Topic: Ik kan de PSX-SENSE app niet downloaden

27 januari 2014om 19:30

iedere keer als ik hem download krijg ik dit

[img]http://imgur.com/Mp4Pnhs.png[/img]

en wanneer krijgt de app een ios 7 style

14 reacties

  1. User  avatar
    1783 XP

    Omdat PSX

    0
  2. User  avatar
    280 XP

    [quote]Omdat PSX[/quote]

    nope dat is wat je intypt ik druk op dat wolkje om die app te downloaden en dan krijgt ik die pop up

    0
  3. User  avatar
    1783 XP

    [quote]nope dat is wat je intypt ik druk op dat wolkje om die app te downloaden en dan krijgt ik die pop up[/quote]

    Haha laat maar. Wachten op een reactie van Roy/lennard

    0
  4. User  avatar
    20030 XP

    App is tijdelijk uit de App Store

    0
  5. User  avatar
    577 XP

    Is psx mobile niet (bijna) hetzelfde?

    0
  6. User  avatar
    924 XP

    Komt er überhaut nog een PSX app voor de android ect ? Zit er eigenlijk al een lange tijd op te wachten. 🙂

    0
  7. User  avatar
    5920 XP

    [quote]Komt er überhaut nog een PSX app voor de android ect ? Zit er eigenlijk al een lange tijd op te wachten. :)[/quote]

    Dit dus.

    0
  8. User  avatar
    543 XP

    Ja een Android app zou ik ook wel fijn vinden!

    0
  9. User  avatar
    20030 XP

    Een app voor een site is leuk, maar het is enorm veel werk een goede app te ontwikkelen en dat steken we op het moment gewoon liever in content. De site is prima te bezoeken via de mobiele website en dus beschouwen we een app vooralsnog overbodige luxe en staat het niet bovenaan onze prioriteiten lijst. Wie weet ooit, als een unieke kans zich voordoet.

    0
  10. User  avatar
    9970 XP

    [quote]Een app voor een site is leuk, maar het is enorm veel werk een goede app te ontwikkelen en dat steken we op het moment gewoon liever in content. De site is prima te bezoeken via de mobiele website en dus beschouwen we een app vooralsnog overbodige luxe en staat het niet bovenaan onze prioriteiten lijst. Wie weet ooit, als een unieke kans zich voordoet.[/quote]

    De site wel, het forum daarentegen is een ramp als je de nieuwe berichten wilt lezen
    Dat menu wat op de psx sense site word gebruikt voor navigatie werkt niet lekker met android

    0
  11. User  avatar
    924 XP

    [quote]De site wel, het forum daarentegen is een ramp als je de nieuwe berichten wilt lezen
    Dat menu wat op de psx sense site word gebruikt voor navigatie werkt niet lekker met android[/quote]

    Dat is echt een krim!! verschrikkelijk zeg.

    Als ik wil reageren moet ik natuurlijk inloggen op de telefoon. goed zo ver gaat dat goed. Daarna is het huilen met de pet op.

    Wil je uitloggen… dan wordt het prachtig, dan moet je vinger vlug zijn!
    Je moet de site op ‘pc modes” zetten, en dan naar uitloggen..dan moet je snel zijn want elke keer refresh die de site.
    Nee geen succes.

    Geef mij maar een app. Maar het is duidelijk.

    Andere dingen hebben voorrang (wat ik ook snap ;)) en ook de I-Phone. 🙂

    0
  12. User  avatar
    9970 XP

    [quote]Dat is echt een krim!! verschrikkelijk zeg.

    Als ik wil reageren moet ik natuurlijk inloggen op de telefoon. goed zo ver gaat dat goed. Daarna is het huilen met de pet op.

    Wil je uitloggen… dan wordt het prachtig, dan moet je vinger vlug zijn!
    Je moet de site op ‘pc modes” zetten, en dan naar uitloggen..dan moet je snel zijn want elke keer refresh die de site.
    Nee geen succes.

    Geef mij maar een app. Maar het is duidelijk.

    Andere dingen hebben voorrang (wat ik ook snap ;)) en ook de I-Phone. :)[/quote]

    dat bedoel ik onder andere ook eigenlijk
    het is ook nog 1 van de weinige redenen om me laptop te pakken, PSX Sense 😛
    anders had ik me tablet/telefoon wel gebruikt

    0
  13. User  avatar
    1372 XP

    Voor het forum gebruik ik tegenwoordig Tapatalk, gratis te downloaden voor Android. Dan werkt alles prima en heel gemakkelijk.

    Het enige wat ik vervelend vind aan de site op de tablet, is dat wanneer je de mobiele versie uitschakelt op de tablet, deze toch steeds weer na verloop van tijd terug springt naar de mobiele versie. Nog niet zo’n ramp als je meteen op een knopje kon drukken dat de site terug moet naar de ‘normale’ versie. Maar dat is niet het geval, je moet eerst helemaal naar beneden scrollen en dan hopen dat het knopje werkt. Doet het dat niet (de pagina ververst niet), dan zit er niets anders op dan in de browser de pagina te verversen en de handelingen opnieuw uit te voeren.

    Is het mogelijk de knop voor wel of geen mobiele weergave boven aan de site te plaatsen?

    Verstuurd vanaf mijn ME302C met Tapatalk

    0
  14. User  avatar
    20030 XP

    [quote]Voor het forum gebruik ik tegenwoordig Tapatalk, gratis te downloaden voor Android. Dan werkt alles prima en heel gemakkelijk.

    Het enige wat ik vervelend vind aan de site op de tablet, is dat wanneer je de mobiele versie uitschakelt op de tablet, deze toch steeds weer na verloop van tijd terug springt naar de mobiele versie. Nog niet zo’n ramp als je meteen op een knopje kon drukken dat de site terug moet naar de ‘normale’ versie. Maar dat is niet het geval, je moet eerst helemaal naar beneden scrollen en dan hopen dat het knopje werkt. Doet het dat niet (de pagina ververst niet), dan zit er niets anders op dan in de browser de pagina te verversen en de handelingen opnieuw uit te voeren.

    Is het mogelijk de knop voor wel of geen mobiele weergave boven aan de site te plaatsen?

    Verstuurd vanaf mijn ME302C met Tapatalk[/quote]

    Welke browser en tablet gebruik je?

    0