Forum

Topic: Iemand ervaring met All4games?

Anoniem's avatar

Zijn er hier mensen die wel eens een game hebben gekocht bij All4games? Deze website had een goede rating bij tweakers dus ik heb zelf daar op 18-12-2014 Assassins Creed II besteld en betaald via I-Deal. Tot op heden die game dus nog steeds niet binnen gekregen. Al een mailtje gestuurd waar ik nog geen antwoord op heb gekregen. En ook nog een 2e mail vandaag erachteraan gestuurd. Ook nog paar keer gebeld maar word ook niet opgenomen. En op de site zelf stond dat ze vakantie hadden rond kerst tot vandaag.

Zou dit puur door de kerstdagen komen dat ik die game nu nog niet heb? Ik vind het zeer slechte zaak dat er niet op mails word geantwoord. En 18-12-2013 bestellen is natuurlijk ook nog eens 2 dagen voor de kerst. Je zou toch zeggen dat dat gewoon werkdagen zijn.

Graag ervaringen van mensen met All4games.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

23 reacties

  1. Redacteur - 634 XP
    Assasination-G's avatar

    Zijn er hier mensen die wel eens een game hebben gekocht bij All4games? Deze website had een goede rating bij tweakers dus ik heb zelf daar op 18-12-2014 Assassins Creed II besteld en betaald via I-Deal. Tot op heden die game dus nog steeds niet binnen gekregen. Al een mailtje gestuurd waar ik nog geen antwoord op heb gekregen. En ook nog een 2e mail vandaag erachteraan gestuurd. Ook nog paar keer gebeld maar word ook niet opgenomen. En op de site zelf stond dat ze vakantie hadden rond kerst tot vandaag.

    Zou dit puur door de kerstdagen komen dat ik die game nu nog niet heb? Ik vind het zeer slechte zaak dat er niet op mails word geantwoord. En 18-12-2013 bestellen is natuurlijk ook nog eens 2 dagen voor de kerst. Je zou toch zeggen dat dat gewoon werkdagen zijn.

    Graag ervaringen van mensen met All4games.

    Geen ervaring met deze specifieke shop maar heb dit soort dingen ook vaak als ik net voor de kerst bestel.

  2. 303 XP
    Sjoerd887's avatar

    Probleem bij de post denk ik, ik ontvang nog steeds kerstkaarten xD

  3. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Tja… als er echt op staat dat ze tot vandaag dicht zijn, dan is het misschien logisch dat je nog geen antwoord hebt.
    Maar echt netjes vind ik het niet.

    Heb je wel iets van een verzendbevestiging gekregen? (dus is je game wel verstuurd)

  4. 2457 XP
    peyj's avatar

    Zover ik op internet lees komt het een beetje over als Zavvi. De ÊÊn geen problemen de ander alleen maar. Ik heb nog niks besteld bij hun, maar ze hebben wel interessante items.

  5. Mechromancer's avatar

    Assassin’s Creed 2 (GOTY Edition) (Essentials) – Playstation 3
    Product Leverstatus:
    5 tot 10 dagen

    Assassin’s Creed 2 – Playstation 3
    Product Leverstatus:
    Moeilijk leverbaar, geen datum bekend

  6. 292 XP
    donselaar's avatar

    ik heb meerdere keren besteld og nooit problemen gehad… en als ze vakantie hebben tot vandaag is het best logisch dat er nog niet gereageerd is op emails lijkt mij?

  7. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Ja de vakantie periode was van 22-12 tot vandaag. Vandaag zijn ze weer begonnen volgens hun site. Ze hebben de maandag en dinsdag voor de kerst wel gewoon gewerkt. Maar zal ze morgen eens bellen. Die levertijd die erbij staat is nieuw trouwens. Toen ik bestelde stond die goty edition van Assassins creed II op voorradig. Dus daarom heb ik hem ook besteld omdat ik dacht maandag verzenden dan nog voor kerst in huis. Maar afwachten maar. Op de site zelf staat ook dat ze vanaf morgen weer telefonisch bereikbaar zijn. Wacht het wel af. Maar vroeg mij af of er mensen ervaringen hadden met deze site.

