Topic: Probleem met remote-play

05 februari 2014om 17:37
[b]Ik heb een probleem met de ps3 remote-play, het lukt de remote-play maar ik kan geen spelletjes spelen op remote-play, hoe kan dat ?[/b]

2 reacties

  1. User  avatar
    1783 XP

    je kan op de ps3 amper games spelen via remote play

    0
  2. User  avatar
    1157 XP

    Er worden inderdaad niet veel spellen ondersteund. Via deze link een aantal spellen. Als je een van deze spellen hebt, probeer het dan daarmee. Werkt het dan werkt het … Zo niet heb je misschien een ander probleem [url]http://en.wikipedia.org/wiki/Remote_Play[/url]

    0