Forum

Topic: vraagje over ps4 nieuwe lading

Anoniem's avatar

ik heb vernomen dat er volgende week een nieuwe lading ps4s komt. helaas heb ik die van mij bij dixons besteld. dus krijgen ze die lading pas eind januari(zegt dixons dan). maar weet iemand mischien op dit echt zo is.of krijgt dixons net zoals alle andere winkels de nieuwe lading volgende week? zijn er mischien mensen die ook bij dixons besteld hebben en die mischien wat meer info kunnen geven.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 249 XP
    Timon's avatar

    De makkelijkste oplossing is natuurlijk door even de telefoon te pakken en Dixons te bellen, maar goed. Ik denk dat Dixons op meerdere datums Playstations krijgt, maar alleen wel in kleine hoeveelheden. Zo krijgen de meeste kleinere retailers als Intertoys en Bartsmit ook bijna wekelijks kleine leveringen met bijvoorbeeld Knack bundels en kale PS4’s. Maar voor de meest betrouwbare en bruikbare info zul je het toch echt bij Dixons zelf moeten vragen.

  2. 518 XP
    recsto's avatar

    De makkelijkste oplossing is natuurlijk door even de telefoon te pakken en Dixons te bellen, maar goed. Ik denk dat Dixons op meerdere datums Playstations krijgt, maar alleen wel in kleine hoeveelheden. Zo krijgen de meeste kleinere retailers als Intertoys en Bartsmit ook bijna wekelijks kleine leveringen met bijvoorbeeld Knack bundels en kale PS4’s. Maar voor de meest betrouwbare en bruikbare info zul je het toch echt bij Dixons zelf moeten vragen.

    Dit heb ik al meerdere keren gedaan. Maar ze zeggen steeds eind januari, dus daar schiet ik niks mee op.

  3. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Dit heb ik al meerdere keren gedaan. Maar ze zeggen steeds eind januari, dus daar schiet ik niks mee op.

    als dat hun antwoord is dan verheug je maar op je ps4 deze maand