Forum

Topic: ps4 battlefield 4 savegames

Anoniem's avatar

hey mensen,

telkens als ik singleplayer speel van bf4 slaat die mijn savegames wel op..
maar als ik hem de volgende dag opstart zijn me savegames weg..
dit is alleen bij singleplayer.

hebben meer mensen hier last van? en hoe je dit moet oplossen of moet je wachten op een patch?

groetjes

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 242 XP
    Xnator's avatar

    Ben bang een patch. ik heb nog nooit het probleem gehad tot vorige week. Was al best ver in de singleplayer en ineens is mijn savefile corrupted. -,- Houd het ook voor gezien met die SP voor verlopig. Nu geen zin om weer opnieuw te beginnen xD

  2. 33 XP
    riico1's avatar

    Ben bang een patch. ik heb nog nooit het probleem gehad tot vorige week. Was al best ver in de singleplayer en ineens is mijn savefile corrupted. -,- Houd het ook voor gezien met die SP voor verlopig. Nu geen zin om weer opnieuw te beginnen xD

    ja ik heb t nu 2x gehad 🙁

  3. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    ps4 zit allemaal bugs foutjes, met nba2k2014 game heb ik ook probleem met geluid haperen als ik ga spelen. irritant , heb nu spijt dat ik ps4 hebt gekocht , ik had liever effe moeten wachten ermee. 😀

  4. 150 XP
    Hotaru's avatar

    ps4 zit allemaal bugs foutjes, met nba2k2014 game heb ik ook probleem met geluid haperen als ik ga spelen. irritant , heb nu spijt dat ik ps4 hebt gekocht , ik had liever effe moeten wachten ermee. 😀

    Het is niet de PS4 maar het spel die vol bugs zit.

  5. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Ik heb het 4x gehad met de singeplayer. Daarna in 1 dag snel uitgespeeld.

  6. 242 XP
    Xnator's avatar

    ps4 zit allemaal bugs foutjes, met nba2k2014 game heb ik ook probleem met geluid haperen als ik ga spelen. irritant , heb nu spijt dat ik ps4 hebt gekocht , ik had liever effe moeten wachten ermee. 😀

    Geluid haperen heeft nog voornamelijk met de zelf PS4 te maken. BF4 doet het wel sneller “unlocken” maar de PS4 doet het soms ook totaal uit zijn eigen. Dit komt blijkbaar, heb ik gelezen, dat de PS4 standaard audio verstuurd via 2 kanalen tegelijkertijd. Ik heb bijvoorbeeld een dolby surround maar de PS4 stuurt automatisch ook het geluid naar mijn TV via HDMI. Je kunt dit nog niet wijzigen zoals bij de PS3. Tis kinds een bug die niet vaak voorkomt en nog opgelost moeten worden. Gelukkig kun je het probleem easy verhelpen als het voorkomt door je audio opties aan de passen. Gewoon ff snel switchen van bijvoorbeeld Linear pcm naar bitstream. Maakt niet uit het klopt of niet. En daarna gewoon direct weer terug switchen naar wat het was. Kleine reset zeg maar en dan is je geluid weer normaal. Beter en sneller dan je hele PS4 weer afsluiten en opstarten ;P

  7. 1870 XP
    R*forever's avatar

    hey mensen,

    telkens als ik singleplayer speel van bf4 slaat die mijn savegames wel op..
    maar als ik hem de volgende dag opstart zijn me savegames weg..
    dit is alleen bij singleplayer.

    hebben meer mensen hier last van? en hoe je dit moet oplossen of moet je wachten op een patch?

    groetjes

    Geen getreur je bent niet de enige. Ik heb het ook gehad. Bereid je voor in missie 5 want daar zal je game ongetwijfeld crashen 🙂
    BEST SOLUTION: speel zonder psn, want er zit een soort van drm op…. Het controleert je gegevens via battlelog. Jouw save kan de corrupt uitdraaien of gewist worden door ea haar stommiteit