Ik had hem gekocht maar vond hem uiteindelijk toch niet zo leuk.
voor 35 euro excl. verzend kosten mag je hem van me hebben.
Topic: [TK]PS3 Dragonball Z battle of Z
04 februari 2014om 17:19
Ik had hem gekocht maar vond hem uiteindelijk toch niet zo leuk.
voor 35 euro excl. verzend kosten mag je hem van me hebben.