Hallo,
Ik heb sinds vandaag fifa 14 en wil graag nu online spelen
maar dat lukt niet krijg steeds de melding :
Je moet een origin-account voordat je online functies van fifa kan gebruiken
Ik heb een origin account maar kan nergens me aanmelden of toevoegen als user.

Ik heb geen idee waar dat aan ligt maar als het je is gelukt gaan we een keer een potje spelen
[quote]Ik heb geen idee waar dat aan ligt maar als het je is gelukt gaan we een keer een potje spelen[/quote]
Even je FIFA/PS4 herstarten, kan zijn dat het online gedeelte van FIFA nog niet geïnstalleerd was
Heb je PS PLUS? Op de PS4 is het verplicht om PS Plus te hebben als je de Online functies wilt gebruiken.
[url=http://www.psx-sense.nl/131242/online-multiplayer-op-ps4-vereist-playstation-plus-niet-langer-gratis/]http://www.psx-sense.nl/131242/online-multiplayer-op-ps4-vereist-playstation-plus-niet-langer-gratis/[/url]
Heb ik gedaan aan/uit zelfs alles verwijderd en geïnstalleerd andere spellen kan ik ook online maar fifa niet 🙁 morgen maar even contact opnemen met ea service