Hallo ,
ik had een vraag heeft iemand het spel knack en wat vinden jullie ervan is het niet veelste kinderachtig ? ik heb killzone al bijna uit en zou graag een ander spel willen iemand suggesties ?
gr
Hallo ,
ik had een vraag heeft iemand het spel knack en wat vinden jullie ervan is het niet veelste kinderachtig ? ik heb killzone al bijna uit en zou graag een ander spel willen iemand suggesties ?
gr
Er zijn al meerdere topics waar dezelfde vraag al is gesteld. Maar goed.
Ik vond het zelf een leuke game.
Als je van een Pixar film kan genieten dan kan dit spel je ook wel wat plezier bezorgen.
[url=http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?14475-%5BOOT%5D-Knack%21&highlight=knack]http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?14475-%5BOOT%5D-Knack%21&highlight=knack[/url] Veel plezier met lezen.