Topic: Playstation Store – Hitman Absolution

08 januari 2014om 22:16

Hallo PSX-Sensers,

Ik zit een beetje met een dilemma. Na Crysis 3 en Dead Space 3 gekocht te hebben van de Playstation Store, heb ik nog zo’n €5 over. Ik zou het bijvoorbeeld kunnen uitgeven aan een game zoals Brothers: A Tale of Two Sons, of ik zou mijn tegoed met €5 op kunnen waarderen en Hitman Absolution er van kopen. Iemand goede/slechte ervaringen met deze game?

Hoonhorst

7 reacties

1. User  avatar
    1053 XP

[quote]Hallo PSX-Sensers,

Ik zit een beetje met een dilemma. Na Crysis 3 en Dead Space 3 gekocht te hebben van de Playstation Store, heb ik nog zo’n €5 over. Ik zou het bijvoorbeeld kunnen uitgeven aan een game zoals Brothers: A Tale of Two Sons, of ik zou mijn tegoed met €5 op kunnen waarderen en Hitman Absolution er van kopen. Iemand goede/slechte ervaringen met deze game?

Hoonhorst[/quote]

ik zou hem opwaarderen. hitman was echt een leuk spel en je bent er langer mee bezig dan Brothers. dat spel is binnen 3 uur klaar….

0
  2. User  avatar
    150 XP

[quote]Hallo PSX-Sensers,

Hoonhorst[/quote]

[quote]ik zou hem opwaarderen. hitman was echt een leuk spel en je bent er langer mee bezig dan Brothers. dat spel is binnen 3 uur klaar….[/quote]

Ik sluit mij hierbij aan. Hitmen Absolution is absoluut een tof spel waar je vele uren mee bezig zal zijn en zelfs dan nog steeds niet alles unlocked.

0
  3. User  avatar
    35 XP

Hitman Absolution nemen natuurlijk, een van de gaafste spellen die er zijn! Heb hem in totaal al 4 keer uitgespeeld en is zeker je geld waard

0
  4. User  avatar
    169 XP

Ik kom niet verder in die kerk. Je moet dan iemand schieten, maar ik weet niet hoe…

0
  5. Mechromancer's avatar

Hitman Absolution

0
  6. User  avatar
    128 XP

Iedereen bedankt voor de reacties! Ik denk er nog even over na, maar waarschijnlijk heb ik ‘m voor 22 januari op m’n PS3 staan.

0
  7. User  avatar
    632 XP

[quote]Iedereen bedankt voor de reacties! Ik denk er nog even over na, maar waarschijnlijk heb ik ‘m voor 22 januari op m’n PS3 staan.[/quote]

dan wens ik je daar veel plezier mee 🙂

0