Topic: fifa 14 servers

04 februari 2014om 15:24

Hallo,

Ik heb sinds vandaag fifa 14 en wil graag nu online spelen
maar dat lukt niet krijg steeds de melding :

Je moet een origin-account voordat je online functies van fifa kan gebruiken

Ik heb een origin account maar kan nergens me aanmelden of toevoegen als user.

4 reacties

  1. User  avatar
    352 XP

    Ik heb geen idee waar dat aan ligt maar als het je is gelukt gaan we een keer een potje spelen

    0
  2. User  avatar
    247 XP

    [quote]Ik heb geen idee waar dat aan ligt maar als het je is gelukt gaan we een keer een potje spelen[/quote]
    Even je FIFA/PS4 herstarten, kan zijn dat het online gedeelte van FIFA nog niet geïnstalleerd was

    0
  3. User  avatar
    358 XP

    Heb je PS PLUS? Op de PS4 is het verplicht om PS Plus te hebben als je de Online functies wilt gebruiken.

    [url=http://www.psx-sense.nl/131242/online-multiplayer-op-ps4-vereist-playstation-plus-niet-langer-gratis/]http://www.psx-sense.nl/131242/online-multiplayer-op-ps4-vereist-playstation-plus-niet-langer-gratis/[/url]

    0
  4. User  avatar
    307 XP

    Heb ik gedaan aan/uit zelfs alles verwijderd en geïnstalleerd andere spellen kan ik ook online maar fifa niet 🙁 morgen maar even contact opnemen met ea service

    0