Forum

Topic: PS4 Kleuren

Anoniem's avatar

Heey hallow , vandaag me ps4 gehad maar me controller geeft rode kleur en me ps4 wit wat betekend dit alle ?
Mvg

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

44 reacties

  1. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    wit op de PS4 is goed, dan staat ie aan. Geeft je controller een rode kleur tijdens een game of gewoon in het PS4 menu?

  2. 357 XP
    Mausie's avatar

    Have fun met de ps4 , maar gaat vast goed komen, en die kleuren wit van ps4 is dat ie aan staat en dat rood kan met het spelen van een spel gebeuren.

  3. 90 XP
    ZombOwn's avatar

    De kleur van het licht van de controller verschilt per game. Ik gok dat hij bij jou tijdens fifa rood kleurt? Het zou ook kunnen zijn bij een andere game maar bij mij doet hij dat bij fifa.

  4. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    De kleur van het licht van de controller verschilt per game. Ik gok dat hij bij jou tijdens fifa rood kleurt? Het zou ook kunnen zijn bij een andere game maar bij mij doet hij dat bij fifa.

    Speel fifa indd , danku
    Mvg

  5. 33 XP
    riico1's avatar

    De kleur van het licht van de controller verschilt per game. Ik gok dat hij bij jou tijdens fifa rood kleurt? Het zou ook kunnen zijn bij een andere game maar bij mij doet hij dat bij fifa.

    het zou vetter zijn als die groen kleurde bij fifa 🙂

  6. 1489 XP
    lilrobbie22's avatar

    vindt de witte kleur van de ps4 lelijk moet gwn blauw blijven na het opstarten, kan je dat miss veranderen?

  7. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Heey hallow , vandaag me ps4 gehad maar me controller geeft rode kleur en me ps4 wit wat betekend dit alle ?
    Mvg

    1 woord:

    Jaloers.

  8. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    vindt de witte kleur van de ps4 lelijk moet gwn blauw blijven na het opstarten, kan je dat miss veranderen?

    Nee, kan je niet veranderen. Ik ben het helemaal met je eens dat de lichtbalk blauw moet zijn als ie aanstaat. Doe dan lekker wit als ie aan/uit schakelt

  9. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Inderdaad. Blauw past veel mooier bij het apparaat.

  10. 544 XP
    Yeroon's avatar

    PS4
    Blauw = Opstarten
    Wit = Aan
    Oranje = Standby

    Controller verschilt per game:
    Killzone:
    Groen = gezond
    Oranje/geel = geraakt
    Rood = Bijna dood

    Need for Speed:
    Rood: Je speelt als politie
    Blauw: Je speelt als racer

    Als je een spel als Playroom speelt, dan heeft iedere controller een eigen kleur zodat de camera weet wie wie is.

    En soms is het gewoon blauw, omdat een spel er niets mee doet.

  11. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Voor mensen die ps4 hebben en willen game
    Myn psn
    xChrisCookz

  12. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Ik hoop dat Sony ons de optie geeft om hem uit te zetten. Ik vind dat de controller wel heel er snel leeg is ‘koop er dus pas een 2de controller bij als er een sterkere batt in komt’.

  13. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Voor mensen die ps4 hebben en willen game
    Myn psn
    xChrisCookz

    Verander je psn-naam ook op psx dan, er staat nu onder je avatar dat je psn: xChriiisz is.

  14. 8815 XP
    7th-son's avatar

    de kleur van je lampje in je controller komt ook overeen met de ring of pijl bij je speler van fifa, als ik het goed heb

  15. Anoniem -
    40.77.167.xxx's avatar

    Ik heb gisteren mijn ps4 gekocht en ik zou graag willen weten wat die kleuren van mijn ps4 eigenlijk betekenen
    Rood: oververhitting
    Oranje: rustmodus
    En de rest weet ik niet dus willen jullie zo vriendelijk zijn om de andere kleuren en betekenis er bij te zetten?
    Dank u!!

  16. 2424 XP
    ps4 ps4's avatar

    oranje bij het opstarten graag.

    mvg

  17. 8815 XP
    7th-son's avatar

    @40.77.167.xxx: knipperend Blauw is bij het opstarten
    wit is als je ps4 aanstaat

    veel meer zijn er volgens mij niet

  18. Anoniem -
    157.55.39.xxx's avatar

    Mijn controller wil niet aan
    Ze zeggen druk op de ps knop ik druk erop en dan komt er op mijn controller een blauw licht wat moet ik doen

  19. 8815 XP
    7th-son's avatar

    @157.55.39.xxx: licht blauw? Dan moet je die even opnieuw koppelen met je ps4, met de bijgeleverde USB kabel.
    Steek die in de controller en de ps4, en druk op de PS knop.
    Als het een donkerblauwe kleur, hoort ie het gewoon te doen. Misschien ff resetten en opnieuw koppelen. Zodra de controller uit staat ff de share knop in houden, samen met de PS knop. Dan begint na een aantal seconden je controller lamp te knipperen en is die gereset.

