Topic: Ps4 gamers uit zuid-limburg ? 11 januari 2014om 11:07 Ps4 gamers uit Zuid-limburg gezocht om online mee te gamen? Post hier je psn account,dan voeg ik jullie toe Voor o.a fifa 14 Klik hier om je antwoord te annuleren. 26 reacties Naam: Δ SkySurprise 11 januari 2014 om 11:14 1042 XP Ik zou wel willen gamen met je, maar je bent alleen opzoek naar limburgers dus sorry man! [u][u]moet btw toch eerst mn ps4 krijgen haha.[/u][/u] 0 0 NL_JAN_STI 11 januari 2014 om 11:52 44 XP [quote]Ik zou wel willen gamen met je, maar je bent alleen opzoek naar limburgers dus sorry man! [u][u]moet btw toch eerst mn ps4 krijgen haha.[/u][/u][/quote] Heey, Ik zoek niet alleen maar limburgse gamers, voeg mij maar toe als je jouw ps4 binnen hebt Mijn acc is NL_JAN_STI 0 0 ps3dennis 11 januari 2014 om 12:12 4682 XP Waarom alleen maar uit zuid-Limburg als het alleen maar voor online gamen is? 0 0 chris65 11 januari 2014 om 12:47 1157 XP [quote]Waarom alleen maar uit zuid-Limburg als het alleen maar voor online gamen is?[/quote] Misschien voor het dialect wanneer een headset gebruikt wordt? Sommige streken hechten daar waarde aan ….. weet ik uit ervaring 😉 0 0 jonas46 11 januari 2014 om 12:59 1039 XP JONAS46 Voeg Toe 0 0 NL_JAN_STI 11 januari 2014 om 16:04 44 XP Het leek mij wel grappig om online tegen mensen uit mjjn streek te gamen. Andere gamers zijn ook gewoon welkom 0 0 Xnator 11 januari 2014 om 17:39 230 XP Oet Mestreech! PSN ID: Xnator 😉 0 0 NL_JAN_STI 11 januari 2014 om 17:44 44 XP [quote]Oet Mestreech! PSN ID: Xnator ;)[/quote] TOP, ik ben van heerlen. Ik voeg jou direct toe [quote]Misschien voor het dialect wanneer een headset gebruikt wordt? Sommige streken hechten daar waarde aan ….. weet ik uit ervaring ;)[/quote] @chris65 kom je ook uit limburg? 0 0 The_darknessking 11 januari 2014 om 17:44 317 XP Uit Meerssen! 😀 PSN: the_darknessking 0 0 NL_JAN_STI 11 januari 2014 om 17:45 44 XP [quote]Uit Meerssen! 😀 PSN: the_darknessking[/quote] Toegevoegd 🙂 0 0 chris65 11 januari 2014 om 22:43 1157 XP [quote]TOP, ik ben van heerlen. Ik voeg jou direct toe @chris65 kom je ook uit limburg?[/quote] Nee uit de randstad, maar m’n wederhelft uit het oosten …. Vandaar de ervaring met dialect 0 0 NL_JAN_STI 12 januari 2014 om 00:17 44 XP [quote]Nee uit de randstad, maar m’n wederhelft uit het oosten …. Vandaar de ervaring met dialect[/quote] Wat is jou psn naam chris65 ? 0 0 ScantraxX26 12 januari 2014 om 04:59 412 XP [quote]Oet Mestreech! PSN ID: Xnator ;)[/quote] Iech meinde tot iech de einige waor heij oppe forum 😛 0 0 NL_JAN_STI 12 januari 2014 om 06:50 44 XP [quote]Iech meinde tot iech de einige waor heij oppe forum :P[/quote] Hoi, is dit ook jouw psn naam ? GR 0 0 sonyps4 12 januari 2014 om 08:34 23 XP ich bin va kirchroa 😉 [quote]ich bin va kirchroa ;)[/quote] psn = nlraynews 0 0 NL_JAN_STI 12 januari 2014 om 09:23 44 XP Nlraynews is toegevoegd 0 0 ScantraxX26 12 januari 2014 om 15:56 412 XP [quote]Hoi, is dit ook jouw psn naam ? GR[/quote] jazeker ^^ 0 0 NL_JAN_STI 12 januari 2014 om 16:11 44 XP [quote]jazeker ^^[/quote] Ok dan, toegevoegd “) 0 0 lancolot 15 januari 2014 om 13:03 191 XP [quote]Het leek mij wel grappig om online tegen mensen uit mjjn streek te gamen. Andere gamers zijn ook gewoon welkom[/quote] welke games speel jij? 0 0 SmashingJummy 15 januari 2014 om 16:06 35 XP PSN: SmashingJummy Venlo goed :p 0 0 samet5 15 januari 2014 om 18:22 83 XP Mestreech xX_JE_BOY_ABI_Xx 0 0 UglyPony 17 januari 2014 om 09:55 25 XP PSN ID: UglyPony Heerlen. Speel normaal weinig multiplayer games, meestal bezig met trophies. 0 0 Nymfetamine 18 januari 2014 om 21:59 10 XP Hopppaa Woon in Hoensbroek (gemeente Heerlen) Voeg me toe PSN: Nymfetamine 0 0 NL_JAN_STI 18 januari 2014 om 22:10 44 XP Allemaal toegevoegd 🙂 [b]19-01-14[/b] [quote]welke games speel jij?[/quote] Alle soorten games,maar vooral fifa 0 0 RobertvdMeijden 28 januari 2014 om 00:28 26 XP xRoBerrT_xi 0 0 Nymfetamine 06 april 2014 om 01:14 10 XP Nogmaals Nymfetamine 0 0
