Hey PSX-Sensers,
Ik ben op zoek naar iemand om de trophy “Teamwork” in FIFA 14 mee te halen, mijn laatste trophy voor de platinum. Doel: een seizoenswedstrijd op Pro Clubs winnen. Stuur me een bericht/laat een reactie acher als jij die trophy ook nog moet. We spreken wel een datum af!
Skills niet vereist, ik ben zelf ook redelijk slecht 😉
Alvast bedankt!

Lol, ik heb vorige week een topic gemaakt 😀
[url=http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?14717-[PS4]-FIFA-14-Profclub-Trophy-Pumas]http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?14717-[PS4]-FIFA-14-Profclub-Trophy-Pumas[/url]
Als je wil kan je joinen als verdediger 😉
Edit: hmm oke is de PS3 versie helaas 🙁
[quote]
Edit: hmm oke is de PS3 versie helaas :([/quote]
Haha, dat wilde ik net zeggen!
[quote]Haha, dat wilde ik net zeggen![/quote]
He wat jammer dat je nou geen PS4 hebt he Job…