Forum

Topic: Knop snel naar menu gaan AC4

Anoniem's avatar

Ik voel me een ongelooflijke noob dat ik dit vraag haha. Maar ik wordt er gewoon gestoord van. Elke keer als er een nieuwe locatie wordt bekeken of je hebt bijvoorbeeld genoeg huiden gescoord om iets te maken staat er: Snel naar menu maken/meer lezen? knop… ingedrukt houden. Welke knop is dat. Voor mijn gevoel heb ik alles geprobeerd haha. Als iemand het antwoord heeft gegeven mag hier een lockje op hoor!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Ze bedoelen de touch-button. Maar je moet volgens mij wel snel zijn en ‘m écht ingedrukt houden, anders kom je in de map in plaats van het craft-menu.

  2. 382 XP
    e-man's avatar

    ja inderdaad, want als ik hem gewoon indruk krijg ik de map. Harder drukken dus?

  3. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Langer drukken. Tot het craft-menu tevoorschijn komt.
    Maar ik moet je inderdaad zeggen dat het mij ook niet altijd is gelukt.

  4. 62 XP
    Gamebusters's avatar

    knopke opties drukken en dan naar maken gaan:p haha

  5. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    knopke opties drukken en dan naar maken gaan:p haha

    Da’s sowieso mogelijk natuurlijk ja 😉

  6. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Gewoon die melding negeren. En en op select of start drukken. Met 1 van die 2 kom je in een keuze menu terecht en daar staat ook wel de optie artikel maken tussen. Oh zag te laat dat iemand dat al gemeld had.

  7. 821 XP
    Crusader's avatar

    Ja , je moet behoorlijk snel zijn…p

  8. 382 XP
    e-man's avatar

    @dreamingman dat klopt haha. Zo ver was ik ook al wel maar het gaat me om het idee. Ga nu weer f gamen dus ben benieuwd of het gaat lukken