Topic: Ps4 camera uitzetten

25 januari 2014om 19:03

Ik heb onlangs de ps4 camera gekocht, nadat ik hem aangesloten had en bf4 ging spelen zag ik opeens dat mijn microfoon aanstond. Ik heb gekeken bin de settings maar kon nergens vinden om het uit te zetten. Heeft iemand een idee wat ik moet doen?

9 reacties

  1. User  avatar
    1067 XP

    Ik weet niet zeker of er in de settings van Battlefield zelf een mogelijkheid is om de microfoon uit te zetten. Maar bij FIFA had ik hetzelfde probleem, en de enige oplossing is de camera te ontkoppelen… Ook in het PS4-menu is er inderdaad geen optie voor.

    Sony is op de hoogte van het probleem en hopelijk komt er zsm een patch voor. Of gaan ontwikkelaars een aan/uit-optie implementeren.

    0
  2. User  avatar
    469 XP

    [quote]Ik weet niet zeker of er in de settings van Battlefield zelf een mogelijkheid is om de microfoon uit te zetten. Maar bij FIFA had ik hetzelfde probleem, en de enige oplossing is de camera te ontkoppelen… Ook in het PS4-menu is er inderdaad geen optie voor.

    Sony is op de hoogte van het probleem en hopelijk komt er zsm een patch voor. Of gaan ontwikkelaars een aan/uit-optie implementeren.[/quote]

    Oke balen. Dan luisteren er maar mensen mee. Anders moet ik me hele kast overhoop halen om de camera te ontkoppelen.

    0
  3. User  avatar
    1067 XP

    Snap ik.
    Ikzelf zit vaak tijdens FIFA te kletsen met m’n vriendin (en dat gaat niemand wat aan 😉 ), dus ik heb de camera losgekoppeld. Helaas…

    Patchen zeg ik!!

    0
  4. User  avatar
    1783 XP

    [quote]Snap ik.
    Ikzelf zit vaak tijdens FIFA te kletsen met m’n vriendin (en dat gaat niemand wat aan 😉 ), dus ik heb de camera losgekoppeld. Helaas…

    See what you did there…

    Patchen zeg ik!![/quote]

    See what you did there…

    0
  5. User  avatar
    333 XP

    Waar zijn die camera`s te koop? heb er al een in de pre order staan bij gm begin december, vandaag ook
    weer bij de mm geweest en geen camera.

    0
  6. User  avatar
    469 XP

    [quote]Waar zijn die camera`s te koop? heb er al een in de pre order staan bij gm begin december, vandaag ook
    weer bij de mm geweest en geen camera.[/quote]
    bij nedgame. die hebben ze online op vooraad.

    0
  7. User  avatar
    577 XP

    Ik durf te zweren dat ik dit ergens heb uit gezet ik meen bij bf en dan in het menu van bf

    0
  8. User  avatar
    544 XP

    Ik gebruik een heeeeele simpele oplossing hiervoor, heb daar ook last van bij sommige games zelfs zonder mic. Start een Party Chat, je kan gewoon in je eentje erin zitten. Vervolgens zorg je dat de chat op Party staat ipv Game. Zo hoor jij niemand en hoort niemand jou. Simpel, snel en effectief 😉

    0
  9. User  avatar
    1067 XP

    [quote]Ik gebruik een heeeeele simpele oplossing hiervoor, heb daar ook last van bij sommige games zelfs zonder mic. Start een Party Chat, je kan gewoon in je eentje erin zitten. Vervolgens zorg je dat de chat op Party staat ipv Game. Zo hoor jij niemand en hoort niemand jou. Simpel, snel en effectief ;)[/quote]

    Da’s een goeie. Ga ik eens proberen.

    0