Forum

Topic: Nieuwe Headset

Anoniem's avatar

Ik zoek een nieuwe headset want mijn hond heeft het draadje van mij ouwe door gebeten. Heb zelf al een beetje rond gekeken en wordt er zelf niet echt wijzer van , dus vraag ik jullie om hulp :D.
Ik wil er max 175 euro aan uitgeven.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

16 reacties

  1. 518 XP
    recsto's avatar

    Ik zoek een nieuwe headset want mijn hond heeft het draadje van mij ouwe door gebeten. Heb zelf al een beetje rond gekeken en wordt er zelf niet echt wijzer van , dus vraag ik jullie om hulp :D.
    Ik wil er max 175 euro aan uitgeven.

    ik heb zelf de tritton 720+. hij is rond de 150 euro. werkt op ps4. zelf ben ik er zeer tevreden over. goed geluid, goede kwaliteit. en heeft draaibare oorschelpen wat ik zelf echt handig vind. ook is de microfoon eraf te halen.

  2. 1489 XP
    lilrobbie22's avatar

    Ik heb een de Sony Pulse Edition van Playstation zelf. Ik vind het een goede headset. Ik had hem gekocht voor 120,-, hij is draadloos (dus van je hond zul je geen problemen meer krijgen 😉 ) Hij is nog niet draadloos op de ps4 maar daar komt nog een update van. Tevens id het 7.1 Surround Sound. Het geluid is erg mooi vooral muziek klikt zeer goed vooral als je de bass boost gebruikt :). Dus ik raad je deze aan.

  3. 61 XP
    HIGH RES 01's avatar

    Met jouw budget zou ik ook de Tritton aanraden, is PS4 compatible.
    Ik heb zelf een Tritton AX Pro van 4 jaar oud en werktnu ook perfect met PS4.

    De huidige versie heeft n nieuwe mixamp die wel werkt met de PS4 chat, zodat je niet apart je PS chatset in je oor hoeft te doen.
    TurtleBeach zijn veel gamers niet echt tevreden over en Astro is veel duurder (250 tot 300 euro)

    Ik heb m destijds bij Roxxgames.de gekocht, maar volgens mij heeft BOL.com ze nu ook.
    Kijk wel even naar het verschil in True Dolby (4 boxen in elke schelp) en virtual dolby (1 box in je schelp, mixamp maakt dat t Dolby klinkt).

    Vergeet dan later niet om je settings aan te passen op je PS4. Als je de headset hebt kan ik aangeven wat je aan en uit moet vinken in je settings.

  4. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Ik heb de ax 720 zeer mooo geluid , zit lekker
    Echt een aanrader
    P.s kan hy op de ps4 ? Nog niet getest dus daarom

  5. Redacteur - 543 XP
    Ezio Auditore da Firenze's avatar

    Ik heb toevallig laatst een nieuwe headset gekocht en heb mijn oude nog over. Het is de Turtle Beach PX5 wat een waarde had van 250 toen ik hem kocht. Mocht je interesse hebben, stuur me maar een berichtje

  6. 361 XP
    Denders's avatar

    Ik heb nu de PX4, vind het een geweldige headset. Enigste minpunt is dat ik voor echt lange gamesessies (6 uur plus) mijn mutsje op moet zetten zodat ik dan geen last van mijn oren krijg door de beugel die iets te hard klemt.

    Maar voor normale gamesessies merk je niet eens dat hij op je hoofd staat.

  7. 61 XP
    HIGH RES 01's avatar

    Ik heb de ax 720 zeer mooo geluid , zit lekker
    Echt een aanrader
    P.s kan hy op de ps4 ? Nog niet getest dus daarom

    Ja je moet wel ff je settings aanpassen in ‘sound en screen’
    Primairy output: Optical en dan Dolby Digital
    Audioformat: Dolby Bitstream

    output to headphone kan je alleen aanpassen als je de chatkabel in je controller hebt gestoken. Volgens mij moet dat chat only zijn
    Volgens mij moet je DTS (of zo iets uitzetten, maar dat moet je maar ff testen

    Ik zal op mijn andere forum nog ff de instelling opzoeken als t nodig is, anders ff google kijken

  8. 236 XP
    Dropy1983's avatar

    Met jouw budget zou ik ook de Tritton aanraden, is PS4 compatible.
    Ik heb zelf een Tritton AX Pro van 4 jaar oud en werktnu ook perfect met PS4.

