hallo ik vroeg me af of iemand killzone shadow fall te koop heeft ?
ik hoor graag van jullie.
Topic: [GEZ]PS4 killzone shadow fall !
11 januari 2014om 17:03
hallo ik vroeg me af of iemand killzone shadow fall te koop heeft ?
ik hoor graag van jullie.
Ja, wat bied je?
Dit kun je beter op ‘de markt’ in het forum zetten.
Voor 35 euro heb je die van mij!
Voor 40 euro heb je hem nieuw.
[url]http://www.dixons.nl/games-software/playstation-4/games/16031076/sony-killzone-shadow-fall-1.html[/url]
[quote]Voor 40 euro heb je hem nieuw.
[url]http://www.dixons.nl/games-software/playstation-4/games/16031076/sony-killzone-shadow-fall-1.html[/url][/quote]
beter lezen sjaak, dat is een bundel aanbieding, dus die is 40 euro als je hem in combinatie koopt met een ps4
Ik wil er opzich ook wel van af
Haha iedereen wil er van af,ben blij dat de mijne weg is.
[quote]beter lezen sjaak, dat is een bundel aanbieding, dus die is 40 euro als je hem in combinatie koopt met een ps4[/quote]
Nee hoor, deze kan je gewoon bestellen. Deze komen uit de PS4 Killzone bundels. Dixons heeft namelijk een tijdje geleden een heleboel bundels los gemaakt en als kale PS4 verkocht om beter aan de vraag te voldoen. Deze mensen kregen daarom ook de PS4 in een kale witte doos (die in de KZ doos weer zit). De game verkopen ze nu los voor 40 euro. Ik heb het geprobeerd om te bestellen en dat kan gewoon.
Of Dixons dit überhaupt mag verkopen is een ander verhaal aangezien op de disk groot staat dat het niet doorverkocht mag worden.
http://dl.dropbox.com/u/6773600/Screen%20Shot%202014-01-12%20at%2002.30.44.png
[quote]Nee hoor, deze kan je gewoon bestellen. Deze komen uit de PS4 Killzone bundels. Dixons heeft namelijk een tijdje geleden een heleboel bundels los gemaakt en als kale PS4 verkocht om beter aan de vraag te voldoen. Deze mensen kregen daarom ook de PS4 in een kale witte doos (die in de KZ doos weer zit). De game verkopen ze nu los voor 40 euro. Ik heb het geprobeerd om te bestellen en dat kan gewoon.
Of Dixons dit überhaupt mag verkopen is een ander verhaal aangezien op de disk groot staat dat het niet doorverkocht mag worden.
[url]http://dl.dropbox.com/u/6773600/Screen%20Shot%202014-01-12%20at%2002.30.44.png[/url][/quote]
Ja ik was al naar de winkel gegaan maar die man bleef volhouden dat het niet kon en mocht ahha.