Hallo mensen,
Ik speel al een tijdje Call Of Duty en ik zou graag iemand clan willen joinen. Of als iemand een clan voor mij weet: antwoordt dan aub.
Met vriendelijke groet Floris van der Wal
Hallo mensen,
Ik speel al een tijdje Call Of Duty en ik zou graag iemand clan willen joinen. Of als iemand een clan voor mij weet: antwoordt dan aub.
Met vriendelijke groet Floris van der Wal
[url]http://ps3-forum.nl/topic/3057-dutch-knights/[/url]
Hier kan je ook altijd terecht. Welkom voor Belgen en Nederlanders, vooral actief op PS3-platform: [url]http://playstationclan.be/index.php[/url]
thnx!