Topic: gemiddelde leeftijd ( Ps4 ) gamers ?

11 januari 2014om 16:18

Hallo, ik zou graag willen weten wat de gemiddelde leeftijd Ps4 gamers is? Het lijkt mij leuk om tegen ps4 gamers te spelen Van ongeveer rondom 25 a 30 jaar, want op de ps3 waren er online toch veel kinderen aan het schreeuwen.

Laat het weten,dan voeg ik jullie toe op psn

73 reacties

  1. User  avatar
    351 XP

    Kan ik niet aan voldoen =0

    0
  2. User  avatar
    491 XP

    Ik ook niet! Mij zou je ook niet horen schreeuwen heb op dit moment geen headset op me PS4!

    0
  3. User  avatar
    761 XP

    helemaal met je eens… soms krijg je er niks tussen als je zelf tegen je eige vrienden iets wil zeggen… triestig soms, maja.

    PSN ID: Engelborghs75

    0
  4. User  avatar
    46 XP

    ik ben 20, is dat soms ook te jong? ik denk dat je de categorie t/m 18 bedoeld

    0
  5. User  avatar
    1053 XP

    Ben 20 heb mijn mic alleen aan als ik met vrienden ben en jongens tegen schreeuwers heb je nog altijd de mute optie he!

    0
  6. User  avatar
    15 XP

    Ben zelf bijna 19 😉

    0
  7. User  avatar
    44 XP

    [quote]helemaal met je eens… soms krijg je er niks tussen als je zelf tegen je eige vrienden iets wil zeggen… triestig soms, maja.

    PSN ID: Engelborghs75[/quote]

    Ok ik voeg je toe

    0
  8. User  avatar
    316 XP

    19 maar schreeuw niet ofzo …
    Add me maar xChrisCookz

    0
  9. User  avatar
    44 XP

    [quote]19 maar schreeuw niet ofzo …
    Add me maar xChrisCookz[/quote]

    Ok dan 😉

    [quote]ik ben 20, is dat soms ook te jong? ik denk dat je de categorie t/m 18 bedoeld[/quote]

    Hoi, 20 is prima hoor haha wat is jouw psn

    Gr Jan

    [quote]Ben 20 heb mijn mic alleen aan als ik met vrienden ben en jongens tegen schreeuwers heb je nog altijd de mute optie he![/quote]

    Heb je ook gelijk in inderdaad de MUTE KNOP.

    Wat is jouw psn

    Gr Jan

    0
  10. User  avatar
    1053 XP

    Mijn naam gebruik ik hier op het forum ook

    0
  11. User  avatar
    1042 XP

    Ik ben 17, maar op de ps4 lijk ik 25, serieus en geconcentreerd gAmen daar houd ik van.
    Het leukste is nog altijd om kleine kinderen 13-14jr helemaal uitspelen terwijl ik uitgescholden word voor vanalles! Dat is t beste scenario
    Maarja af en toe beetje kinderachtig gedrag vertonen kan op z’n tijd ook nog wel hoor..

    0
  12. User  avatar
    44 XP

    [quote]Mijn naam gebruik ik hier op het forum ook[/quote]

    Ok , toegevoegd

    [quote]Ik ben 17, maar op de ps4 lijk ik 25, serieus en geconcentreerd gAmen daar houd ik van.
    Het leukste is nog altijd om kleine kinderen 13-14jr helemaal uitspelen terwijl ik uitgescholden word voor vanalles! Dat is t beste scenario
    Maarja af en toe beetje kinderachtig gedrag vertonen kan op z’n tijd ook nog wel hoor..[/quote]

    Heb je je ps4 dan al gekregen. Ik had jou gisteren al toegevoegd op psn 🙂

    0
  13. User  avatar
    890 XP

    Ik ben 24 over een week 🙂

    0
  14. User  avatar
    44 XP

    [quote]Ik ben 24 over een week :)[/quote]

    Je psn is ?

    0
  15. User  avatar
    890 XP

    Als je goed kijkt zie je hem staan :p

    0
  16. User  avatar
    44 XP

    [quote]Als je goed kijkt zie je hem staan :p[/quote]

    Yep toegevoegd 🙂

    [quote]ik ben 20, is dat soms ook te jong? ik denk dat je de categorie t/m 18 bedoeld[/quote]

    Wat is jouw psn acc ??

