 XP
    tovenaar's avatar

    Dit zit er wel in.

    Echter is het alleen mogelijk te voice-chatten met de maximaal 5 mensen die in je squad zitten. Al word de voicechat wel minder gebruikt dan in cod..
    Ik zelf gebruik altijd party chat en heb de chat in de game uit staan.. dan hoor ik alleen mijn vrienden ookal zitten we niet in dezelfde squad of team.

  2. 90 XP
    D92V's avatar

    Ik weet niet of je op de PS4 speelt, maar er zijn nog maar weinig compatible headsets. En omdat battlefield veel om teamplay is zitten veel mensen in een party op het systeem zelf en niet in game, vandaar dat je weinig schreeuwende koters hoort.

  3. 62 XP
    Gamebusters's avatar

    oooh oke, ja speelps4 maar was eerste wat me opvoel hahah

  4. 143 XP
    polopolo's avatar

    Blij dat je inziet dat Battlefield 4 de betere game vind 😉 (En dat zeg ik als Battlefield EN Call of Duty veteraan!)
    Beste is ook om een aantal vrienden te zoeken die vaak de game spelen en daarmee te gaan voice chatten. Het maakt de game zo veel beter en leuker! 😉

  5. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Blij dat je inziet dat Battlefield 4 de betere game vind 😉 (En dat zeg ik als Battlefield EN Call of Duty veteraan!)
    Beste is ook om een aantal vrienden te zoeken die vaak de game spelen en daarmee te gaan voice chatten. Het maakt de game zo veel beter en leuker! 😉

    Naar mijn weten zijn het 2 baggger games die om geld draaien maar wel verslavend zijn eens je het uittest….

    Battlefield 4: crash’d veel , de beloofde graphics zijn wel mooi maar nu echt niet amazing. Bovendien zijn de missies echt lelijk als je naar links of rechts kijkt in de hoeken, daar zie je hoeveel tijd ze besteden aan die game….

    BF3 was beter naar mijn gedacht, en bad company 2 ookal stukken Beter. Enkel heeft de console niet de graphics zoals op pc. Dus voor ons is bf4 de enige echte graphic bf, snap je?

    COD: de formule was zeer goed. Maar de community is zo gemixed: hardcore spelers tegen casual, competieve tegen kinders, campers tegen adults enz…. Bovendien is hun engine nog rete lelijk. Enkel de ps4 maakt het mooi omdat de belichting makkelijk next gen te maken is met die graphic card….

    bovendien is de mp verneukt: mega rare kllstreaks/fantasy killstreaks. Camper friendly/de wapens zijn rete vals en voelen niet meer lekker aan. Bovendien zijn de wapens zo overpowerd dat het niet meer om skill draait maar om de eerste in het vizier….. En dan hebben we nog extinction …. Bah

    ……
    BESTE COD: mw2
    BESTE BF: BF3
    BESTE SHOOTER IN MIJN OPINIE: Max Payne 3

  6. 1064 XP
    jonas46's avatar

    Naar mijn weten zijn het 2 baggger games die om geld draaien maar wel verslavend zijn eens je het uittest….

    Battlefield 4: crash’d veel , de beloofde graphics zijn wel mooi maar nu echt niet amazing. Bovendien zijn de missies echt lelijk als je naar links of rechts kijkt in de hoeken, daar zie je hoeveel tijd ze besteden aan die game….

    BF3 was beter naar mijn gedacht, en bad company 2 ookal stukken Beter. Enkel heeft de console niet de graphics zoals op pc. Dus voor ons is bf4 de enige echte graphic bf, snap je?

    COD: de formule was zeer goed. Maar de community is zo gemixed: hardcore spelers tegen casual, competieve tegen kinders, campers tegen adults enz…. Bovendien is hun engine nog rete lelijk. Enkel de ps4 maakt het mooi omdat de belichting makkelijk next gen te maken is met die graphic card….

    bovendien is de mp verneukt: mega rare kllstreaks/fantasy killstreaks. Camper friendly/de wapens zijn rete vals en voelen niet meer lekker aan. Bovendien zijn de wapens zo overpowerd dat het niet meer om skill draait maar om de eerste in het vizier….. En dan hebben we nog extinction …. Bah

    ……
    BESTE COD: mw2
    BESTE BF: BF3
    BESTE SHOOTER IN MIJN OPINIE: Max Payne 3

    Crasht veel??!! In het begin crashte die veel ja maar nu is er geen enkele crash meer te vinden. Ik speel dagelijks BF4 online en de game loopt gewoon geweldig. Ook over de graphics heb ik geen minpunten op te noemen. Ik denk dat sommige mensen de ps4 als wonderconsole hebben gezien, maar als je echt geniale graphics wil dan moet je gewoon nog even wachten. De graphics zijn nu ook prachtig maar in de loop der maanden zullen de ontwikkelaars de ps4 steeds beter begrijpen en hierdoor ook betere games kunnen leveren.

  7. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Crasht veel??!! In het begin crashte die veel ja maar nu is er geen enkele crash meer te vinden. Ik speel dagelijks BF4 online en de game loopt gewoon geweldig. Ook over de graphics heb ik geen minpunten op te noemen. Ik denk dat sommige mensen de ps4 als wonderconsole hebben gezien, maar als je echt geniale graphics wil dan moet je gewoon nog even wachten. De graphics zijn nu ook prachtig maar in de loop der maanden zullen de ontwikkelaars de ps4 steeds beter begrijpen en hierdoor ook betere games kunnen leveren.

    Ik heb het over de sp crashes. En als je me zou kennen op dit forum weet je dat ik de next gen zelf zeer goed ken. Nu hebben we nog een fase in cross buy. De graphics zijn inderdaad goed maar zeker niet door de devs zelf … Meer door de video kaart. Je ziet nog veel te veel slordig werk in deze game….
    ..
    De echte next gen games komen pas over 2 jaar. Ik blijf bij mijn standpunt

  8. 1064 XP
    jonas46's avatar

    Ik heb het over de sp crashes. En als je me zou kennen op dit forum weet je dat ik de next gen zelf zeer goed ken. Nu hebben we nog een fase in cross buy. De graphics zijn inderdaad goed maar zeker niet door de devs zelf … Meer door de video kaart. Je ziet nog veel te veel slordig werk in deze game….
    ..
    De echte next gen games komen pas over 2 jaar. Ik blijf bij mijn standpunt

    Wat hebben de games nu te maken met het feit dat jij next gen “zeer goed” kent.

  9. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    BF4 mp draait zonder crashes,heb 1 vastloper gehad en dat was het.BF blijft beter dan cod,elke x als ik cod opstart ben ik in no time terug op bf.

  10. 62 XP
    Gamebusters's avatar

    naar mijn mening vind ik bf4 echt top, elke keer als ik cod opstart en 1 potje speel dan gooi ik hem eral weer uit!

    Voor de rest crash?? Nee hoor bij mij 0x!
    En miss komt het ook omdat ik nooit bf heb gespeeld ik werd verliefd op cod door mw2, toen kwam bo en een uitgebreide zombie mode!!
    Toen kwam mw3….ja te zielig voor woorden zonde van me centen! Toen kwam bo2 nou ja geweldig! En toen kwam ja ghost….met een of anderw goedkope ripoff van zombie mode…Dus vandaar dat ik nu harstikke blij ben met bf4! En al die voertuigen! Geweldig!
    Helaas ben ik de enige van mijn oude vriendenlijst die een ps4 heeft weten te bemachtigen dus met vrienden in een squad gaat hem helaas niet worden