Topic: Vraag over stroomvoorziening ps4

07 februari 2014om 17:25

ik heb een vraagje, als iemand het antwoord weet kan er denk ik wel een lockje op.

Ik ga morgen naar een maat van me en wil dan mn ps4 meenemen aangezien hij die nog niet heeft. Uiteraard wil ik zo min mogelijk geouwehoer. Daarom vroeg ik me af of de stroomkabel van de ps3 hetzelfde is als die van de ps4. Hij heeft namelijk wel een ps3 en dat scheelt dan in kabels. Zelfde vraag geld eigenlijk voor de oplaadkabel, maar daar weet ik al zeker van dat dat wel kan eigenlijk

Bedankt maar weer!

22 reacties

  1. User  avatar
    544 XP

    PS3 stroomkabel werkt alleen als het de PS3 slim is, de phat modellen hebben een groter adapter zoals PC voedingen. Oplaadkabel voor controller werkt niet. De Dualshock 3 gebruikt mini usb, terwijl de Dualshock 4 gebruik maakt van micro usb (zelfde als de meeste smartphones).

    0
  2. User  avatar
    833 XP

    [quote]ik heb een vraagje, als iemand het antwoord weet kan er denk ik wel een lockje op.

    Ik ga morgen naar een maat van me en wil dan mn ps4 meenemen aangezien hij die nog niet heeft. Uiteraard wil ik zo min mogelijk geouwehoer. Daarom vroeg ik me af of de stroomkabel van de ps3 hetzelfde is als die van de ps4. Hij heeft namelijk wel een ps3 en dat scheelt dan in kabels. Zelfde vraag geld eigenlijk voor de oplaadkabel, maar daar weet ik al zeker van dat dat wel kan eigenlijk

    Bedankt maar weer![/quote]

    Is hetzelfde Suc6

    0
  3. User  avatar
    1783 XP

    [quote]PS3 stroomkabel werkt alleen als het de PS3 slim is, de phat modellen hebben een groter adapter zoals PC voedingen. Oplaadkabel voor controller werkt niet. De Dualshock 3 gebruikt mini usb, terwijl de Dualshock 4 gebruik maakt van micro usb (zelfde als de meeste smartphones).[/quote]

    Klopt, stroomkabel kan vanaf de Slim versie, werkt gewoon. Oplaadkabel is idd een andere vorm dan de DS3

    0
  4. User  avatar
    441 XP

    [quote]PS3 stroomkabel werkt alleen als het de PS3 slim is, de phat modellen hebben een groter adapter zoals PC voedingen. Oplaadkabel voor controller werkt niet. De Dualshock 3 gebruikt mini usb, terwijl de Dualshock 4 gebruik maakt van micro usb (zelfde als de meeste smartphones).[/quote]

    Dus dit ^.^

    [quote]Is hetzelfde Suc6[/quote]

    Dit dus niet haha

    0
  5. User  avatar
    352 XP

    ah dan neem ik de oplaadkabel even mee! danku!

    0
  6. User  avatar
    307 XP

    …misschien makkelijker als die maat naar jou komt?

    0
  7. User  avatar
    577 XP

    Misschien makkelijker als jullie samen gaan wonen?

    0
  8. User  avatar
    352 XP

    [quote]…misschien makkelijker als die maat naar jou komt?[/quote]

    True, alleen kan hij niet echt reizen. en hij woont in Groesbeek

    0
  9. User  avatar
    88 XP

    [quote]True, alleen kan hij niet echt reizen. en hij woont in Groesbeek[/quote]

    Dus toch samenwonen,ff kindje adopteren en gezellig met zijn drieën gamen 🙂

    0
  10. User  avatar
    1783 XP

    zijn er serieus reacties verwijderd??

    0
  11. User  avatar
    307 XP

    [quote]True, alleen kan hij niet echt reizen. en hij woont in Groesbeek[/quote]

    Groesbeek… hebben ze daar geen bus trein tram taxi..?!? 😉

    0
  12. User  avatar
    352 XP

    [quote]Dus toch samenwonen,ff kindje adopteren en gezellig met zijn drieën gamen :-)[/quote]

    gaat het?

    met rolstoel gezeik is dat een beetje kut, en is het dus makkelijker voor mij om daar heen te gaam

    0
  13. User  avatar
    377 XP

    Sommige mensen zouden zich diep moeten schamen.
    ik ben zelf ook vaak met me ps3 op stap geweest niet iedereen heeft een ps
    en of niet iedereen kan altijd van huis weg zo als een ander dat gewend is.
    en als goed vriend laat je nooit je vrienden stikken of ze nou in een rolstoel zitten of ziek zijn.
    en echte vriend doet dat voor ze vrienden.
    Denk dat de meesten wel zou den willen dat ze een vriend hebben die nog echt wat voor zijn vrienden over heeft.

    Sukkels dat jullie zijn.

    Sorry om dit soort dingen kan ik mijn echt kwaad maken.

    0
  14. User  avatar
    890 XP

    [quote]Sommige mensen zouden zich diep moeten schamen.
    ik ben zelf ook vaak met me ps3 op stap geweest niet iedereen heeft een ps
    en of niet iedereen kan altijd van huis weg zo als een ander dat gewend is.
    en als goed vriend laat je nooit je vrienden stikken of ze nou in een rolstoel zitten of ziek zijn.
    en echte vriend doet dat voor ze vrienden.
    Denk dat de meesten wel zou den willen dat ze een vriend hebben die nog echt wat voor zijn vrienden over heeft.

