Goedemiddag,
Vandaag een poging gedaan om mijn instabiele WIFI verbinding om te zetten in LAN, dit is gelukt maar nu kan ik plotseling niet meer online op de EA servers. Ook als ik weer terug ga naar WIFI krijg ik geen verbinding meer voor FIFA en BF4.
Nu weet ik niet of het hieraan ligt of dat de EA servers gewoon down zijn.
Heeft iemand anders hier ook last van (gehad)? En zo ja, wat is de oplossing?
Heb al geprobeerd om wat poorten open te zetten van mijn firewall, dat is niet gelukt.
Groeten!

ik heb er ook last van bij battlefield 4
Hier werkt alles perfect, nfs toenet gespeel een uur.
Ik denk dat er eerder PSN problemen waren gister, ik had lag met bf4 en met DC universe online
Had ik net ook met FIFA. Bij mij was PS4 een keer opstarten voldoende…
Gisterenavond deed alles het weer 🙂
Vandaag 26 Januari, ik kom niet online bij Gran Turismo 6, zodra PS3 opstarten, online.
Zodra spel opstarten offline, spel weer uit, online.
Waarschijnelijk met PSN bezig, denk ik zo.
doet het weer niet bij battlefield 4
ligt aan het PSN. kan ook niet online met COD ghost.
Bellachelijk
ik kom met met geen enkele game op de PS4 online sins gister. Ik kan voice chatten, ps store in etc, behalve online gamen. Dat ze morgen onderhoud hebben ok, maar had verwacht dat dit weekend geen gedoe was :S Had op zijn minst gehoopt dat het vandaag weer opgelost werd -,- Dus niet…
[quote]ik kom met met geen enkele game op de PS4 online sins gister. Ik kan voice chatten, ps store in etc, behalve online gamen. Dat ze morgen onderhoud hebben ok, maar had verwacht dat dit weekend geen gedoe was :S Had op zijn minst gehoopt dat het vandaag weer opgelost werd -,- Dus niet…[/quote]
Ik dacht dat ik er ook vanaf was maar ook gisteren kon ik grotendeels niet online gamen. Terwijl ik idd wel gewoon op PS store kon. Wellicht dat het snel beter gaat… Ik dacht dat het aan de EA Servers lag..
Heb nu ook problemen met bf4. Ik kan alles doen op internet(ps store, online op andere games) heeft iemand anders ook problemen?