Topic: borderlands 2 groep gezocht

08 januari 2014om 22:16

hey
ik heb een vraag
ik wil borderlands 2 spelen het liefst met een groep
want dat is gezellig

wie oh wie heeft borderlands 2 nog en wil met mij de story volgen

5 reacties

  1. User  avatar
    395 XP

    Ik heb Borderlands 2 maar ik moet er nog aan beginnen. Eerst nog even Dragon age 2 afmaken.
    Maar je kan me altijd toevoegen op psn.

    (Ik ben alleen niet veel online in de avond omdat het hier 7 uren later is)

    0
  2. User  avatar
    129 XP

    cooowl zal je vanaaf toevoegen

    0
  3. User  avatar
    95 XP

    ikke maar kan pas vanaf volgende week spelen 🙁 testweek
    me psn naam is gewoon xleukx

    0
  4. User  avatar
    95 XP

    kheb net borderlands 2 via plus ben een level 16 commando

    0
  5. User  avatar
    8 XP

    Mij mag je ook altijd toevoegen voor borderlands 2 ;).
    psn: ilufyou

    0