Topic: Call of Duty® Ghosts – Clan/PS4

02 februari 2014om 20:33
[b][i]ik heb een nieuwe clan aangemaakt als er mensen zijn die nog vrienden heeft die nog geplakt zijn aan hun ps3 kunnen in mijn clan komen en met verschillende mensen spelen de clan is helemaal vrij je hoeft ook geen goeie ratio te hebben etc.. dit is gewoon alleen voor de mensen die alleen zijn.
als je interesse hebt moet je een vriendschap verzoek sturen naar xX_JE_BOY_ABI_Xx (PS4)daarna zal ik je inviten in mijn clan en kunnen we samen gaan spelen en XP verdienen, ik doe zelf ook opnemen en over verschillende media delen. [/i][/b]

we spelen verschillende game modes van Campen tot Spawn trappen 🙂

8 reacties

  1. User  avatar
    46 XP

    [quote][b][i]ik heb een nieuwe clan aangemaakt als er mensen zijn die nog vrienden heeft die nog geplakt zijn aan hun ps4 kunnen in mijn clan komen en met verschillende mensen spelen de clan is helemaal vrij je hoeft ook geen goeie ratio te hebben etc.. dit is gewoon alleen voor de mensen die alleen zijn.
    als je interesse hebt moet je een vriendschap verzoek sturen naar xX_JE_BOY_ABI_Xx daarna zal ik je inviten in mijn clan en kunnen we samen gaan spelen en XP verdienen, ik doe zelf ook opnemen en over verschillende media delen. [/i][/b]

    we spelen verschillende game modes van Campen tot Spawn trappen :)[/quote]

    Ik wil best wel in je clan hoor!
    Mijn psn Is TwanDetti

    0
  2. User  avatar
    410 XP

    we spelen verschillende game modes van Campen tot Spawn trappen :)[/quote]

    Hopelijk kom ik niet in jullie lobby ..Campers.. campers everywhere ! 😛

    0
  3. User  avatar
    83 XP

    [quote]Ik wil best wel in je clan hoor!
    Mijn psn Is TwanDetti[/quote]

    twan ik heb je een invite gestuurd !

    [quote]we spelen verschillende game modes van Campen tot Spawn trappen :)[/quote]

    Hopelijk kom ik niet in jullie lobby ..Campers.. campers everywhere ! :P[/quote]

    Hoort erbij hé 😉

    [quote][b][i]ik heb een nieuwe clan aangemaakt als er mensen zijn die nog vrienden heeft die nog geplakt zijn aan hun ps3 kunnen in mijn clan komen en met verschillende mensen spelen de clan is helemaal vrij je hoeft ook geen goeie ratio te hebben etc.. dit is gewoon alleen voor de mensen die alleen zijn.
    als je interesse hebt moet je een vriendschap verzoek sturen naar xX_JE_BOY_ABI_Xx (PS4) daarna zal ik je inviten in mijn clan en kunnen we samen gaan spelen en XP verdienen, ik doe zelf ook opnemen en over verschillende media delen. [/i][/b]

    we spelen verschillende game modes van Campen tot Spawn trappen :)[/quote]

    …..

    [quote]Ik wil best wel in je clan hoor!
    Mijn psn Is TwanDetti[/quote]

    Twan je met wel geregistreerd zijn op call of duty ghosts app. Ga op je adroid/apple naar je store en download die call of duty app en registreer je daar op dan pas kan ik je een invite sturen.

    0
  4. User  avatar
    46 XP

    Ik ben geregistreerd en heb de applicatie al!
    ik heb nu ook een aanmelding naar je clan verstuurd.

    0
  5. User  avatar
    83 XP

    [quote]Ik ben geregistreerd en heb de applicatie al!
    ik heb nu ook een aanmelding naar je clan verstuurd.[/quote]

    twan ik denk dat je het niet zo goed begrijpt, want je moet wel op de call of duty ghost app registreren want ik kan je nog steeds geen invite sturen?

    0
  6. User  avatar
    46 XP

    Ik ben al geregistreerd!

    0
  7. User  avatar
    83 XP

    [quote]Ik ben al geregistreerd![/quote]
    kom effe online

    heb je wel ghosts? want er staat dat je nooit gespeeld hebt.. best raar!

    0
  8. User  avatar
    155 XP

    ik wil me ook wel voegen

    mijn PSN; ayoubelbidawi

    0