Topic: FIFA14 online spelen?

16 januari 2014om 19:25

Ik ben op zoek naar psx sensers die af en toe een potje online willen spelen.
Ik heb jaren lang pes gespeeld maar ben overgestapt op FIFA.

Voeg me toe mijn psn naam is MoosAlbo

15 reacties

  1. User  avatar
    352 XP

    add mij maar .. ,mits je gaat spammen met invites haha

    0
  2. User  avatar
    717 XP

    Mischien eens een toernooi organiseren??

    0
  3. User  avatar
    352 XP

    goed plan lijkt me Alleen de toernooi functie is uit fifa op de ps4 geloof ik.. fuuuuuuuuuuuu

    [quote]Ik ben op zoek naar psx sensers die af en toe een potje online willen spelen.
    Ik heb jaren lang pes gespeeld maar ben overgestapt op FIFA.

    Voeg me toe mijn psn naam is MoosAlbo[/quote]

    Speel je trouwens op ps4?

    0
  4. User  avatar
    9 XP

    [quote]goed plan lijkt me Alleen de toernooi functie is uit fifa op de ps4 geloof ik.. fuuuuuuuuuuuu

    Speel je trouwens op ps4?[/quote]

    Yep op de PS4 ben de enige van mijn vriendenkring die een PS4 heeft dus ik kan tegen niemand spelen. Ik speel nu alleen seasons online. Maar tof dat je reageert, ik zal je toevoegen.

    [quote]Mischien eens een toernooi organiseren??[/quote]

    Volgens mij kan dat niet op de PS4 versie van FIFA14 of weet jij een manier?

    0
  5. User  avatar
    352 XP

    Ik ben altijd benieuwd of ik me kan meten met tegenstanders. En ik moet ook weer een beetje een friendslist opbouwen. Ik zag je invute voorbij komen toen ik net wilde kappen. Waarschijnlijk heb ik morgen wel even tijd om te gamen en anders zeker zaterdag en zondag tussen het voetbal door!

    0
  6. User  avatar
    717 XP

    [quote]Yep op de PS4 ben de enige van mijn vriendenkring die een PS4 heeft dus ik kan tegen niemand spelen. Ik speel nu alleen seasons online. Maar tof dat je reageert, ik zal je toevoegen.

    Volgens mij kan dat niet op de PS4 versie van FIFA14 of weet jij een manier?[/quote]

    Je kan toch 1op1 matches spelen en hier de scores bijhouden?

    0
  7. User  avatar
    44 XP

    Mij mag je ook toevoegen voor de ps4 ( fifa 14)

    Psn NL_JAN_STI

    0
  8. User  avatar
    10 XP

    Voeg mij ook maar toe: timmieboytim

    0
  9. User  avatar
    352 XP

    ik voeg jullie ook toe, hoe meer tegenstanders hoe beter.

    Ben doordeweek wel wat vaker online als in het weekend, maar jullie zien me wel komen!

    0
  10. User  avatar
    475 XP

    voeg me maar toe, robo-company

    0
  11. User  avatar
    1 XP

    Voeg me maar toe, Ousssie.

    0
  12. User  avatar
    20 XP

    mensen voor fifa 14 op de ps4 kunnen mij ook toegoegen outlaw_87

    0
  13. User  avatar
    764 XP

    [quote]Mischien eens een toernooi organiseren??[/quote]

    Toernooi zou wel vet zijn, maar het wilt maar niet echt werken. Heb vaker mee gedaan, maar op de een of ander manier gaat het heel vaak mis. Mensen die cheaten, die niet meer op komen dagen, veel vertraging.

    0
  14. User  avatar
    307 XP

    Jullie mogen mij ook toevoegen krijg als het goed is morgen fifa binnen voor op de ps4 mijn naam is G-vrus

    0
  15. User  avatar
    252 XP

    voeg me maar toe 🙂 Erik026

    0