Topic: Ps4 gamers uit zuid-limburg ? 11 januari 2014om 11:07 Ps4 gamers uit Zuid-limburg gezocht om online mee te gamen? Post hier je psn account,dan voeg ik jullie toe Voor o.a fifa 14 Klik hier om je antwoord te annuleren. 26 reacties Naam: Δ SkySurprise 11 januari 2014 om 11:14 1042 XP Ik zou wel willen gamen met je, maar je bent alleen opzoek naar limburgers dus sorry man! [u][u]moet btw toch eerst mn ps4 krijgen haha.[/u][/u] 0 0 NL_JAN_STI 11 januari 2014 om 11:52 44 XP [quote]Ik zou wel willen gamen met je, maar je bent alleen opzoek naar limburgers dus sorry man! [u][u]moet btw toch eerst mn ps4 krijgen haha.[/u][/u][/quote] Heey, Ik zoek niet alleen maar limburgse gamers, voeg mij maar toe als je jouw ps4 binnen hebt Mijn acc is NL_JAN_STI 0 0 ps3dennis 11 januari 2014 om 12:12 4682 XP Waarom alleen maar uit zuid-Limburg als het alleen maar voor online gamen is? 0 0 chris65 11 januari 2014 om 12:47 1157 XP [quote]Waarom alleen maar uit zuid-Limburg als het alleen maar voor online gamen is?[/quote] Misschien voor het dialect wanneer een headset gebruikt wordt? Sommige streken hechten daar waarde aan ….. weet ik uit ervaring 😉 0 0 jonas46 11 januari 2014 om 12:59 1039 XP JONAS46 Voeg Toe 0 0 NL_JAN_STI 11 januari 2014 om 16:04 44 XP Het leek mij wel grappig om online tegen mensen uit mjjn streek te gamen. Andere gamers zijn ook gewoon welkom 0 0 Xnator 11 januari 2014 om 17:39 230 XP Oet Mestreech! PSN ID: Xnator 😉 0 0 NL_JAN_STI 11 januari 2014 om 17:44 44 XP [quote]Oet Mestreech! PSN ID: Xnator ;)[/quote] TOP, ik ben van heerlen. Ik voeg jou direct toe [quote]Misschien voor het dialect wanneer een headset gebruikt wordt? Sommige streken hechten daar waarde aan ….. weet ik uit ervaring ;)[/quote] @chris65 kom je ook uit limburg? 0 0 The_darknessking 11 januari 2014 om 17:44 317 XP Uit Meerssen! 😀 PSN: the_darknessking 0 0 NL_JAN_STI 11 januari 2014 om 17:45 44 XP [quote]Uit Meerssen! 😀 PSN: the_darknessking[/quote] Toegevoegd 🙂 0 0 chris65 11 januari 2014 om 22:43 1157 XP [quote]TOP, ik ben van heerlen. Ik voeg jou direct toe @chris65 kom je ook uit limburg?[/quote] Nee uit de randstad, maar m’n wederhelft uit het oosten …. Vandaar de ervaring met dialect 0 0 NL_JAN_STI 12 januari 2014 om 00:17 44 XP [quote]Nee uit de randstad, maar m’n wederhelft uit het oosten …. Vandaar de ervaring met dialect[/quote] Wat is jou psn naam chris65 ? 0 0 ScantraxX26 12 januari 2014 om 04:59 412 XP [quote]Oet Mestreech! PSN ID: Xnator ;)[/quote] Iech meinde tot iech de einige waor heij oppe forum 😛 0 0 NL_JAN_STI 12 januari 2014 om 06:50 44 XP [quote]Iech meinde tot iech de einige waor heij oppe forum :P[/quote] Hoi, is dit ook jouw psn naam ? GR 0 0 sonyps4 12 januari 2014 om 08:34 23 XP ich bin va kirchroa 😉 [quote]ich bin va kirchroa ;)[/quote] psn = nlraynews 0 0 NL_JAN_STI 12 januari 2014 om 09:23 44 XP Nlraynews is toegevoegd 0 0 ScantraxX26 12 januari 2014 om 15:56 412 XP [quote]Hoi, is dit ook jouw psn naam ? GR[/quote] jazeker ^^ 0 0 NL_JAN_STI 12 januari 