  8. 367 XP
    The Hunter's avatar

    3x besteld daar en geen problemen en snel afgeleverd. Laatste x was FIFA 14 (PS4). Was een week voor lancering PS4 en had ze gebeld als ze FIFA 14 voor lancering konden afleveren als ik op dat moment zou pre-orderen. Hij gaf me ongeveer 80% kans. Dus poging gewaagd en zowaar kreeg ik woensdag de 27ste November FIFA 14 in de bus 😀

    http://www.imgdump.nl/upload/f91ffd7621670327bab1f0950165e58f.png

    Inderdaad als er staat dat ze 22-12 tot 6-1 dicht zijn, kunnen ze moeilijk de telefoon opnemen en mails beantwoorden. Daarnaast ben jij ook niet de enige die in die periode een mail gestuurd heeft 😉

    En die 2 dagen die jij bedoeld is natuurlijk ook druk, genoeg ouders of kinderen die een game willen aanschaffen voor onder de kerstboom!

  9. 382 XP
    e-man's avatar

    3x iets besteld, nooit geen problemen, ga er maar vanuit dat het gewoon komt!

  10. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Goede ervaringen mee, ik zou vandaag en morgen even afwachten, neem aan dat het ivm drukte heel iets langer kan duren maar je zal in de loop van de week wel antwoord krijgen. Neem het hun niet kwalijk.

  11. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Tsja het zal wel goed komen dan. Maar tot op heden kan ik nog steeds geen contact krijgen en beantwoorden ze de mail ook nog niet. Ik blijf het een slechte zaak vinden. Zaterdag 18-12 besteld. En het spel was op voorraad. Dan mag je toch verwachten dat ie ’s maandags gewoon op de bus gaat voor kerst. Daar doet het verhaal dat ze van woensdag 22-12 tot 03-01-2014 vakantie hebben gehad niks aan af.

    Ik kijk het nog een poosje aan, maar deze zaak bestel ik zelf nooit weer iets. Dat weet ik wel nu. En daar zorgen ze helemaal zelf voor met geen communicatie mogelijkheid. En het niet beantwoorden van mails. Vind het dan ook zeer maar ook zeer slechte service daar.

  12. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Tsja het zal wel goed komen dan. Maar tot op heden kan ik nog steeds geen contact krijgen en beantwoorden ze de mail ook nog niet. Ik blijf het een slechte zaak vinden. Zaterdag 18-12 besteld. En het spel was op voorraad. Dan mag je toch verwachten dat ie ’s maandags gewoon op de bus gaat voor kerst. Daar doet het verhaal dat ze van woensdag 22-12 tot 03-01-2014 vakantie hebben gehad niks aan af.

    Ik kijk het nog een poosje aan, maar deze zaak bestel ik zelf nooit weer iets. Dat weet ik wel nu. En daar zorgen ze helemaal zelf voor met geen communicatie mogelijkheid. En het niet beantwoorden van mails. Vind het dan ook zeer maar ook zeer slechte service daar.

    Telefonisch lukt ook niet?

  13. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Nee telefonisch lukt ook niet inderdaad. Word gewoon niet opgenomen.

  14. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Toch vandaag goed telefonisch contact gehad. Krijg de game zo snel mogelijk hij was nog niet op voorraad. En ze gaan kijken hoe het kon dat ie bij het bestellen wel op voorraad stond. Het spel gaat dus nog wel komen eind deze week en in iedergeval volgende week. Dus ga er nu vanuit dat het wel goed zal komen. In iedergeval goed dat ik nu contact heb kunnen krijgen.

  15. 357 XP
    madcat's avatar

    Dying Light ps4 besteld bij hun. Niks gehoord nog, ja een mailtje dat de betaling rond is. En in mijn account geen orders zichtbaar, go figure. Geen reactie op mail gister en ook geen reactie op mail vandaag. Op de website kun je sinds gister geen orders meer plaaten, nu nog steeds zo..

