Topic: Mods, hulp!? :D

29 januari 2014om 18:08

Haha beste mods!

Ik had van de week een topic aangemaakt voor mijn PS2 spellen, die ik te koop had gezet.
Nu was er één spel verkocht (Silent Hill Origins)
En had ik er netjes bijgezet, maar nu is mijn hele PS2 topic gesloten 😀

Misschien weer openen, want de rest was nog niet verkocht 😉
Of moet ik hem even opnieuw aanmaken ?

5 reacties

  1. User  avatar
    150 XP

    De topic is heropend. Bedankt voor de notificatie.

    0
  2. User  avatar
    410 XP

    Good guy Hotaru 😛

    0
  3. User  avatar
    924 XP

    Top jongens, alleen kan ik nu niks aanpassen omdat het de “disussie gesloten” is, en waarschijnelijk kan er ook niemand op reageren.

    😀

    0
  4. User  avatar
    150 XP

    Probeer het nog eens.

    0
  5. User  avatar
    924 XP

    Haha, nu werkt het.

    Top Hotaru, i’m a happy men now 😀
    Thanks!

    0