Wie heeft deze 2 trophy’s ook niet.
[b]Teamwork:[/b]- Start een co-op seizoen met een vriend (wedstrijd hoeft niet uitgespeeld te worden). [b]Beste vrienden voor altijd
[/b]- Voltooi een seizoen in online vriendschappelijk.
Laat het me even weten
Wie heeft deze 2 trophy’s ook niet.
[b]Teamwork:Laat het me even weten
ik wil het graag doen, voeg me maar toe. Heb morgenmiddag na 3 uur we l tijd. Wat is je niveau in seizoenen? Ik ben onderweg naar divisie 5, nog niet veel gespeeld. Fifa 13 ben ik tot 2 gekomen. Ben benieuwd of we een beetje gelijkwaardig zijn, dat zal chill zijn! Add me maar!
Toegevoegd, heb zelf 1 seizoen gespeeld:P Kan wel aardig spelen. We spelen toch puur voor die trophy haha.
ja klopt wel maar misschien daarna af en toe met/tegen elkaar. Dat is wel chill