    De huidige versie heeft n nieuwe mixamp die wel werkt met de PS4 chat, zodat je niet apart je PS chatset in je oor hoeft te doen.
    TurtleBeach zijn veel gamers niet echt tevreden over en Astro is veel duurder (250 tot 300 euro)

    Ik heb m destijds bij Roxxgames.de gekocht, maar volgens mij heeft BOL.com ze nu ook.
    Kijk wel even naar het verschil in True Dolby (4 boxen in elke schelp) en virtual dolby (1 box in je schelp, mixamp maakt dat t Dolby klinkt).

    Vergeet dan later niet om je settings aan te passen op je PS4. Als je de headset hebt kan ik aangeven wat je aan en uit moet vinken in je settings.

    Oke bedankt allemaal en welke kan ik dan het beste nemen de Tritton Pro+ True 5.1 Zwart of de Tritton 720+ 7.1 Zwart

  9. 20 XP
    KillBoy-NL's avatar

    Oke bedankt allemaal en welke kan ik dan het beste nemen de Tritton Pro+ True 5.1 Zwart of de Tritton 720+ 7.1 Zwart

    Het beste kan je even een review kijken op youtube en zelf beoordelen .

    Miss is het ook handig om even op deze website te kijken http://www.gamingheadsetshop.nl/category/225758/playstation-4-headsets.html#!sort=price&dir=d&items=10

    ik zelf ga voor de Tritton Pro+ 5-1 is een nieuwer design Coolbleu heeft zelf ook handige reviews over headsets

  10. 52 XP
    PS4Oneday's avatar

    Ik raad de thrustmaster y 300 p aan
    Hij is speciaal gemaakt voor ps4 en ps3 in samenwerking met sony. De microfoon is afhaalbaar en het geluid is super. De headset is stevig en het is een echte aanrader. Hij is €100

  11. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Hier antwoord ik niet meer op…. K’word ziek van Triton als suggestie geven 🙁

    Ach ja, kzal me gewoon niet moeien.

  12. 236 XP
    Dropy1983's avatar

    Hier antwoord ik niet meer op…. K’word ziek van Triton als suggestie geven 🙁

    Ach ja, kzal me gewoon niet moeien.

    Wat raad jij mij aan dan alle suggesties zijn meegenomen 😀

  13. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Wat raad jij mij aan dan alle suggesties zijn meegenomen 😀

    Kwil niet slijmen maar pak toch zeker een turtle beach of astro als je echt wil investeren.
    Turtle beach is overpriced maar de kwaliteit is echt goed. Blijf in de categorie snoeren…

    Voor astro nog steeds de A40 of de A50 indien je geen kapot gebeten snoeren wilt ^^

  14. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Ik heb de Turtle Beach PX4 gekocht via Amazon UK voor omgerekend €125. Ben er zeer over te spreken. Voor dat bedrag was er geen enkele andere draadloze headset met 5.1 Dolby die ook nog eens een optical out heeft (kan je het tussen je surround set en PS4 aansluiten) Een keer opladen en ik kan er 15 uur lang mee gamen, series kijken of muziek luisteren. Bovendien kan je het ook gebruiken tijdens het laden mocht hij leeg raken tijdens het gamen.

  15. 61 XP
    HIGH RES 01's avatar

    Kwil niet slijmen maar pak toch zeker een turtle beach of astro als je echt wil investeren.
    Turtle beach is overpriced maar de kwaliteit is echt goed. Blijf in de categorie snoeren…

    Voor astro nog steeds de A40 of de A50 indien je geen kapot gebeten snoeren wilt ^^

    Als de TurtleBeach overpriced is, waarom dan kopen?
    Veel gamers met wie ik speel zijn er minder tevreden over en kiezen voor Tritton of Astro. Value for money.
    Astro is idd de beste headset, maar deze kost ook gewoon 250 a 300+ euro…

  16. 236 XP
    Dropy1983's avatar

    Ben toch eerst maar voor de px4 gegaan omdat ik hem kon overnemen voor 80 euro van een kameraad :). Nu zit ik met een vraag op de surround modes je heb er 6 maar welke is de beste ?
    Persoonlijk hoor ik vanaf nummer 3 geen verschil maar dat kan ook komen omdat mijn gehoor naar al die hardcore feestje’s niet al te best meer is 😛