Topic: Gta 5

02 februari 2014om 14:09

KAN IEMAND MIJ GODVERDOMME HELPEN:

Ik heb gewoon nodig: 4 gta spelers

IK HOST CRIMINAL RECORDS: RALLY
Co. Driver

Laat mijn driver winnen: ZODAT IK DE TROFFEE BACKSEAT DRIVER KRIJG.
Telkens als ik in public ga wordt ik eruit gegooid. En jobs zijn altijd leeg bij mij.

Ik kan enkel friend CLOSED sessions openen 🙁
MAN WAT GA IK BLIJ ZIJN ALS DIE GAME NAAR PS4 komt: geen loading screens!
…..
2: KAN IEMAND AUB EEN MUGGER BELLEN: vervolgens dood ik hem…

15 reacties

  1. User  avatar
    352 XP

    KAN IEMAND HIER AUB EEN SLOTJE OP GOOIEN?

    Even serieus. Stel je vraag normaal. Misschien dat dan iemand je wil helpen.

    0
  2. User  avatar
    469 XP

    [quote]KAN IEMAND MIJ GODVERDOMME HELPEN:

    Ik heb gewoon nodig: 4 gta spelers

    IK HOST CRIMINAL RECORDS: RALLY
    Co. Driver

    Laat mijn driver winnen: ZODAT IK DE TROFFEE BACKSEAT DRIVER KRIJG.
    Telkens als ik in public ga wordt ik eruit gegooid. En jobs zijn altijd leeg bij mij.

    Ik kan enkel friend CLOSED sessions openen 🙁
    MAN WAT GA IK BLIJ ZIJN ALS DIE GAME NAAR PS4 komt: geen loading screens!
    …..
    2: KAN IEMAND AUB EEN MUGGER BELLEN: vervolgens dood ik hem…[/quote]

    Met die mugger moet je gewoon mensen vragen het te doen die in je lobby zitten. Werkte bij mij ook. Die rally trofee moet je geluk mee hebben. Rn vraag anders vrienden van je

    0
  3. User  avatar
    439 XP

    very capslok

    much wat teh hel

    so wow

    – Doge

    0
  4. User  avatar
    1053 XP

    [quote]KAN IEMAND MIJ GODVERDOMME HELPEN:

    Ik heb gewoon nodig: 4 gta spelers

    IK HOST CRIMINAL RECORDS: RALLY
    Co. Driver

    Laat mijn driver winnen: ZODAT IK DE TROFFEE BACKSEAT DRIVER KRIJG.
    Telkens als ik in public ga wordt ik eruit gegooid. En jobs zijn altijd leeg bij mij.

    Ik kan enkel friend CLOSED sessions openen 🙁
    MAN WAT GA IK BLIJ ZIJN ALS DIE GAME NAAR PS4 komt: geen loading screens!
    …..
    2: KAN IEMAND AUB EEN MUGGER BELLEN: vervolgens dood ik hem…[/quote]

    Tip voor je. 2 personen jij als bijrijder en na de start vd race gaat driver weg.

    0
  5. User  avatar
    352 XP

    Zo, lukt het jochie.. wow,.. :p iritatie much?

    0
  6. User  avatar
    1793 XP

    Mensen aub, ik heb geen tips nodig. Ik wist dat je dit advies ging geven. Gewoon vier personen voor 20 seconden….

    Waarom denk je dat ik het zo doe? Omdat ik niet in public matches geraak!

    [quote]Zo, lukt het jochie.. wow,.. :p iritatie much?[/quote]

    Nog geen klein beetje, is het nu zo moeilijk voor drie spelers te vinden? Ik heb al zoveel geholpen bij trofeeën. Waarom wil niemand mij eens helpen. Krijg echt godverdomse stress. Telkens als ik op go ga….. Error
    Friend closed sessie is de enigste weg, ik heb geen enkele vriend boven de 50. En als ik in online free roam geraak is het maar voor 10 minuten…

    Ik probeer nu al uren , krijg godverdomme constant errors. Ik heb zelfs tot lv 84 in mijn eentje moeten doen. En ik heb zelfs de trofee decorated wat aanzienlijk moeilijker is dan deze 2 bovenstaande trofeeën. Ondanks de errors is het onmogelijk dat ik deze trofeeën haal.

