Topic: Q-media qle236z28-af-tl

25 januari 2014om 21:30

Beste,

iemand enig idee of deze monitor “Q-MEDIA QLE236Z28-AF-TL” een goede monitor is om mee te gamen (ps4)? Of heeft iemand ervaring met Q-media?
Misschien zijn er wel andere voorstellen van monitors, ik hoor het graag.

Groetjes

6 reacties

  1. User  avatar
    854 XP

    als ik jou was zal ik uit deze 2 1 kiezen

    [url=http://www.monitorstore.nl/product/387052/category-198245-24-inch-monitoren-met-2-ms-reactietijd/lg-24en43vq.html]http://www.monitorstore.nl/product/387052/category-198245-24-inch-monitoren-met-2-ms-reactietijd/lg-24en43vq.html[/url]

    [url=http://www.monitorstore.nl/product/353429/category-198245-24-inch-monitoren-met-2-ms-reactietijd/samsung-s24c550vl.html]http://www.monitorstore.nl/product/353429/category-198245-24-inch-monitoren-met-2-ms-reactietijd/samsung-s24c550vl.html[/url]

    Reactietijd
    2 milliseconde

    beter dan die Q media die heeft maar 5 ms hoe lager hoe beter

    0
  2. User  avatar
    1 XP

    Zelf in het bezit van deze: [url]http://benq.nl/product/monitor/xl2720z[/url]

    top scherm!

    0
  3. User  avatar
    854 XP

    is de prijs ook na € 394,40

    0
  4. User  avatar
    33 XP

    [quote]als ik jou was zal ik uit deze 2 1 kiezen

    [url=http://www.monitorstore.nl/product/387052/category-198245-24-inch-monitoren-met-2-ms-reactietijd/lg-24en43vq.html]http://www.monitorstore.nl/product/387052/category-198245-24-inch-monitoren-met-2-ms-reactietijd/lg-24en43vq.html[/url]

    [url=http://www.monitorstore.nl/product/353429/category-198245-24-inch-monitoren-met-2-ms-reactietijd/samsung-s24c550vl.html]http://www.monitorstore.nl/product/353429/category-198245-24-inch-monitoren-met-2-ms-reactietijd/samsung-s24c550vl.html[/url]

    Reactietijd
    2 milliseconde

    beter dan die Q media die heeft maar 5 ms hoe lager hoe beter[/quote]

    Bedankt voor uw voorstel! Ik denk ook dat het idd ook beter is. Trouwens een zeer goede website om er eentje te kunnen kiezen! Merci. Mijn examens zijn over 3 dagen gedaan daarna ga ik er een bestellen.

    0
  5. User  avatar
    5395 XP

    Deze heb ik: [url]http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?SC=6FA&ArtikelNummer=748098&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=Iiyama&Nao=4&Ns=&N=186&IZ=True&Ztb=False&cm_pi=Home%20Page&cmid=WEH&VIEW=Grid[/url]

    27 inch en 1ms responsietijd.

    0
  6. User  avatar
    33 XP

    Ik ga toch voor een goedkopere model.

    Welke zouden jullie kiezen ?

    [url]http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/BENQ-GW2450HM,10259,482730,849928.html?langId=-11[/url]
    [url]http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/ASUS-VX238H,10259,482728,629765.html?langId=-11[/url]
    [url]http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/BENQ-GL2450HM,10259,482728,1082993.html?langId=-11[/url]

    0