    Gr

    0
  17. User  avatar
    351 XP

    M4uSzi Je mag me toevoegen hoor, ok in de 20 hiero =P

    0
  18. User  avatar
    44 XP

    [quote]M4uSzi Je mag me toevoegen hoor, ok in de 20 hiero =P[/quote]

    Ok, word nu toegevoegd

    Gr

    0
  19. User  avatar
    247 XP

    17, game serieus, maar een grapje op zijn tijd is ook niet verkeerd. PSN : TIMONSL

    0
  20. User  avatar
    44 XP

    [quote]17, game serieus, maar een grapje op zijn tijd is ook niet verkeerd. PSN : TIMONSL[/quote]

    Grapjes zijn altijd welkom, maar soms heb je vam die schreeuwerds erbij grrr… haha ik voeg je nu toe

    Gr

    0
  21. User  avatar
    324 XP

    21, PSN: MichelGroot

    0
  22. User  avatar
    44 XP

    [quote]21, PSN: MichelGroot[/quote]

    Toegevoegd

    0
  23. User  avatar
    1157 XP

    He, ik ben te oud 🙁

    0
  24. User  avatar
    44 XP

    [quote]He, ik ben te oud :([/quote]

    He chris hoe oud 🙂
    Je bent nooit te oud om te gamen , wat is jouw psn naam dan?

    Gr Jan

    0
  25. User  avatar
    1100 XP

    27,heb denk veel kids tussen 14-16 verwijdert.

    0
  26. User  avatar
    44 XP

    [quote]27,heb denk veel kids tussen 14-16 verwijdert.[/quote]

    Ok,psn naam is ?

    0
  27. User  avatar
    12 XP

    Ben zelf 17, maar speel gewoon normaal. Haat die schreeuwende kinderen van gemiddeld 12 jaar die net de controller vast kunnen houden.
    PSN: jager1996 voor Fifa en Cod: iRegaj

    0
  28. User  avatar
    234 XP

    Ik snap wat hier wordt bedoeld. maar niet elke 13/14 jarige hoeft een klein kind te zijn dat alleen maar zit te schreeuwen/janken….

    0
  29. User  avatar
    44 XP

    [quote]Ben zelf 17, maar speel gewoon normaal. Haat die schreeuwende kinderen van gemiddeld 12 jaar die net de controller vast kunnen houden.
    PSN: jager1996 voor Fifa en Cod: iRegaj[/quote]

    Ok toegevoegd voor fifa 🙂

    0
  30. User  avatar
    3 XP

    Ik ben 14 maar speel gewoon serieus en ik heb geen piepstem of iets 🙂

    0
  31. User  avatar
    44 XP

    [quote]Ik ben 14 maar speel gewoon serieus en ik heb geen piepstem of iets :)[/quote]

    Oke ben benieuwd..
    Psn naam is ?

    0
  32. User  avatar
    35 XP

    Ik ben 18 jaar, hou zelf wel van serieus gamen want aan dat onzin gedrag vind ik niks!

    Voor de mensen die willen hier me PSN: DylanKing1812

    0
  33. User  avatar
    20 XP

    29 ben wel een belg :p

    0
  34. User  avatar
    44 XP

    [quote]Ik ben 18 jaar, hou zelf wel van serieus gamen want aan dat onzin gedrag vind ik niks!

    Voor de mensen die willen hier me PSN: DylanKing1812[/quote]

    Toegevoegd 🙂

    [quote]29 ben wel een belg :p[/quote]

    @Slosse psn naam is ?

    0
  35. User  avatar
    63 XP

    Voeg mij maar toe: struis123vogel. ben 11 jaar en schreew en bler alleen maar als het niet naar me zin gaat of als ik verlies. 😉

    0
  36. User  avatar
    2 XP

    24 speel battlefied en fifa 14.

    Psn: The_neojumper

    0
  37. User  avatar
    44 XP

    [quote]24 speel battlefied en fifa 14.

    Psn: The_neojumper[/quote]

    Ok toegevoegd

    0
  38. User  avatar
    20 XP

    [quote]@Slosse psn naam is ?[/quote]

    Zelfde als hier.

    0
  39. User  avatar
    9970 XP

    ik voel me oud hier, 35 😛

    maar even over het gevalletje headsets en schreeuwerds en muten enzo
    je kunt het veel makkelijker doen, althans, het werkt als een zonnetje bij battlefield 4
    begin een cross chat gesprek via je ps4 menu met wie je van plan bent samen te spelen online
    nodig de mensen uit, start daarna het spel op, en zet in de game VOIP uit.
    zo hoor je alleen de mensen in je crosschat, en geen andere 🙂

    0
  40. User  avatar
    44 XP

    [quote]ik voel me oud hier, 35 😛

    maar even over het gevalletje headsets en schreeuwerds en muten enzo
    je kunt het veel makkelijker doen, althans, het werkt als een zonnetje bij battlefield 4
    begin een cross chat gesprek via je ps4 menu met wie je van plan bent samen te spelen online
    nodig de mensen uit, start daarna het spel op, en zet in de game VOIP uit.
    zo hoor je alleen de mensen in je crosschat, en geen andere :)[/quote]

    Hoi, dat is zeer zeker een goede optie .ik ben ook 31 haha

    wat is jouw psn naam?

