Beste,
iemand enig idee of deze monitor “Q-MEDIA QLE236Z28-AF-TL” een goede monitor is om mee te gamen (ps4)? Of heeft iemand ervaring met Q-media?
Misschien zijn er wel andere voorstellen van monitors, ik hoor het graag.
Groetjes
Beste,
iemand enig idee of deze monitor “Q-MEDIA QLE236Z28-AF-TL” een goede monitor is om mee te gamen (ps4)? Of heeft iemand ervaring met Q-media?
Misschien zijn er wel andere voorstellen van monitors, ik hoor het graag.
Groetjes
als ik jou was zal ik uit deze 2 1 kiezen
[url=http://www.monitorstore.nl/product/387052/category-198245-24-inch-monitoren-met-2-ms-reactietijd/lg-24en43vq.html]http://www.monitorstore.nl/product/387052/category-198245-24-inch-monitoren-met-2-ms-reactietijd/lg-24en43vq.html[/url]
[url=http://www.monitorstore.nl/product/353429/category-198245-24-inch-monitoren-met-2-ms-reactietijd/samsung-s24c550vl.html]http://www.monitorstore.nl/product/353429/category-198245-24-inch-monitoren-met-2-ms-reactietijd/samsung-s24c550vl.html[/url]
Reactietijd
2 milliseconde
beter dan die Q media die heeft maar 5 ms hoe lager hoe beter
Zelf in het bezit van deze: [url]http://benq.nl/product/monitor/xl2720z[/url]
top scherm!
is de prijs ook na € 394,40
[quote]als ik jou was zal ik uit deze 2 1 kiezen
[url=http://www.monitorstore.nl/product/387052/category-198245-24-inch-monitoren-met-2-ms-reactietijd/lg-24en43vq.html]http://www.monitorstore.nl/product/387052/category-198245-24-inch-monitoren-met-2-ms-reactietijd/lg-24en43vq.html[/url]
[url=http://www.monitorstore.nl/product/353429/category-198245-24-inch-monitoren-met-2-ms-reactietijd/samsung-s24c550vl.html]http://www.monitorstore.nl/product/353429/category-198245-24-inch-monitoren-met-2-ms-reactietijd/samsung-s24c550vl.html[/url]
Reactietijd
2 milliseconde
beter dan die Q media die heeft maar 5 ms hoe lager hoe beter[/quote]
Bedankt voor uw voorstel! Ik denk ook dat het idd ook beter is. Trouwens een zeer goede website om er eentje te kunnen kiezen! Merci. Mijn examens zijn over 3 dagen gedaan daarna ga ik er een bestellen.
Deze heb ik: [url]http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?SC=6FA&ArtikelNummer=748098&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=Iiyama&Nao=4&Ns=&N=186&IZ=True&Ztb=False&cm_pi=Home%20Page&cmid=WEH&VIEW=Grid[/url]
27 inch en 1ms responsietijd.
Ik ga toch voor een goedkopere model.
Welke zouden jullie kiezen ?
[url]http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/BENQ-GW2450HM,10259,482730,849928.html?langId=-11[/url]
[url]http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/ASUS-VX238H,10259,482728,629765.html?langId=-11[/url]
[url]http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/BENQ-GL2450HM,10259,482728,1082993.html?langId=-11[/url]