Forum

Topic: spel call of duty ghosts.

Anoniem's avatar

Hallo allemaal, als mijn zoon call of duty ghosts heeft gespeeld en erna een ander spel wilt spelen is er steeds geen Wi-Fi verbinding. al contact gehad met provider en een nieuwe modem maar het ligt daar niet aan.
Wie weet hoe dit komt en hoe kan het verholpen worden?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 90 XP
    deoudegarde's avatar

    heb ik ook. ik zet telkens de modem aan en uit. maar dat is natuurlijk ook niet goed. maar we krijgen binnenkort ziggo in plaats van kpn. die modem aan en uit doen helpt wel, maar kan zo zijn dat hij de volgende dag weer niet werkt.

  2. 3 XP
    olifant's avatar

    heb ik ook. ik zet telkens de modem aan en uit. maar dat is natuurlijk ook niet goed. maar we krijgen binnenkort ziggo in plaats van kpn. die modem aan en uit doen helpt wel, maar kan zo zijn dat hij de volgende dag weer niet werkt.

    ja dat doen wij ookal maar dat is natuurlijk geen doen iedere x. wel vervelend he, ik hoop dat er iets aan te doen is.

  3. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Als je een KPN Experia V8 box hebt, moet je hier eens kijken. http://forum.kpn.com/t5/Internet/Configureer-uw-XBox-Playstation-Wii-U-of-3DS/td-p/145861

    Sowieso is het verstandiger om bij het forum van je provider te gaan buurten, die hebben meestal meer en betere oplossingen voor dit soort issues.

  4. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Kabel erin

  5. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Wifi is ni voor gamen,zo moeilijk is het toch niet om een kabeltje te plaatsen.

  6. 90 XP
    deoudegarde's avatar

    Wifi is ni voor gamen,zo moeilijk is het toch niet om een kabeltje te plaatsen.

    niet moeilijk, maar dan moet de router, het nog wel gewoon doen he daar heft hij problemen mee

  7. 3 XP
    olifant's avatar

    precies!

    niet moeilijk, maar dan moet de router, het nog wel gewoon doen he daar heft hij problemen mee

    Als je een KPN Experia V8 box hebt, moet je hier eens kijken. http://forum.kpn.com/t5/Internet/Configureer-uw-XBox-Playstation-Wii-U-of-3DS/td-p/145861

    Sowieso is het verstandiger om bij het forum van je provider te gaan buurten, die hebben meestal meer en betere oplossingen voor dit soort issues.

    Dank je wel ga ik doen.

  8. 247 XP
    robinho123's avatar

    En, is het gelukt?