    Ik heb dus gewoon 3 spelers nodig die mij willen joinen in een friend closed sessie.

    0
  7. User  avatar
    1157 XP

    [quote]Mensen aub, ik heb geen tips nodig. Ik wist dat je dit advies ging geven. Gewoon vier personen voor 20 seconden….

    Waarom denk je dat ik het zo doe? Omdat ik niet in public matches geraak!

    Nog geen klein beetje, is het nu zo moeilijk voor drie spelers te vinden? Ik heb al zoveel geholpen bij trofeeën. Waarom wil niemand mij eens helpen. Krijg echt godverdomse stress. Telkens als ik op go ga….. Error
    Friend closed sessie is de enigste weg, ik heb geen enkele vriend boven de 50. En als ik in online free roam geraak is het maar voor 10 minuten…

    Ik probeer nu al uren , krijg godverdomme constant errors. Ik heb zelfs tot lv 84 in mijn eentje moeten doen. En ik heb zelfs de trofee decorated wat aanzienlijk moeilijker is dan deze 2 bovenstaande trofeeën. Ondanks de errors is het onmogelijk dat ik deze trofeeën haal.

    Ik heb dus gewoon 3 spelers nodig die mij willen joinen in een friend closed sessie.[/quote]

    Ik snap best dat je geïrriteerd kan raken als iets niet wil lukken, maar persoonlijk vind ik het gebruik van zulke krachtermen echt onnodig. Het voegt echt niks toe, net als de capslock trouwens. Beheers je en ga een rondje hardlopen ofzo, maar reageer het niet hier op het forum af. Het gaat volgens mij ook in tegen de forum regels (zie hieronder)

    Slotje

    forumregel 2
    2. Het gebruik van grof taalgebruik wordt sterk ontmoedigd. Schelden en openlijk kwetsend taalgebruik worden in geen geval toegestaan. Gebruik ook geen woorden die betrokken zijn bij ziektes die je zelf niet hebt.

    0
  8. User  avatar
    134 XP

    [quote]KAN IEMAND MIJ GODVERDOMME HELPEN:

    Ik heb gewoon nodig: 4 gta spelers

    IK HOST CRIMINAL RECORDS: RALLY
    Co. Driver

    Laat mijn driver winnen: ZODAT IK DE TROFFEE BACKSEAT DRIVER KRIJG.
    Telkens als ik in public ga wordt ik eruit gegooid. En jobs zijn altijd leeg bij mij.

    Ik kan enkel friend CLOSED sessions openen 🙁
    MAN WAT GA IK BLIJ ZIJN ALS DIE GAME NAAR PS4 komt: geen loading screens!
    …..
    2: KAN IEMAND AUB EEN MUGGER BELLEN: vervolgens dood ik hem…[/quote]

    Gekke belg bende gij GTA naar de ps4 😛
    1000 mensen online xD maar je kan niemand vinden. Forever alone dude

    0
  9. User  avatar
    1793 XP

    [quote]Gekke belg bende gij GTA naar de ps4 😛
    1000 mensen online xD maar je kan niemand vinden. Forever alone dude[/quote]

    Lol, als je het zo bekijkt 😀
    VIP servers 😛

    0
  10. User  avatar
    290 XP

    ik zou je best willen helpen maar sinds rockstar update 1.09 heeft geplaatst kan ik gta niet meer spelen… Ik krijg een oneindig lang loading screen… enige manier dat ik kan spelen is als ik offline ga…

    0
  11. User  avatar
    352 XP

    [quote]Mensen aub, ik heb geen tips nodig. Ik wist dat je dit advies ging geven. Gewoon vier personen voor 20 seconden….

    Waarom denk je dat ik het zo doe? Omdat ik niet in public matches geraak!

