hey
ik heb een vraag
ik wil borderlands 2 spelen het liefst met een groep
want dat is gezellig
wie oh wie heeft borderlands 2 nog en wil met mij de story volgen
hey
ik heb een vraag
ik wil borderlands 2 spelen het liefst met een groep
want dat is gezellig
wie oh wie heeft borderlands 2 nog en wil met mij de story volgen
Ik heb Borderlands 2 maar ik moet er nog aan beginnen. Eerst nog even Dragon age 2 afmaken.
Maar je kan me altijd toevoegen op psn.
(Ik ben alleen niet veel online in de avond omdat het hier 7 uren later is)
cooowl zal je vanaaf toevoegen
ikke maar kan pas vanaf volgende week spelen 🙁 testweek
me psn naam is gewoon xleukx
kheb net borderlands 2 via plus ben een level 16 commando
Mij mag je ook altijd toevoegen voor borderlands 2 ;).
psn: ilufyou