2014 om 16:11 44 XP [quote]jazeker ^^[/quote] Ok dan, toegevoegd “) 0 0 lancolot 15 januari 2014 om 13:03 191 XP [quote]Het leek mij wel grappig om online tegen mensen uit mjjn streek te gamen. Andere gamers zijn ook gewoon welkom[/quote] welke games speel jij? 0 0 SmashingJummy 15 januari 2014 om 16:06 35 XP PSN: SmashingJummy Venlo goed :p 0 0 samet5 15 januari 2014 om 18:22 83 XP Mestreech xX_JE_BOY_ABI_Xx 0 0 UglyPony 17 januari 2014 om 09:55 25 XP PSN ID: UglyPony Heerlen. Speel normaal weinig multiplayer games, meestal bezig met trophies. 0 0 Nymfetamine 18 januari 2014 om 21:59 10 XP Hopppaa Woon in Hoensbroek (gemeente Heerlen) Voeg me toe PSN: Nymfetamine 0 0 NL_JAN_STI 18 januari 2014 om 22:10 44 XP Allemaal toegevoegd 🙂 [b]19-01-14[/b] [quote]welke games speel jij?[/quote] Alle soorten games,maar vooral fifa 0 0 RobertvdMeijden 28 januari 2014 om 00:28 26 XP xRoBerrT_xi 0 0 Nymfetamine 06 april 2014 om 01:14 10 XP Nogmaals Nymfetamine 0 0
Ik zou wel willen gamen met je, maar je bent alleen opzoek naar limburgers dus sorry man!
[u][u]moet btw toch eerst mn ps4 krijgen haha.[/u][/u]
[quote]Ik zou wel willen gamen met je, maar je bent alleen opzoek naar limburgers dus sorry man!
[u][u]moet btw toch eerst mn ps4 krijgen haha.[/u][/u][/quote]
Heey,
Ik zoek niet alleen maar limburgse gamers, voeg mij maar toe als je jouw ps4 binnen hebt
Mijn acc is NL_JAN_STI
Waarom alleen maar uit zuid-Limburg als het alleen maar voor online gamen is?
[quote]Waarom alleen maar uit zuid-Limburg als het alleen maar voor online gamen is?[/quote]
Misschien voor het dialect wanneer een headset gebruikt wordt? Sommige streken hechten daar waarde aan ….. weet ik uit ervaring 😉
JONAS46
Voeg Toe
Het leek mij wel grappig om online tegen mensen uit mjjn streek te gamen.
Andere gamers zijn ook gewoon welkom
Oet Mestreech!
PSN ID: Xnator 😉
[quote]Oet Mestreech!
PSN ID: Xnator ;)[/quote]
TOP, ik ben van heerlen. Ik voeg jou direct toe
[quote]Misschien voor het dialect wanneer een headset gebruikt wordt? Sommige streken hechten daar waarde aan ….. weet ik uit ervaring ;)[/quote]
@chris65 kom je ook uit limburg?
Uit Meerssen! 😀
PSN: the_darknessking
[quote]Uit Meerssen! 😀
PSN: the_darknessking[/quote]
Toegevoegd 🙂
[quote]TOP, ik ben van heerlen. Ik voeg jou direct toe
@chris65 kom je ook uit limburg?[/quote]
Nee uit de randstad, maar m’n wederhelft uit het oosten …. Vandaar de ervaring met dialect
[quote]Nee uit de randstad, maar m’n wederhelft uit het oosten …. Vandaar de ervaring met dialect[/quote]
Wat is jou psn naam chris65 ?
[quote]Oet Mestreech!
PSN ID: Xnator ;)[/quote]
Iech meinde tot iech de einige waor heij oppe forum 😛
[quote]Iech meinde tot iech de einige waor heij oppe forum :P[/quote]
Hoi, is dit ook jouw psn naam ?
GR
ich bin va kirchroa 😉
[quote]ich bin va kirchroa ;)[/quote]
psn = nlraynews
Nlraynews is toegevoegd
[quote]Hoi, is dit ook jouw psn naam ?
GR[/quote]
jazeker ^^
[quote]jazeker ^^[/quote]
Ok dan, toegevoegd “)
[quote]Het leek mij wel grappig om online tegen mensen uit mjjn streek te gamen.
Andere gamers zijn ook gewoon welkom[/quote]
welke games speel jij?
PSN: SmashingJummy
Venlo goed :p
Mestreech xX_JE_BOY_ABI_Xx
PSN ID: UglyPony
Heerlen. Speel normaal weinig multiplayer games, meestal bezig met trophies.
Hopppaa
Woon in Hoensbroek (gemeente Heerlen)
Voeg me toe PSN: Nymfetamine
Allemaal toegevoegd 🙂
[b]19-01-14[/b]
[quote]welke games speel jij?[/quote]
Alle soorten games,maar vooral fifa
xRoBerrT_xi
Nogmaals Nymfetamine