    Mvg

    0
  41. User  avatar
    338 XP

    Ben alweer 29 (wat gaat de tijd toch snel).

    Voeg me maar toe Denders-NL

    0
  42. User  avatar
    44 XP

    [quote]Ben alweer 29 (wat gaat de tijd toch snel).

    Voeg me maar toe Denders-NL[/quote]

    Toegevoegd

    0
  43. User  avatar
    1042 XP

    [quote]

    Heb je je ps4 dan al gekregen. Ik had jou gisteren al toegevoegd op psn :)[/quote]

    Krijg komende week (vrijdag/donderdag) mijn ps4! 😀
    Je ziet me vanzelf wel online staan!

    0
  44. User  avatar
    44 XP

    [quote]Krijg komende week (vrijdag/donderdag) mijn ps4! 😀
    Je ziet me vanzelf wel online staan![/quote]

    Ok . Hoop voor jou dat je hem snel binnen hebt

    GR

    0
  45. User  avatar
    174 XP

    27 hier voeg toe, the_goodfellah

    0
  46. User  avatar
    1157 XP

    [quote]ik voel me oud hier, 35 😛

    maar even over het gevalletje headsets en schreeuwerds en muten enzo
    je kunt het veel makkelijker doen, althans, het werkt als een zonnetje bij battlefield 4
    begin een cross chat gesprek via je ps4 menu met wie je van plan bent samen te spelen online
    nodig de mensen uit, start daarna het spel op, en zet in de game VOIP uit.
    zo hoor je alleen de mensen in je crosschat, en geen andere :)[/quote]

    Hier ook 35, dus voel je gesterkt 😉

    [quote]He chris hoe oud 🙂
    Je bent nooit te oud om te gamen , wat is jouw psn naam dan?

    Gr Jan[/quote]
    Ik gebruik mijn headset zelden, dus als je dat geen probleem vind …. Happy_Camper_78

    0
  47. User  avatar
    4682 XP

    [quote]ik voel me oud hier, 35 😛

    maar even over het gevalletje headsets en schreeuwerds en muten enzo
    je kunt het veel makkelijker doen, althans, het werkt als een zonnetje bij battlefield 4
    begin een cross chat gesprek via je ps4 menu met wie je van plan bent samen te spelen online
    nodig de mensen uit, start daarna het spel op, en zet in de game VOIP uit.
    zo hoor je alleen de mensen in je crosschat, en geen andere :)[/quote]

    Dat valt toch best mee ‘de oudste die ik ooit gezien heb was denk ik rond de 70 en zocht een Hint Boek voor Zelda op de GC ‘eind 40 is ook geen uitzondering’.

    0
  48. User  avatar
    1157 XP

    [quote]Dat valt toch best mee ‘de oudste die ik ooit gezien heb was denk ik rond de 70 en zocht een Hint Boek voor Zelda op de GC ‘eind 40 is ook geen uitzondering’.[/quote]

    ik zie die bejaardenhuizen van de toekomst al voor me. Alle oudjes aan het gamen ipv wenskaarten maken van theezak labeltjes 🙂 Denk niet dat mijn reactiesnelheid op m’n 70’ste nog goed genoeg is voor fps zoals battlefield bijv.

    0
  49. User  avatar
    52 XP

    20 jaar, voeg me maar toe.
    Tommie2110

    Erger me zelf ook dood aan die 12 tm 15 jarige die lopen te schreeuwen door de lobby verschrikkelijk. Eerste wat ik altijd zoek is dan de mute knop!!

    0
  50. User  avatar
    352 XP

    25 jaar.

    Psn: Coelers

    Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van [url=http://tapatalk.com/m?id=1]Tapatalk[/url]

    0
  51. User  avatar
    973 XP

    Waarom generaliseren jullie allemaal? Er zijn ook 15 jarigen die niet schreeuwen en gewoon serieus willen gamen. Stelletje zeurpieten.

