Forum

Topic: PS+ online

Anoniem's avatar

Zoals vele weten kan je pas online gaan als je ps+ hebt gekocht…Nu mijn grote vraag.

Toen ik mijn oude acc aanmaakte woonde ik nog als klein jongtje van 13/14 in belgie. Eenmaal op gegroeid verhuisd op kamers naar NLD, met als gevolg dat ik geen dlc meer kon kopen omdat ik was gelinkt jaa aan de belgische ps store…En ik had met mijn domme hoofd al een 20 euro psn card gekocht. Nja geen probleem nieuw nld acc aan gemaakt om alleen maar dlc te kopen.

Toen kwam de ps4, ik in mijn vrolijke beu ps4 gehaald+psn abbo voor 365 dagen twv 37,99!!

Jaa je voelt hem al aankomen op mijn “hoofd” acc werkte de code niet, want ja het is een belgische account!
Dus ik speel nu veder op mijn Nld acc…Alleen nu speel ik AC op mijn belgische acc waar dus GEEN ps+ op zit, en raad eens? Ik kan gewoon online…net als bij ghost ik kan gewoon online?
Beetje jammer omdat ik bij bf4 dus ben begonnen op mijn nld acc….

Nja heel verhaal de vraag zelf: Als je 1 account op je ps4 hebt die een abbonoment op ps+ hebt? Betekent dat als je alle accounts op de ps4 dat automatische ook hebben?

lijkt me van niet, maar waarom kan ik wel online spelen met beide acc?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 90 XP
    ZombOwn's avatar

    Zoals vele weten kan je pas online gaan als je ps+ hebt gekocht…Nu mijn grote vraag.

    Toen ik mijn oude acc aanmaakte woonde ik nog als klein jongtje van 13/14 in belgie. Eenmaal op gegroeid verhuisd op kamers naar NLD, met als gevolg dat ik geen dlc meer kon kopen omdat ik was gelinkt jaa aan de belgische ps store…En ik had met mijn domme hoofd al een 20 euro psn card gekocht. Nja geen probleem nieuw nld acc aan gemaakt om alleen maar dlc te kopen.

    Toen kwam de ps4, ik in mijn vrolijke beu ps4 gehaald+psn abbo voor 365 dagen twv 37,99!!

    Jaa je voelt hem al aankomen op mijn “hoofd” acc werkte de code niet, want ja het is een belgische account!
    Dus ik speel nu veder op mijn Nld acc…Alleen nu speel ik AC op mijn belgische acc waar dus GEEN ps+ op zit, en raad eens? Ik kan gewoon online…net als bij ghost ik kan gewoon online?
    Beetje jammer omdat ik bij bf4 dus ben begonnen op mijn nld acc….

    Nja heel verhaal de vraag zelf: Als je 1 account op je ps4 hebt die een abbonoment op ps+ hebt? Betekent dat als je alle accounts op de ps4 dat automatische ook hebben?

    lijkt me van niet, maar waarom kan ik wel online spelen met beide acc?

    Als je met een account ps+ hebt op je ps4 dan kan je met allen accounts op die ps4 online

  2. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Wat ik niet snap van het verhaal waarom je perse een NL account nodig had. Waar je ook woont, je kan altijd bij je ‘eigen’ Store. Je had dus gewoon op je BE account in de BE Store kunnen blijven.

  3. 641 XP
    VaVeTi's avatar

    Wat ik niet snap van het verhaal waarom je perse een NL account nodig had. Waar je ook woont, je kan altijd bij je ‘eigen’ Store. Je had dus gewoon op je BE account in de BE Store kunnen blijven.

    waar je dus totaal niks aan hebt met nederlandse spellen

  4. 62 XP
    Gamebusters's avatar

    Wat ik niet snap van het verhaal waarom je perse een NL account nodig had. Waar je ook woont, je kan altijd bij je ‘eigen’ Store. Je had dus gewoon op je BE account in de BE Store kunnen blijven.

    jep en zoals je kon lezsn had ik al 20 euro aan een psn card uit gegeven+37 euro aan ps plus voor een NL Acc….
    En zoals hierboven staat, ps be heeft geen netflix om tr downloaden en bepaalde singen die in je nld wel hebt!

  5. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Ah, ik snap het.

    Ik las dit:
    “Eenmaal op gegroeid verhuisd op kamers naar NLD, met als gevolg dat ik geen dlc meer kon kopen omdat ik was gelinkt jaa aan de belgische ps store”
    en die redenatie kon ik niet volgen (want die link is er dus niet perse)

  6. 389 XP
    Suugie's avatar

    nu kan ik me vergissen maar je kan toch gewoon belgische psn codes kopen voor je belgische account via psncode.nl?

    http://www.psncode.nl/eu-psn-belgie.php#belgie

  7. 8866 XP
    7th-son's avatar

    nu kan ik me vergissen maar je kan toch gewoon belgische psn codes kopen voor je belgische account via psncode.nl?

    http://www.psncode.nl/eu-psn-belgie.php#belgie

    zoals al is gezegd, daar heb je niets aan met nederlandse games