  20. Anoniem -
    54.197.215..xxx's avatar

    Voor deps4 kan je de licht balk niet veranderen blijf wil en de controller kan je wel verandren sluit hem aan houd de psp knop in gedruk en dan gaat hij knipren je heb 4 kkeuren oranje rood blouw en groen voor de mense met een ps4 die willen gamen voeg maar toe raymon06101981

  21. 8815 XP
    7th-son's avatar

    @54.197.215..xxx: kun je die zelf selecteren dan? Ik dacht dat dit alleen om duidelijk te maken welke speler het is, of als er meerdere accounts ingelogd zijn.
    Als ik van mijn eerste account naar mijn andere ga, word de balk rood. Ga ik weer terug dan is die blauw.

  22. Anoniem -
    66.249.79..xxx's avatar

    mijn ps4 controller wil ik conecten maar weet niet hoe als ik hem in de ps4 stop met usb knippert hij wit wat nu?

  23. 8815 XP
    7th-son's avatar

    @66.249.79..xxx: gebruik je wel de bijgeleverde kabel? er kan wat verschil in zitten bij sommige..

  24. Anoniem -
    217.123.64.xxx's avatar

    Hee ik speel farcry 4 en mijnes is groen maar als ik in de game zit wiot ie niet meer schieten slaan richten

  25. 8815 XP
    7th-son's avatar

    @217.123.64.xxx: de ps4? dat lijkt me sterkt
    de controller ga ik van uit..

  26. Anoniem -
    2a02:a456:350e:1:e064:13ca:55f8:5.xxx's avatar

    Hallo weet iemand wat een wit knipperend licht bij je ps4 controller betekend?? Ik heb em met een kabel aan m’n ps4 aangesloten zodat ie kan opladen (wat ie ook doet omdat ie langzaam oranje aangeeft). Maar als ik op de ps toets druk gaat ie wit licht knipperen en doet ie verder niks:S Hij is al een half uur aan het laden. Kan iemand mij helpen please??

  27. Anoniem -
    2a02:a456:350e:1:e064:13ca:55f8:5.xxx's avatar

    Lol laat maar hij doet het al

  28. 87 XP
    Skystalker512's avatar

    @217.123.64.xxx:
    reset de controller, en probeer het dan nog een keer

  29. Anoniem -
    83.82.98.xxx's avatar

    Wat betekent het als je PlayStation een Roze kleur aangeeft

  30. 8815 XP
    7th-son's avatar

    @83.82.98.xxx: heb je je ps4 net uit de kast gehaald toevallig?

    Maar de ps4 heeft maar 4 kleuren, rood wit blauw en oranje

  31. Anoniem -
    188.207.111..xxx's avatar

    @7th-son: de kleuren van de Nederlandse vlag.. En vaandel :p

  32. Anoniem -
    188.207.111..xxx's avatar

    De kleur die wordt toegewezen is afhankelijk van de volgorde waarin elke gebruiker op de PS-toets drukt. De eerste controller die verbinding maakt is blauw, de tweede rood, de derde groen en de vierde roze.

  33. 8815 XP
    7th-son's avatar

    @188.207.111..xxx: game afhankelijk ook nog eens

  34. Anoniem -
    94.110.125..xxx's avatar

    Wat als de ps4 uitvalt tijdens het gamen en er een geel lichtje brand ?

  35. 8815 XP
    7th-son's avatar

    @94.110.125..xxx: is het een slim, een pro of een standaard ps4? Aangezien alleen de slim een klein lampje heeft en geel er niet op zit (zul je waarschijnlijk oranje bedoelen) …. Dan staat de ps4 in rust modus.

    Of bedoel je op de controller?
    Dat is game afhankelijk. Als de ps4 in rust modus staat lan de controller aan het opladen zijn als deze met een usb connector is verbonden.. En dan gloeit die oranje/geel op

  36. Anoniem -
    Anoniem-7104's avatar

    geef mijn ps4 controller groen licht

  37. 8815 XP
    7th-son's avatar

    @Anoniem-7104: lees de reactie van mij boven jou eigen reactie even terug….

  38. Anoniem -
    Anoniem-8000's avatar

    Ha, ik krijg m’n controller niet meer aangesloten op de ps4. Ik heb de oplader er in gedaan, maar hij verandert steeds in de kleur roze. Wat kan ik doen zodat die weer verbindt?

  39. 8815 XP
    7th-son's avatar

    @Anoniem-8000: de share en de PS knop een seconde of 15 in houden. Tot je ziet dat het lampje op controller anders als normaal doet.
    Je hebt nu de controller gereset. Sluit en aan op je PS4 en druk nog eens op de PS knop

  40. Anoniem -
    Anoniem-5355's avatar

    @Wesley_PS: ja

  41. Anoniem -
    Anoniem-4443's avatar

    @ps4 ps4: ik zou dat ook graag willen weten

  42. Anoniem -
    Anoniem-714's avatar

    @Anoniem-4443: ja ik ook

  43. 8815 XP
    7th-son's avatar

    @Anoniem-714: @Anoniem-4443: wat wil je weten? Waar oranje voor is? Rust modus

  44. Anoniem -
    Anoniem-3500's avatar

    @riico1: ik speel farming simulator 19 en die van mij is tegenwoordig ineens groen