hallo allemaal,
ik had een paar dagen geleden de mediamarkt gebeld en ze zeiden dat ze de 28 weer een levering krijgen morgen dus. zou iemand meschien kunnen melden als hij gebeld is door mediamarkt ? alvast bedankt !
hallo allemaal,
ik had een paar dagen geleden de mediamarkt gebeld en ze zeiden dat ze de 28 weer een levering krijgen morgen dus. zou iemand meschien kunnen melden als hij gebeld is door mediamarkt ? alvast bedankt !
Topic 648756ste over ‘PS4 levering/vooraad”… Kan er geen [OOT] topic komen?
Als je hebt gehoord dat er morgen een nieuwe levering komt kan je toch bellen of er langs gaan of je bij de selectie zit.