Forum

Topic: The Elders Scrolls Online

Anoniem's avatar

Gister een mailtje gekregen dat ik mee kan doen met de Beta.

Hieronder de tijden:
FromFriday, January 10th at6:00PM EST
UntilSunday, January 12th at11:59PM EST

Zijn er nog meer leden hier die een beta key hebben??

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

34 reacties

  1. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    hmm nee geen mailtje gehad, ben benieuwd wat de voorwaarden zijn om deel te kunnen nemen aan de Beta

  2. 101 XP
    Matssaa's avatar

    Jep, gister ook binnen gekregen!
    Ben benieuwd. 😀

  3. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik had me wel ingeschreven maar helaas nog niks gekregen :(. Als iemand een key over heeft, dan voel ik me wel geroepen ;).

  4. 136 XP
    Hoonhorst's avatar

    Ik had me wel ingeschreven maar helaas nog niks gekregen :(. Als iemand een key over heeft, dan voel ik me wel geroepen ;).

    Zelfde bij mij!

  5. 357 XP
    Mausie's avatar

    Niet ingeschreven, dus krijg ok niks =P, maar lijkt me wel mooi spel

  6. Redacteur - 634 XP
    Assasination-G's avatar

    Ik heb ook de béta code 😀 al gedownload en al helemaal start klaar voor zaterdag 00:00!

  7. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Ik heb ook de béta code 😀 al gedownload en al helemaal start klaar voor zaterdag 00:00!

    Gedownload waarop? op welk platform zal deze béta speelbaar zijn? En ik hoop dat mensen van sense hun ervaringen van de béta willen delen hier in deze topic,
    ik ben namelijk erg benieuwd zoals je wel merkt 🙂

  8. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Volgende week weer examens. Nu even prioriteit stellen dus geen The Elders Scrolls: Online voor mij.

  9. Redacteur - 62 XP
    steescake's avatar

    We mogen helaas niks zeggen over de inhoud maar het is wel facking vet. En chill van Bethesda dat we ook gewoon om 18:00 erin konden vrijdag. Dus dan zal het ook wel tot vanavond 12:00 uur zijn.

  10. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    We mogen helaas niks zeggen over de inhoud maar het is wel facking vet. En chill van Bethesda dat we ook gewoon om 18:00 erin konden vrijdag. Dus dan zal het ook wel tot vanavond 12:00 uur zijn.

    Oke oke ik snap het, “facking vet” neem ik genoegen mee 😉

  11. 2457 XP
    peyj's avatar

    We mogen helaas niks zeggen over de inhoud maar het is wel facking vet. En chill van Bethesda dat we ook gewoon om 18:00 erin konden vrijdag. Dus dan zal het ook wel tot vanavond 12:00 uur zijn.

    Ik sluit me hierbij aan :).

  12. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    We mogen helaas niks zeggen over de inhoud maar het is wel facking vet. En chill van Bethesda dat we ook gewoon om 18:00 erin konden vrijdag. Dus dan zal het ook wel tot vanavond 12:00 uur zijn.

    Ook niet een beetje teasen?

  13. Redacteur - 634 XP
    Assasination-G's avatar

    Ik kan wel gewoon 1 van de grote zorgen van mensen weghelpen, het voelt echt nog wel aan als TES, niet zoals je met de SP games heb, maar de landschappen, de combat etc. voelt nog steeds als TES en de quests zijn zeker veel leuker dan die van de meeste MMO’s 😀

  14. 2457 XP
    peyj's avatar

    Download van waar ah? Kan een adres geven?, Wil ik ook om ze te downloaden naar de beta ook spelen, dank je. Kunt u?
    esky rc heli

    Beta is al afgelopen..

  15. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ex World of Warcraft spelers die de beta hebben gespeeld en hun positiviteit kunnen laten horen hier?

    Sick trouwens dat je niks over de beta naar buiten mag brengen, hebben ze zo weinig zelfvertrouwen in deze game vraag ik me dan af.

  16. Redacteur - 634 XP
    Assasination-G's avatar

    Ex World of Warcraft spelers die de beta hebben gespeeld en hun positiviteit kunnen laten horen hier?

    Sick trouwens dat je niks over de beta naar buiten mag brengen, hebben ze zo weinig zelfvertrouwen in deze game vraag ik me dan af.

    Denk eerder dat het is zodat mensen geen verkeerd beeld krijgen, had ook de béta voor deze gespeeld en wow, je zou het niet verwachten maar de game was zeker wel in die 2 maanden was het ofz verbeterd! Want er zitten zeker nog wel de nodige glitches in (soms liep ik bijvoorbeeld door een trap heen waarna ik er in vast zat)

  17. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ex World of Warcraft spelers die de beta hebben gespeeld en hun positiviteit kunnen laten horen hier?

