Forum

Topic: Externe Hardeschrijf

Anoniem's avatar

Goedeavond dames en heren,

Ik heb een vraag en die luid als volgt,

Mijn Externe harde schrijf is kapot gegaan waar ik normaal mijn films en series via de playstation op keek, Nu heb ik een nieuwe Seagate Backup plus 3 tb gekocht, Deze heb ik geformateerd naar fat32 en een aantal films en muziek op gezet, Nu heb ik de hardeschrijf aangesloten op de ps3 maar de schrijf word niet herkent…

Nu las ik op internet dat als je bijvoorbeeld de mappen Music,Video enz op de hardeschrijf zet en daar je muziek en video’s inzet dat hij het dan wel ziet, Maar ook dan herkent hij hem niet!

Heb de schrijf nu 3 keer geformateerd maar niks werkt, kan iemand mij helpen?

Groetjes Speedblaster

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Formatteer m eens vanaf de ps3.

  2. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Red bull, Doritos, bank, chillmodus, PS3 aan en gewoon gamen :p

  3. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    heb jaar geleden zelfde probleem dat de schijf niet werd herkend
    na talloze pogingen, bleek was de nieuwe schijf die ik gekocht had kapot was.
    hoop dat je probleem ondertussen is opgelost.

  4. 2 XP
    speedblaster's avatar

    werkt allemaal niet, hoorde ook dat een 3 tb schrijf te groot zou zijn om te kunnen herkennen dus gesplit en een deel 2 tb fat32 gemaakt. maar ook dat word niet herkent op de ps3, de pc herkent hem wel gewoon dus dan zou je zeggen dat de schrijf gewoon heel is toch…?

    heb jaar geleden zelfde probleem dat de schijf niet werd herkend
    na talloze pogingen, bleek was de nieuwe schijf die ik gekocht had kapot was.
    hoop dat je probleem ondertussen is opgelost.