    0
  52. User  avatar
    44 XP

    [quote]Hier ook 35, dus voel je gesterkt 😉

    Ik gebruik mijn headset zelden, dus als je dat geen probleem vind …. Happy_Camper_78[/quote]

    Geen probleem, ik heb je toegevoegd

    [quote]20 jaar, voeg me maar toe.
    Tommie2110

    Erger me zelf ook dood aan die 12 tm 15 jarige die lopen te schreeuwen door de lobby verschrikkelijk. Eerste wat ik altijd zoek is dan de mute knop!![/quote]

    Yep,toegevoegd

    [quote]25 jaar.

    Psn: Coelers

    Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van [url=http://tapatalk.com/m?id=1]Tapatalk[/url][/quote]

    Yup,toegevoegd 🙂

    0
  53. User  avatar
    174 XP

    Voeg mii ook maat toe psn is the_goodfellah ben 27 en serieus

    0
  54. User  avatar
    44 XP

    [quote]Voeg mii ook maat toe psn is the_goodfellah ben 27 en serieus[/quote]

    Ok top,is gebeurt

    0
  55. User  avatar
    228 XP

    ben 29 en mijn psn is dropy1983

    0
  56. User  avatar
    44 XP

    [quote]ben 29 en mijn psn is dropy1983[/quote]

    Ok toegevoegd . Bedankt

    0
  57. User  avatar
    13 XP

    ouwe lul hier 32 jaar, on screen: jamezzz1981 toevoegen staat vrij

    BF4 is onderweg, knack en assasinscreed

    0
  58. User  avatar
    496 XP

    [quote]ik voel me oud hier, 35 :P[/quote]Voel je gesterkt zou ik zeggen. Ik ben alweer 5 jaar ouder. Net 40 geworden hier. Dus de oude lullen club is ook goed vertegenwoordigd op de playstation haha 😉 Mijn psn is rowanmuis

    0
  59. User  avatar
    2036 XP

    33 hier. Je kunt me ook toevoegen als je wil. PSN is wouterv1980.

    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van [url=http://tapatalk.com/m?id=1]Tapatalk[/url]

    0
  60. User  avatar
    162 XP

    Hier 43. Mijn psn is Grav3D1gger_NL

    0
  61. User  avatar
    1067 XP

    32 and counting. Add me if you like.

    0
  62. User  avatar
    191 XP

    Ik wil niks zeggen hoor maar de ps4 heeft een zeer handige functie: partychat, geen gezeik van kids en verbinding is super en het maakt niet uit welk spel je vrienden spelen. Misschien ook handig om erbij te zetten welke games jij speelt?

    0
  63. User  avatar
    2610 XP

    Wist niet dat de average gamer zo oud was. Kom alleen jankende kids tegen haha. Ben zelf 20 maar heb de mind van een ouwe gozer hoor ik vaak.

    0
  64. User  avatar
    9970 XP

    [quote]Hoi, dat is zeer zeker een goede optie .ik ben ook 31 haha

    wat is jouw psn naam?

    Mvg[/quote]

    ik zit er niet echt op te wachten om 100 man toe te voegen op me PSN, sorry 🙂
    misschien later als ik echt zowaar meer met andere mensen ga spelen

    0
  65. User  avatar
    44 XP

    [quote]ik zit er niet echt op te wachten om 100 man toe te voegen op me PSN, sorry 🙂
    misschien later als ik echt zowaar meer met andere mensen ga spelen[/quote]

    Ok geen probleem.

    0
  66. User  avatar
    518 XP

    Ik ben 40 :/

    0
  67. User  avatar
    1810 XP

    24, psn:

    NL-3rR0r-NL

    Schreeuwende kinderen zul je mischien wel kunnen horen van mijn zoontje 😛

    0
  68. 66.249.64..xxx's avatar

    gamen houd me jong ! 55
    jaja nog begonnen op de c64

    0
  69. User  avatar
    2403 XP

    18.

    mvg

    0
  70. User  avatar
    489 XP

    Hier 44, en nog steeds elke avond aan het gamen 🙂

    0
  71. User  avatar
    962 XP

    Ben zelf 16 jaar, met vrienden in een party nogal luid en irritant maar als ik alleen game dan komt er urenlang geen enkel woord uit m’n mond en ben ik volledig geconcentreerd op m’n game. De schreeuwerige kinderen worden gemuted 😛

    0
  72. User  avatar
    3 XP

    Ik ben 32 dus als je wil:)
    Tchenko is the name:)

    0
  73. User  avatar
    433 XP

    Hiska_22 en 30 lentes jong 😉

    0