  16. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Dying Light ps4 besteld bij hun. Niks gehoord nog, ja een mailtje dat de betaling rond is. En in mijn account geen orders zichtbaar, go figure. Geen reactie op mail gister en ook geen reactie op mail vandaag. Op de website kun je sinds gister geen orders meer plaaten, nu nog steeds zo..

    Ik heb hier paar weken terug een pre order geplaatst voor Battlefield, uiteraard gelijk betaald. webwinkel bestond tenslotte al een tijdje.
    Mensen waren positief,sommige niet. (Dit zie je natuurlijk ook bij de bigboys bol.com tenslotte)

    Nu zag ik ineens veel berichten dat je niet meer kon bestellen. En dat klopt.

    Ben bang dat deze meneer van de aardbodem is verdwenen.

    Heb hem vanmorgen nog een nette bericht gestuurd, weet nu al dat hier niet op gereageerd wordt.

    Ben bang dat we zwaar genaaid zijn.

  17. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Zie steeds meer berichten, ook via budgetgaming.

    Denk dat Madcat en ik ons geld kwijt zijn, helaas maar waar. Als dat zo is mag die het lekker steken waar de zon niet schijnt.

  18. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Ik heb er persoonlijk al 2 games gepre-ordert, kwamen allebei gewoon netjes op de release aan, maarja dit zijn dan nieuwe games. Dat is anders dan verouderde games.

  19. 357 XP
    madcat's avatar

    Alsof Dying Light geen nieuwe game is… Anyway, net gebeld en wat een verrassing..geen gehoor. Op e-mails wordt ook niet gereageerd. Ik raad iedereen aan om klacht in te dienen. Samen staan we wellicht sterker.

  20. 2457 XP
    peyj's avatar

    Er staat nu ook op hun site: “U kan tijdelijk geen orders plaatsen, excuses voor het ongemak”. Het kan dus zijn dat ze een logistieke storing hebben.

    Toevoeging, dit staat op hun homepage:
    Op dit moment is All4games wegens omstandigheden gesloten,ik begrijp dat u met veel vragen zit over de afhandeling van uw order en of vraag.

    De aankomende week zal er meer informatie beschikbaar komen.

    Houd deze pagina in de gaten voor meer informatie

    Grote kans dat ze failliet zijn. Anders gooien ze wellicht hun organisatie om. Maar ik ben bang dat iedereen die nog wat open heeft staan kan fluiten naar hun spullen en centen. Op budgetgaming regent het klachten en mensen die dreigen met aangiftes.

  21. 357 XP
    madcat's avatar

    Ja het is mooi ruk, shop is nu failliet:

    Beste consumenten,

    Tot mijn grote spijt deel ik u mede niet aan mijn leveringsverplichting meer te kunnen voldoen.
    Dat betekent voor u als consument dat u de bestelde en betaalde goederen niet meer zult ontvangen.
    Ik ben de activiteiten van mijn bedrijf naar bijna 5 jaar gestopt en zal binnen afzienbare termijn mijn eigen faillissement aanvragen bij de rechtbank zodat u zich daarna bij de curator kan melden.

    Hoogachtend,

    Eigenaar All4games

    https://www.all4games.nl/

    Kortom, dag lieve centjes 🙁

  22. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Ja het is mooi ruk, shop is nu failliet:

    Beste consumenten,

    Tot mijn grote spijt deel ik u mede niet aan mijn leveringsverplichting meer te kunnen voldoen.
    Dat betekent voor u als consument dat u de bestelde en betaalde goederen niet meer zult ontvangen.
    Ik ben de activiteiten van mijn bedrijf naar bijna 5 jaar gestopt en zal binnen afzienbare termijn mijn eigen faillissement aanvragen bij de rechtbank zodat u zich daarna bij de curator kan melden.

    Hoogachtend,

    Eigenaar All4games

    https://www.all4games.nl/

    Kortom, dag lieve centjes 🙁

    Inderdaad, helaas.

    BF Hardline besteld.

    Ga er nog geen eens moeite voor doen, even andere prioriteiten.
    Voor de rest van de mensen succes om geld terug te halen iedergeval.