    Sick trouwens dat je niks over de beta naar buiten mag brengen, hebben ze zo weinig zelfvertrouwen in deze game vraag ik me dan af.

    Dat is normaal bij een closed beta dat je niks over de game naar buiten kan brengen. Gezien het eindproduct nog kan wijzigen..

  18. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Heb weer een mailtje gekregen, deze keer ga ik zelf spelen:) Ben alleen wel benieuwd hoe ze kunnen voorkomen dat mensen niets doorvertellen of online publiseren.

  19. Redacteur - 634 XP
    Assasination-G's avatar

    Heb weer een mailtje gekregen, deze keer ga ik zelf spelen:) Ben alleen wel benieuwd hoe ze kunnen voorkomen dat mensen niets doorvertellen of online publiseren.

    Je naam staat gewatermarked over heel je scherm, als je het verspreid krijg je gelijk ban, tegenhouden kunnen ze natuurlijk niet. En ik ga even mijn mail checken 😀

  20. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    jup, heb het niet veel gespeeld tbh.. waneer de servers weer open gaat ga ik er wel zeker eventjes voor zitten.

  21. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Hoe ging het bij de vorige? Anders kunnen we wellicht met z’n alle (de psx leden die een beta key hebben gekregen) tegelijk en samen spelen.

  22. Redacteur - 634 XP
    Assasination-G's avatar

    Ik zit er weer in :D, en dat lijkt me wel gezellig ja 🙂 De vorige vondt ik zelf heel vermakelijk met wat kleine bugs (Ik kon soms door een trap heen lopen en zat daar dan vast wat ik volgens mij al had gepost) maar daar kan je makkelijk uit komen door suicide te plegen haha.

    Maarruh, mijn username is DeathTsurugi volgens mij als je me wilt toevoegen

  23. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Vreemd, mijn beta key werkt niet. Doe ik gister avond die live chat met ze, staat er eerst.. 1 minuut voor dat een agent komt. na 5 minuten niks, afgesloten en gaan slapen. misschien vandaag meer geluk:)

  24. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Pff….Beta key die niet geldig is blijkbaar ontvangen. EDGGGCYEY7JFJK3DKPMG voor iemand anders als hij wel werkt. Die helpdesk daar helpt ook niet echt. Waarschijnlijk nu weekend dus krijg helemaal geen contact.

  25. Redacteur - 634 XP
    Assasination-G's avatar

    Pff….Beta key die niet geldig is blijkbaar ontvangen. EDGGGCYEY7JFJK3DKPMG voor iemand anders als hij wel werkt. Die helpdesk daar helpt ook niet echt. Waarschijnlijk nu weekend dus krijg helemaal geen contact.

    Ik heb nog wel een key, PM hem naar je, kijk maar of het werkt.

  26. Redacteur - 62 XP
    steescake's avatar

    Nieuwe Beta invites zijn uitgestuurd. A.s weekend. Er zitten nu ook friend keys bij. Hopen dat ik nu wel weer kan spelen. Vorige x echt zwaar problemen met de servers gehad

    Ow en de non disclosure agreement is weg deze beta. Dus we mogen alles online zetten

  27. 2457 XP
    peyj's avatar

    Gezien ik de Imperial versie voor de PC had gepre-orderd kan ik gisteren lekker aan de bak met ESO. Zijn er nog meer mensen die het spel op de pc gaan spelen?:).

    Het spel vind ik tot nu toe zeer gaaf. Zeker de uitgebreide wereld die erbij zit is echt geweldig. Nadeel is soms wel dat je met 20 man door dezelfde quest heenloopt. Het is me nog niet helemaal duidelijk hoe je bepaalde skills makkelijk kan uitbreiden. Ik wil me gaan focussen op blacksmith, maar het is nog een beetje vaag hoe je met andere ore’s kan gaan werken. Nu kan ik alleen iron mijnen.

    Momenteel speel ik met een Imperial voor de Ebonheart Pact.

  28. Redacteur - 62 XP
    steescake's avatar

    Gezien ik de Imperial versie voor de PC had gepre-orderd kan ik gisteren lekker aan de bak met ESO. Zijn er nog meer mensen die het spel op de pc gaan spelen?:).

    Het spel vind ik tot nu toe zeer gaaf. Zeker de uitgebreide wereld die erbij zit is echt geweldig. Nadeel is soms wel dat je met 20 man door dezelfde quest heenloopt. Het is me nog niet helemaal duidelijk hoe je bepaalde skills makkelijk kan uitbreiden. Ik wil me gaan focussen op blacksmith, maar het is nog een beetje vaag hoe je met andere ore’s kan gaan werken. Nu kan ik alleen iron mijnen.