    Nog geen klein beetje, is het nu zo moeilijk voor drie spelers te vinden? Ik heb al zoveel geholpen bij trofeeën. Waarom wil niemand mij eens helpen. Krijg echt godverdomse stress. Telkens als ik op go ga….. Error
    Friend closed sessie is de enigste weg, ik heb geen enkele vriend boven de 50. En als ik in online free roam geraak is het maar voor 10 minuten…

    Ik probeer nu al uren , krijg godverdomme constant errors. Ik heb zelfs tot lv 84 in mijn eentje moeten doen. En ik heb zelfs de trofee decorated wat aanzienlijk moeilijker is dan deze 2 bovenstaande trofeeën. Ondanks de errors is het onmogelijk dat ik deze trofeeën haal.

    Ik heb dus gewoon 3 spelers nodig die mij willen joinen in een friend closed sessie.[/quote]

    Haha mooi die uitleg, helaas kan ik je niet helpen. Ik hoop nog op een ps4 release en heb gta5 dus niet. Sterkte…

    0
  12. User  avatar
    1793 XP

    [quote]Haha mooi die uitleg, helaas kan ik je niet helpen. Ik hoop nog op een ps4 release en heb gta5 dus niet. Sterkte…[/quote]

    Thanks, maar gisteren al gehaald voor jouw eerste COMMENT zelf 🙂
    ..
    Aan psx sense heb je bijna niet veel naar mijn mening. Dus ben maar naar serieuze forums gaan zoeken. Die dit bericht wel serieus noemen…. Binnen de 20 seconden had ik een friend request.

    @e-man en donselaar: moesten jullie de trofeeën willen: zoek in Google trophy guide…. En ga dan naar de forums

    [quote]ik zou je best willen helpen maar sinds rockstar update 1.09 heeft geplaatst kan ik gta niet meer spelen… Ik krijg een oneindig lang loading screen… enige manier dat ik kan spelen is als ik offline ga…[/quote]

    Wel ik heb al maanden niet meer gespeeld. Dus ik weet niet hoe het voelde voor patch 1.09

    Gta online is een game op zich. Het vergt veel tijd voor zoiets te creëeren. En heeft insane veel programmering nodig. R* heeft echt een parel gecreëerd, alleen is hij nu nog ruw. Ik vergeef het hun, want tenslotte is dit mission impossible. Het is volgens mij de eerste dev die zoiets creëert

    Kijk naar mmo’s. Hoe lang duurt het wel niet om zo iets te creëren ? Naar mijn gedacht zouden ze gta online een jaartje langer moeten testen. Het werkt eigenlijk al prima, maar je ziet ook dat de ps3 oude hardware is. De loading screens zijn echt ellenlang, zij maar zeker dat hier een ps4 versie van komt….

    0
  13. User  avatar
    2001 XP

    Het is maar goed dat ik het hele draadje even doorgelezen heb, want die 1e regel schoot direct bij mij in het verkeerde keelgat… maar achteraf begrijp ik je frustratie wel hoor. Zeg je wel, als je echt hulp wilt, vraag het dan normaal en bedenk jezelf goed dat niet iedereen binnen een paar uurtjes direct beschikbaar is om je te helpen.

    0
  14. User  avatar
    2442 XP

    [quote]
    Aan psx sense heb je bijna niet veel naar mijn mening. Dus ben maar naar serieuze forums gaan zoeken. Die dit bericht wel serieus noemen…. Binnen de 20 seconden had ik een friend request.
    [/quote]

    Misschien eens een topic normaal openen? Direct al schreeuwend om aandacht hulp te vragen helpt niet echt. Het forum is al niet erg actief meer de laatste tijd, maar zulke posts vragen ook gewoon dat men deze negeert. Toch mooi dat je je doel heb behaalt. Voor echt game specifieke hulp zijn bijv. GTA of Rockstar fora wat toegankelijker, omdat hier ook niet iedereen elk spel heeft.

    0
  15. User  avatar
    2001 XP

    Je kunt overigens ook bij PSNprofiles.com een profiel aanmaken en een “Gaming session” starten. Mensen kunnen dan deze sessie joinen en vervolgens op de datum en tijd die jij aangeeft bij het aanmaken het spel met z’n allen gaan spelen, wellicht een tip voor de toekomst 😉

    0