Topic: Grappig om te weten

13 februari 2014om 00:52

Als je bij stroom kijkt, dan zie je onderaan bij PS4 uitschakelen een typfout. Schijnbaar moet je dit selecteren voor je het netsnoer eruit “halt” in plaats van “haalt” hahaha 😛

9 reacties

  1. User  avatar
    1140 XP

    Je kan er nog wel meer ontdekken als je een beetje zoekt, heb er tijdje geleden nog 1 gezien weet zo niet meer waar, maar ook ergens tussen de instellingen.

    0
  2. User  avatar
    412 XP

    [quote]Je kan er nog wel meer ontdekken als je een beetje zoekt, heb er tijdje geleden nog 1 gezien weet zo niet meer waar, maar ook ergens tussen de instellingen.[/quote]

    Vind het wel grappig dat nederlands altijd verkloot wordt 😛

    0
  3. User  avatar
    228 XP

    Daarom hou ik alles gewoon op engels 😀

    0
  4. User  avatar
    377 XP

    Dan kan je zeker niet de typefouten vinden.
    Wat boeit het Engels of Nederlands zal ook vast in de Engelse versie typefouten zitten.

    0
  5. User  avatar
    2001 XP

    Persoonlijk hou ik ook m’n console instellingen gewoon op Engels… al is het maar omdat ik toen ik mijn ps3 op Nederlands had staan ineens diverse game characters in het Nederlands hoorde spreken. En dat is nou niet echt wat ik wil… ik bedoel, Nathan Drake, Ratchet & Clank, Cole (inFamous) in het Nederlands is geen aanrader als je Engels verwacht.
    Dat is alsof je een slecht nagesynchroniseerde film zit te kijken, je weet wel… een goeie film maar dan op een Duitse zender… O_o

    0
  6. User  avatar
    1783 XP

    [quote]Persoonlijk hou ik ook m’n console instellingen gewoon op Engels… al is het maar omdat ik toen ik mijn ps3 op Nederlands had staan ineens diverse game characters in het Nederlands hoorde spreken. En dat is nou niet echt wat ik wil… ik bedoel, Nathan Drake, Ratchet & Clank, Cole (inFamous) in het Nederlands is geen aanrader als je Engels verwacht.
    Dat is alsof je een slecht nagesynchroniseerde film zit te kijken, je weet wel… een goeie film maar dan op een Duitse zender… O_o[/quote]

    hahahaha echt zo vaagt dat die Duitsers alles synchroniseren

    0
  7. User  avatar
    1042 XP

    waar praten we over, alsof jullie nog nooit spelfouten hebben gemaakt. XD

    ik maak ze continu. formuleringsfouten, spellingsfouten.
    Ik weet niet eens wanneer ik een D of een T moet schrijven. hahaha.

    0
  8. User  avatar
    412 XP

    [quote]waar praten we over, alsof jullie nog nooit spelfouten hebben gemaakt. XD

    ik maak ze continu. formuleringsfouten, spellingsfouten.
    Ik weet niet eens wanneer ik een D of een T moet schrijven. hahaha.[/quote]
    Het is gewoon het beeld wat ik er in mijn hoofd bij heb, dat een paar Japanners die de Nederlandse taal erin hebben gezet zoiets hadden van: “godverdomme, dan vinden ze onze taal zo moeilijk?” 😛

    0
  9. User  avatar
    441 XP

    [quote]waar praten we over, alsof jullie nog nooit spelfouten hebben gemaakt. XD

    ik maak ze continu. formuleringsfouten, spellingsfouten.
    Ik weet niet eens wanneer ik een D of een T moet schrijven. hahaha.[/quote]

    +1 haha.

    Of mensen die zowiezo schrijven in plaats van sowieso haha

    0