    Momenteel speel ik met een Imperial voor de Ebonheart Pact.

    Ik heb ook the Imperial Edition 🙂 Vandaag komt Molag Bal binnen :D.

    Over blacksmithing:
    Je ziet overal alleen iron ore omdat je een te laag lvl ben. Je blacksmithing moet je levelen tot 5 (dacht ik) en dan ga kan je steel ore vinden. http://forums.elderscrollsonline.com/discussion/comment/494097#Comment_494097
    En de snelste manier om te levelen is 10 iron daggers te maken, en een vriend ook. Ruilen en dan de daggers extracten. Je krijgt meer xp vanandermans gemaakte dagger (en daggers hebben minste iron ignot nodig)

    Ik ben een Imperial Daggerfall Covenant

  29. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik heb ook the Imperial Edition 🙂 Vandaag komt Molag Bal binnen :D.

    Over blacksmithing:
    Je ziet overal alleen iron ore omdat je een te laag lvl ben. Je blacksmithing moet je levelen tot 5 (dacht ik) en dan ga kan je steel ore vinden. http://forums.elderscrollsonline.com/discussion/comment/494097#Comment_494097
    En de snelste manier om te levelen is 10 iron daggers te maken, en een vriend ook. Ruilen en dan de daggers extracten. Je krijgt meer xp vanandermans gemaakte dagger (en daggers hebben minste iron ignot nodig)

    Ik ben een Imperial Daggerfall Covenant

    Het schiet nu al mooi op met mn black smithing skills. Werkt wel even anders gezien ik Skyrim gewent was :P.

    Merk alleen wel dat sommige bosses echt over powered zijn en andere juist totaal niet. Ook zijn campagnes waaraan je kan mee doen niet goed verdeeld. Ik heb 1 campagne waarin de aldmeri dominion compleet overheerst. Ik hoop dat ze dat nog een beetje gaan fixen. Verder echt een top spel!

  30. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    even ’n paar vraagjes:

    Is het echt ’n aanrader (zonder al die bugjes)?
    Moet je hier ook maandelijks voor gaan betalen, of is het 1x kopen en dan vooraltijd f2p?

  31. 2457 XP
    peyj's avatar

    even ’n paar vraagjes:

    Is het echt ’n aanrader (zonder al die bugjes)?
    Moet je hier ook maandelijks voor gaan betalen, of is het 1x kopen en dan vooraltijd f2p?

    Je betaald 12,99 per 30 dagen (per maand). Of 10.99 als je direct voor 180 dagen afneemt.
    Bugs vallen reuze mee. Af en toe dat je niet met een NPC kan praten of een boss niet spawnt. Maar 9 van de 10 keer werkt een keer af en aan melden.

  32. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Je betaald 12,99 per 30 dagen (per maand). Of 10.99 als je direct voor 180 dagen afneemt.
    Bugs vallen reuze mee. Af en toe dat je niet met een NPC kan praten of een boss niet spawnt. Maar 9 van de 10 keer werkt een keer af en aan melden.

    Die kosten schrikken veel mensen af. Ze hadden eigenlijk niet zoveel er voor moeten vragen.
    Ik heb ik ook een hekel aan het concept om maandelijks bedrag voor een spel te betalen.

  33. 2457 XP
    peyj's avatar

    Die kosten schrikken veel mensen af. Ze hadden eigenlijk niet zoveel er voor moeten vragen.
    Ik heb ik ook een hekel aan het concept om maandelijks bedrag voor een spel te betalen.

    Dat had ik eerst ook, maar het is echt de moeite waard. De wereld is zo gigantisch groot en zoveel te doen. Daarnaast kan je 8 personages aanmaken, dus je hebt ook de kans om op andere manieren te spelen. Er zit soms wel wat herhaal werk in de missies, maar ze maken het wel zo dat het niet gaat vervelen.

    Wanneer je het spel koopt krijg je sws 1 maand gratis, maar je bent wel verplicht om een abonnement versie af te sluiten. Hierbij kan je bijv. kiezen dat je 1 maand extra wilt. Of je koopt een gamecard waarmee je 2 maanden kan spelen.

  34. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    ik haak al af, haat maandelijkse bedragen, betaal ook al voor internet op de ps4. Misschien een beetje kortzichtig, maar ik ben een console gamer omdat je op de pc al vele spellen hebt waarbij je een maandelijks bedrag moet betalen. maar als ze het gaan doorvoeren op de ps4 dan knap ik af.

    Dan heb ik liever dat ze er microtransacties in verwerken. Dan krijg je superveel spelers en van die grote groep spelers zijn er vast ook een hoop die van die transacties gebruik maken.