    Sukkels dat jullie zijn.

    Sorry om dit soort dingen kan ik mijn echt kwaad maken.[/quote]

    Een beetje in de richting van vooroordelen, iemand niet kennen en toch een mening hebben. Dat doen mensen nou eenmaal graag. Niet dat ik dit goedkeur hoor 🙂

    0
  15. User  avatar
    352 XP

    [quote]Sommige mensen zouden zich diep moeten schamen.
    ik ben zelf ook vaak met me ps3 op stap geweest niet iedereen heeft een ps
    en of niet iedereen kan altijd van huis weg zo als een ander dat gewend is.
    en als goed vriend laat je nooit je vrienden stikken of ze nou in een rolstoel zitten of ziek zijn.
    en echte vriend doet dat voor ze vrienden.
    Denk dat de meesten wel zou den willen dat ze een vriend hebben die nog echt wat voor zijn vrienden over heeft.

    Sukkels dat jullie zijn.

    Sorry om dit soort dingen kan ik mijn echt kwaad maken.[/quote]

    Ik snap je reactie wel, maar ja het internet zit vol met dit soort faalhazen. De samenleving sowieso trouwens. Niet druk om maken. Zonde van de tijd. Iedereen met een normale reactie thanks! Van mij mag er een lockje op!

    0
  16. User  avatar
    351 XP

    [quote]Ik snap je reactie wel, maar ja het internet zit vol met dit soort faalhazen. De samenleving sowieso trouwens. Niet druk om maken. Zonde van de tijd. Iedereen met een normale reactie thanks! Van mij mag er een lockje op![/quote]
    Jammer genoeg zit het er wel vol mee ja, have met gamen met je maat

    0
  17. User  avatar
    88 XP

    [quote]gaat het?

    met rolstoel gezeik is dat een beetje kut, en is het dus makkelijker voor mij om daar heen te gaam[/quote]

    Iedereen zit hier gewoon te geinen en deze geintjes hebben helemaal geen betrekking op jou rolstoel, dat maak jij er nu van. Daarnaast zouden degene die hier een grapje over maken dit tegen iedereen doen en daar ga ik in ieder geval geen verschil in maken.
    Tenzij je behandelt wilt worden als een gehandicapte en graag jezelf als slachtoffer (medelijden) ziet.

    En degene die hier anders over denken of niet tegen een geintje kunnen zoals Freddy, ja dat zijn de kneuzen van de maatschappij die zich inderdaad overal druk over maken en die de lol van het leven al eerder zijn kwijt geraakt.

    0
  18. User  avatar
    9970 XP

    [quote]Iedereen zit hier gewoon te geinen en deze geintjes hebben helemaal geen betrekking op jou rolstoel, dat maak jij er nu van. Daarnaast zouden degene die hier een grapje over maken dit tegen iedereen doen en daar ga ik in ieder geval geen verschil in maken.
    Tenzij je behandelt wilt worden als een gehandicapte en graag jezelf als slachtoffer (medelijden) ziet.

    En degene die hier anders over denken of niet tegen een geintje kunnen zoals Freddy, ja dat zijn de kneuzen van de maatschappij die zich inderdaad overal druk over maken en die de lol van het leven al eerder zijn kwijt geraakt.[/quote]

    En als je zelf alles had gelezen had je ook begrepen dat niet hij in een rolstoel zit, maar die vriend van hem

    0
  19. User  avatar
    88 XP

    [quote]En als je zelf alles had gelezen had je ook begrepen dat niet hij in een rolstoel zit, maar die vriend van hem[/quote]

    Klopt was mijn foutje maar de bottom line blijft hetzelfde.

    0
  20. User  avatar
    352 XP

    Ik moet ook zeggen dat ik denk dat bijvoorbeeld freddy er meer last van heeft als ik alleen ik vind je grapje sowieso niet heel geweldig, heeft inderdaad niet (echt) met mij situatie te maken, ik vind je grapje gewoon niet grappig ongeacht hoe de situatie nou ligt. Ik voel me ook niet gediscrimineerd in verband met rolstoel-geouwehoer. Van mij mag er verder nog steeds een lockje op

    0
  21. User  avatar
    9970 XP

    [quote]Klopt was mijn foutje maar de bottom line blijft hetzelfde.[/quote]

    grappen maken via een forum kunnen ook serieus over komen
    het is en blijft toch anders als in de realiteit, dan kun je nog aan iemands gezicht zien of die een grap maakt of niet

    0
  22. User  avatar
    441 XP

    [quote]grappen maken via een forum kunnen ook serieus over komen
    het is en blijft toch anders als in de realiteit, dan kun je nog aan iemands gezicht zien of die een grap maakt of niet[/quote]

    Groot verschil met internetfora/twitter/facebook/whatsapp/wat dan ook is dat je geen gezichtsuitdrukking en lichaamstaal kunt zien, en niet kunt horen HOE iets gezegt wordt (ondertoon, sarcasme) terwijl dat voor 90% bepaald hoe iets overkomt… Daarom is het sowieso kut om niet persoonlijk ruzie te maken etc xd

    Anyways on topic, Ik hoop dat jullie plezier (gehad) hebben tijdens het potje gamen!

    0