Topic: Xbox sign out trol

10 januari 2014om 15:05

Bekijk onderstaand filmpje waarin iemand zijn username veranderd heeft naar: Xbox sign out. http://view.break.com/2561324
Rofl

12 reacties

  1. User  avatar
    2001 XP

    [url=http://www.break.com/video/ugc/beware-the-xbox-sign-out-troll-2561324]http://www.break.com/video/ugc/beware-the-xbox-sign-out-troll-2561324[/url]

    Link klikbaar gemaakt.

    On topic: hilarisch haha… bijna in m’n broek gepist van het lachen 😛

    0
  2. User  avatar
    351 XP

    [quote][url=http://www.break.com/video/ugc/beware-the-xbox-sign-out-troll-2561324]http://www.break.com/video/ugc/beware-the-xbox-sign-out-troll-2561324[/url]

    Link klikbaar gemaakt.

    On topic: hilarisch haha… bijna in m’n broek gepist van het lachen :P[/quote]
    Haha, hij is indd geweldig, zag hem vanmorgen , je moet er maar opkomen =P

    0
  3. User  avatar
    2001 XP

    [quote]Haha, hij is indd geweldig, zag hem vanmorgen , je moet er maar opkomen =P[/quote]

    FF snel opgezocht wat er nog meer aan voice commands zijn… ik verwacht eigenlijk nog meer van dit soort filmpjes op korte termijn haha

    [url=http://www.digitaltrends.com/gaming/xbox-one-voice-commands/]Lijst met voice commands voor XB1[/url]

    0
  4. User  avatar
    1783 XP

    hahaha gezien. Echt geweldig

    0
  5. User  avatar
    351 XP

    [quote]FF snel opgezocht wat er nog meer aan voice commands zijn… ik verwacht eigenlijk nog meer van dit soort filmpjes op korte termijn haha

    [url=http://www.digitaltrends.com/gaming/xbox-one-voice-commands/]Lijst met voice commands voor XB1[/url][/quote]
    Zitten nog wel leuke bij xD

    0
  6. User  avatar
    183 XP

    Hahaha geniaal!

    0
  7. User  avatar
    924 XP

    Lol 😀

    0
  8. User  avatar
    2610 XP

    Hahahahhahaa geniaal als ik een xbox had had ik zeker 1 van die voice commands als gamertag gebruikt

    0
  9. User  avatar
    1042 XP

    [quote]Hahahahhahaa geniaal als ik een xbox had had ik zeker 1 van die voice commands als psn gebruikt[/quote]

    hoe kun je nou weer een psn op een xbos hebben?

    OT: geniale vent!

    0
  10. Mechromancer's avatar

    hahahahaha was ff lachen..

    0
  11. User  avatar
    280 XP

    Ik vond hem echt geweldig
    Ook grappig hoe ze al die namen verzinnen

    0
  12. User  avatar
    2610 XP

    [quote]hoe kun je nou weer een psn op een xbos hebben?

    OT: geniale vent![/quote]

    fail haha gamertag aangepast:)

    0